Ideeen voor goedkope vliegtickets

Goedkoopste dat ik vanuit NL heb gehoord voor een retourtje is 1050 euro en dat was met een aanbieding. Buiten aanbiedingstijden zal je eerder wat duurder uit zijn.

Dan is het vanuit Australie naar Nederland ook nog eens duurder dan andersom.En het is in de Ozzie zomer.

Lijkt mij geen slechte prijs, of we leren graag voor de volgende keer! Dus als je tips hebt, graag!

P.s. 3500 dollar is wel voor 2 personen eh...dus 1750 dollar p.p. (1400 euro p.p.)
 
Hi FOL, wat leuk dat jullie de familie met kerst gaan verrassen! Ik zie dat je al hebt geboekt, dus dit berichtje is een beetje mosterd na de maaltijd haha, maar volgens mij heb je een best redelijke prijs p.p. als ik altijd hoor dat Perth - Nederland veel duurder is dan andersom, toch?

Edit: and considering de periode waar je in vliegt :)
 
Scheelt toch Eur 350 pp, is toch weer Eur 700. Best een groot verschil toch?
Was het niet mogelijk vanuit NL een retour AU-NL NL-AU te boeken?
 
Scheelt idd 700 euro, maar wel in een andere situatie (tijdelijke aan ieding - is altijd maar afwachten of dat komt, en vertrek vanuit NL). Uiteindelijk vonden we op cheaptickets dat klm het goedkoopste was. Direct via KLm geboekt, maar dat gaat dan in AUD. Helaas vonden wij geen goedkopere vlucht.

Maar graag hoor ik suggesties. Lijkt nu misschien mosterd na de maaltijd, maar bewaar het gewoon voor de volgende maaltijd ;)
Ook 2 losse vluchten was niet goedkoper. De terugvlucht was al goedkoper dan de heenvlucht.
 
Nou ja, je hebt in ieder geval behoorlijk wat strategieën toegepast om te zien waar je je voordeel kon halen. Ik ben destijds met Royal Brunei van LHR-PER gevlogen voor 575 euro retour. KLM cityhoppertje genomen van AMS-LCY voor 700 euro (dit was 2009-2010). Eind augustus geboekt, november gevlogen (op een maandag) en begin februari teruggekeerd. Wel extra overstap en langer onderweg, maar dat had ik er voor over. Qua zoeken: ik checkte in ieder geval dagelijks Kayak en Skyscanner, maar ook alle websites van de maatschappijen zelf die op Perth vlogen en zocht vanaf verschillende luchthavens (AMS, DUS, BRU, LHR). Abonneerde op de nieuwsbrieven van de maatschappijen om acties direct in mijn mailbox te zien. Ik boekte uiteindelijk rechtstreeks bij de maatschappij. Ik denk dat ik vooral heel veel geluk heb gehad ;-)
 
  • Like
Reactions: FOL
De laatste keer dat ik het uitzocht, was een Chinese maatschappij het goedkoopste, maar daar zat dan wel een heel lange overstap bij.

Uiteindelijk uitgekomen bij Qatar en dat is goed bevallen, dus zeker een om in de gaten te houden.
 
  • Like
Reactions: FOL
met Air Asia of Scoot air naar singapore of kuala lumpur for een 120 tot 250 dollar return, en dan vandaar uit een ticket naar amsterdam voor zo'n 600 euro retour.
 
Back
Top