IELTS 17 juni 2006

[quote author=Lost link=topic=4717.msg64441#msg64441 date=1151835516]
[quote author=kallie link=topic=4717.msg64429#msg64429 date=1151826289]
volgens KNO en longartsen zal ik in Tasmanie geen last meer hebben vanwege de schone lucht en toch een droger klimaat. (Dat had ik ook niet afgelopen Januari, ik ging hier ziek weg en nog geen twee dagen na aankomst hoefde ik geen medicijn meer te nemen.)tenslotte is Hobart de op een na droogste stad in Australie! nietwaar Lost???
[/quote]

Klopt helemaal. :up:
[/quote]

Niet alleen dat, maar in Tasmanie is ook de lucht het schoonst van de hele wereld :)

Mariette
 
mooi ik ben ook geslaag LRWS 7.5 / 8.5 / 7 / 8
zelf voor speaking kan daar gewoon  niet bij een 8.


op naar het volgende punt, Uitslag Vetassess.

Teuni
 
Hai Teunie,

Van harte gefeliciteerd, hoor! En nog een mooie score ook.

Iedereen vond haar stug, maar ik zal je vertellen waardor het komt, tenminste ik denk dat het komt.
Heb een hele tijd zitten kletsen met die vrouw die af en toe even binnen kwam wippen (met die zwart-witte rok) en zij vertelde mij dat er zoveel zieken waren.
Onze examinator bleek dus een invalster te zijn ws deed zij daarom minder aktief mee aan het gesprek en was zij zelfs wat onzeker.
Zo zie je maar!

Groetjes, Mariette
 
Nou, Teuni, da's ook super!

Wanneer vertrek jij eigenlijk? Heb jij ook dat actie ticket gekocht?

Henriette
 
Nou, ik heb op donderdag 19 juni IELTS Academic gedaan (General was al vol voor die datum) en het ging eigenlijk wel lekker vond ik. Vooral mondeling was erg relaxed; omdat ik 5 minuutjes fietsen van de University College woon moest ik om 16:10 als laatste babbelen met een Canadese mevrouw. Dit gesprek liep zo lekker dat we daarna ook nog een kwartiertje door hebben gekletst. Aangezien zij mijn mondeling ook moet beoordelen moet het wel in the pocket zijn lijkt me ;) Nog een paar dagen wachten voor de uitslag... :p
 
[quote author=henriette link=topic=4717.msg64512#msg64512 date=1151921583]
Nou, Teuni, da's ook super!

Wanneer vertrek jij eigenlijk? Heb jij ook dat actie ticket gekocht?

Henriette
[/quote]

Met 'actie' ticket bedoel je zeker die aanbiedingen op de dagen dat Australie zou moeten voetballen? Erg leuke actie prijzen inderdaad :D Beetje jammer alleen dat ik er -nog- niets aan heb ;)
 
Jippieeeeeee, ik heb de uitslag binnen en heb eindelijk
een 7 op academisch schrijven. Pffff, wat een spanning toen de
envelop kwam en ik durfde er eigenlijk niet in te kijken. Maar
de opluchting is erg groot.
Nu kunnen we weer verder en ik ga morgen direct de NSW board bellen
wanneer ze mijn registratie gaan opsturen.

Alle andere geslaagden ook van harte gefeliciteerd en Mariette veel sterkte met
het medische traject.

Annelies
 
@ Hai 4np, ik al voor je duimen, nogmals petje af dat je academic doet ipv general.
Nog even geduld.

Hai Annelies, van harte gefeliciteerd hoor, wat een opluchting zal dat zijn!
Ik ken dat gevoel van niet open durven maken. Dagenlang keek ik wel tien keer per dag in de brievenbus en toen ze er eindelijk waren durfde ik ook niet meer.
Erwin heeft de eerste opengemaakt (die van mij) en toen kon ik mij niet meer bedwingen en ben naar beneden gevlogen.
Om niet on topic te blijven vermeld ik hier  onze laatste stand van zaken topic, als iemand tips heeft, ik heb een heel groot luisterend oor http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4633.30

Mariette
 
Gefeliciteerd iedeeren die geslaagd is voor de IELTS  :up:

En extra felicitatie voor Annelies  :up:, wat super voor je! I was right then with third time lucky!

Groetjes,
Susan
 
Dank jullie wel, ik ben HEEL ERG BLIJ  :lol: en we hebben het gisteren gevierd met de grootste punt MUDCAKE  :p die we konden vinden en die me nu nog een beetje zwaar op de maag ligt.

Annelies
 
Geweldig voor je Annelies (en de rest natuurlijk ook  :up: :up:)

groetjes Miranda  :)
 
Back
Top