IELTS kriebels

[quote author=AnSteveTomas link=topic=6759.msg85456#msg85456 date=1174735833]

Volgens mij zitten er hier nog veel mensen die hetzelfde gedacht hebben...

[/quote]

Zeker!
 
Heb nu maar hoop en sta er niet van te kijken dat je toch geslaagd bent.
Ik en mijn vrouw dachten dat we allebei op alle vakken gezakt waren.
Ik had zelfs niet de gedachte van met een beetje geluk dan mischien net
En toch nog met redelijke punten geslaagd, dat viel dus mee
Dus laat de moet niet te snel zakken en hoop maar verder

Groetjes Kees
 
Precies, en mijn ervaring is dat de mensen die het hardst roepen dat ze gezakt zijn achteraf met gemak zijn geslaagd :p
Dus roep nog maar een keer, misschien helpt dat :grin:
 
Hé luisteren en spreken is voor general en academic
hetzelfde hoor, dus het is niet zo dat je voor academic
'moeilijker' moet praten dan voor general. Dus misschien
scheelt dat al wat voor je. Ik hoop dat je score goed
(genoeg) is.  :up:

Alleen voor lezen en schrijven is academic anders.

Succes!!!
 
Ook ik dacht dat ik gezakt was, maar was gelukkig geslaagd. Mijn vriend belde op met het goede nieuws toen ik net bij de blokker was. Effe lekker gegild daar in de winkel. Dus de moed nog niet opgeven pas als je het zeker weet.

Groetjes jojo  :up:
 
Hey,
fingers crossed! Dat zal wel goed komen! Positief blijven.
Tevens op 28 april is het mijn beurt en ik ben al goed aan het voorbereiden.
Tja, in het dagelijkse leven is het wel een beetje wringen om er af en toe een beetje tijd voor te maken.
Maar alles komt wel goed hoor!
Groeten Henk
 
Nou ik heb de testresults binnen,

en eerlijk is eerlijk; niet zo slecht als verwacht!!

listening: 8
reading 7.5
writing: 6
speaking: 7

Overall band score 7.0

Dus die overall bandscore is gehaald en de rest voldoet ook aan de eisen, behalve dus de writing van 6 wat minstens een 7 had moeten zijn..
Niet alle moed is me in de schoenen gezakt; ik weet nu dat het haalbaar is.

Denken jullie dat de ANMC misschien toch in deze IELTS uitslag intrapt aangezien de overall bandscore wel gehaald is??
De uitslag is nl rechtstreeks ook aan hen verstuurd, krijg ik daar nog een bevestiging o.i.d. van met de boodschap dat deze uistlag niet voldoende is??

Ben benieuwd..

See y'all

Babette
 
Over dat ANMC weet ik helaas niets maar wel van harte gefeliciteerd met de positieve uitslag!!!!!

Gr Frank
 
Ik dacht dat men minimum 6 moest hebben.
Of ben ik nu helemaal mis en verschilt het per visa?
Vind overall 7 meer dan goed! Proficiat!

groetjes,
An
 
Top score! :up:

Ik weet alleen niets over de vereiste score, maar hier kun je zeker mee thuiskomen!

Groetjes,
Lela
 
Hoi Babette

Goede cijfers , maar vrees het ergste voor je. Jan moest ook voor elk onderdeel een 7 hebben. Had ook een 6,5 erbij maar ze wilden die niet compenseren met de 9 die hij ook had. Hopelijk heb jij meer gelukt en hoef je het niet over te doen.

Groetjes Erna
 
Voor zover ik weet geldt die overall score niet. Als je overal een 7 voor moet hebben, moet je echt voor elk onderdeel een 7 hebben. Dat je een 7 gemiddeld hebt is niet goed genoeg. Tenminste... Dat was 2 jaar geleden nog het geval.

28 april zijn wij aan de beurt en mogen wij op de campus van Utrecht onze IELTS gaan doen... again ;) Wat jammer toch dat die uitslagen niet 2 jaar geldig zijn...
 
    Re: Emigratie beurs 2007
« Reply #7 on: 22 Mar 2007 19:57 » Quote 



O ja, misschien wel interessant voor anderen: de IELTS blijft twee jaar geldig. Dus al je gaat frontloaden is het wel handig dat je zeker weet dat je binnen twee jaar je visa aanvraag de deur uit doet.

  Nathascha
 
Dat is dan ook weer nieuw, want 2 jaar geleden waren die uitslagen nog maar 1 jaar geldig geloof ik.
 
Babette,

Goede cijfers! zeker na je twijfel. Schrijven vind ik ook het lastigst. Ik duim voor je dat het toegelaten wordt!

@Natascha
Ik hoor er heel veel mensen over dat de IELTS twee jaar geldig zou zijn. Maar op de site van DIAC staat volgens mij dat iedere aanvrager/lifter op visum een IELTS moet kunnen overleggen die van de afgelopen 12 maanden is.
Ik wil het heel graag mis hebben, want dan hoef ik het niet nog een keer te doen. Op het ielts formulier zelf staat wel dat de academic 2 jaar geldig is maar zou dat niet bepaald worden door de instantie waar je het heen gaat sturen?

Groeten
Anne
 
Bij mijn weten was het ook een jaar, maar goed. We zijn er 1.5 jaar tussenuit geweest wat betreft regeletjes, dus het zou best kunnen dat het weer is aangepast. Ik sta er ook niet van te kijken, want er wordt zoveel aangepast in visumland :)
 
Back
Top