Ideeen voor goedkope vliegtickets

En voor de mensen met lange benen, is eerst een bezoek aan Seatguru.com ook geen overbodige luxe, want dat kan nog best veel schelen tussen de verschillende maatschappijen. De echte patsers vliegen natuurlijk gewoon business class, maar daar moet je dan wel de funds voor hebben.

Overigens hoorde ik dat Qantal inmiddels op vluchten van Londen<>MEL/SYD een tussenklasse heeft geintroduceerd. 1.5-2x de prijs van economy maar met een behoorlijk beenruimte!
 
Hier de allerkoopste tickets die er maar zijn.


Laat je haren groeien.




En ga ervoor.



www.jetpets.com.au

Succes :up:

Word je niet geaccepteerd kun je het altijd zo proberen.
vlot%20waar%20ben%20je%20(Small).jpg



Jack :evil:
 
[quote author=loecky link=topic=9425.msg136433#msg136433 date=1239276487]
heeft iemand ook een idee voor goedkope retourvluchten vanuit AMS-FRA-DUS naar SYD voor de maand Januarie/Februari 2010??
[/quote]

ik heb ze nog gezien voor onder de $1700 op verschillende websites zoals expedia.com.au etc. Effe zoeken, maar het kan behoorlijk goedkoop!
 
[quote author=henriette link=topic=9425.msg138032#msg138032 date=1241578953]
[quote author=loecky link=topic=9425.msg136433#msg136433 date=1239276487]
heeft iemand ook een idee voor goedkope retourvluchten vanuit AMS-FRA-DUS naar SYD voor de maand Januarie/Februari 2010??
[/quote]

ik heb ze nog gezien voor onder de $1700 op verschillende websites zoals expedia.com.au etc. Effe zoeken, maar het kan behoorlijk goedkoop!
[/quote]

Ik heb een optie op een ticket voor 6 feb 2010 vanuit frankfurt naar adelaide (via sydney) voor 1350. Vlucht is van BA, maar wordt uitgevoerd door Qantas.
Het  beste kun je een reisbureau voor je laten zoeken. Die vinden vaak meer dan dat jij op internet kan vinden.
Groetjes
 
[quote author=Gwen link=topic=9425.msg138035#msg138035 date=1241591431]

Het  beste kun je een reisbureau voor je laten zoeken. Die vinden vaak meer dan dat jij op internet kan vinden.
Groetjes
[/quote]

Dat was in ons geval dus niet zo...
 
hoeft niet altijd waar te zijn. Reisbureau's rekenen vaak nog extra (voor arbeidskosten..) zit er altijd wel ergens in verwerkt..
 
Kreeg gister weer een mailtje van Cathay Pacific met aanbiedingen tot 1 juni vanaf 950 euro all in. Zullen waarschijnlijk maar een paar stoelen zijn en de rest wat duurder.
 
Ja dat mailtje kreeg ik ook!
Maar dat was zowieso maar een 1mnd ticket, en dan inderdaad tot juni ofzo..
 
Ik neem aan dat de mensen die komende maand voor vakantie naar Australië gaan hun tickets al wel geboekt hebben..
Beetje laat komen ze met deze actie zeg  :lol:
 
Ow zo ver had ik nog niet gekeken. Beetje jammer inderdaad. maar ja soort last minute actie om toch nog wat lege stoelen te verkopen ofzo. Ik heb toen ook pas 2 weken van te voren mn ticket gekocht omdat mn visum en alles pas heel laat rond was.
 
Op connection.be staan soms ook goedkope tickets, nu staat Sydney er voor 729 euro, Brisbane 719 euro  voor wanneer dat is weet ik niet, maar vind dat erg goedkoop

Ow, het ging erom om naar Nederland te gaan...had topic niet helemaal doorgelezen
 
[quote author=tweety link=topic=9425.msg136243#msg136243 date=1239087212]
@ miss cheap flights  :wink:

Heb je ook enig idee of de tickets in december nog zullen zakken in prijs  :p
Sta namelijk op het punt mijn vlucht te boeken....... Had zelf het idee dat $2400 voor de feestmaand geen slechte deal is.

Chantal[/quote]

Helaas te laat voor mij! Maar het kan dus wel!!!
Maylasia airlines heeft nu tickets in de aanbieding voor de maand december A$ 1980,- vanaf Melbourne.

Chantal
 
Royal Brunei: Londen- Perth retour(na 4  weken) november 09 euro 555,-, als we geland zijn laat ik je weten hoe de service was

groetjes Simone
 
Ja rechtstreeks, we zagen de aanbieding via Ebookers.com en toen we echt bestelden ging de prijs opeens omhoog, niet veel maar je voelt je wel bedrogen. Dus toen direct geboekt bij Royal Brunei en dat scheelde nog eens 10 euro.

Ben wel heel benieuwd of de 2 tussenstops niet gaan uitlopen enzo. We gaan met de trein naar Londen, retour 100 euro en hotel van 33 euro in Heathrow, dag langer onderweg. Maar toch paar honderd euro verdiend zo.

groetjes Simone
 
Er wordt dus blijkbaar nog steeds te veel verdiend aan die vliegtickets  :lol: :grin:

Knipbeurt van 18.000 euro

AMSTERDAM -  De Sultan van Brunei loopt er weer tiptop bij na een knipbeurt van bijna 18.000 euro.

De 63-jarige sultan Hassanal Bolkiah is erg bang om de Mexicaanse griep op te lopen en besloot voor een slordige 12.000 euro een luxueuze privécabine in elkaar te laten zetten in een vliegtuig. Daar moest zijn favoriete kapper, Ken Modestou uit Londen, zijn reis naar Brunei in doorbrengen zodat hij niet besmet kon raken door andere passagiers. Normaal gesproken rekent de Modestou zo'n 35 euro voor knippen en wassen.

Volgens George Kadi, een collega van de kapper, knipt Modestou al 16 jaar lang het haar van de sultan. "Soms gaat hij zelfs drie of vier keer per week. Modestou vliegt altijd al eerste klas en krijgt alles betaald: van hotel tot en met de meest luxe diners."

De sultan is een van de rijkste mannen ter wereld. Hij zou een geschat vermogen hebben van zo'n 14 miljard euro.
 
Back
Top