ielts oefenmateriaal

Als er nog mensen zijn die IELTS oefenmateriaal over hebben, wij houden ons zeer aanbevolen!!!  :lol:

Groet

Jasper
 
Heeft nog iemand IELTS oefenmateriaal die hij/zij niet meer nodig heeft?
Let me know.

groetjes Manja :smile:
 
De general is inderdaad 1 jaar en Academic 2 jaar,maar de Diac wil een recente uitslag...niet ouder dan een jaar....
 
hallo alle,

Ik ben op zoek naar oefenmatriaal als er iemand is die het wil verkopen hou ik me aanbevolen. Is er ook iemand die weet waar ik oefenmatriaal kan kopen? Want hier heb ik weing kans denk ik zomaar.

Laat het me maar weten of je er vanaf wil of weet waar ik het kan kopen.

Gr Pat
 
Vraag eind augustus nog eens om oefen materiaal.....mogelijk kan ik je dan helpen.
Oef dit is de huid verkopen voordat deze geschoten is, als dit maar geen problemen geeft :|.

Groetjes Chantal
 
www.intertaal.nl
heb ik het vandaan, is o.a. een winkel in A'dam...

en bij de IELTS afname centra zelf; BLTC in Amsterdam.
 
welk boek is het handigst om te bestellen er staat namelijk een heel rijtje.

groetjes Manja :smile:
 
Wij gaan op curses in Adam voor de IELTS test en bestellen ook een nieuw pakket. mochten wij samen slagen bied ik mijn pakket hier wel te koop aan voor de gene die het over willen nemen. Maar dat is dus over een aantal maanden. Voor de gene die over een aantal maanden willen beginnen hoef je dus niet een nieuw pakket te kopen laat het me maar weten tegen die tijd.
gr Pat
 
ik Houd me aanbevolen voor het materiaal, en heel veel succes met jullie cursus.

groetjes Manja :smile:
 
Ik krijg net de bevestiging dat wij op 8 September de test doen in A'dam.
Nog iemand??

Bart
 
Manja,
Je bent de eerste die ik het aanbied. Zal je dan tegen die tijd ook het een en andere meer vertellen over het examen en andere info.
Gr Pat
 
Ik moet voor mijn registratie bij het nursingboard een ielts academic doen. lijkt me best moeilijk, mijn engels is niet perfect. heeft iemand oefenmateriaal voor me? ik woon al in Australie.

groeten Mary
 
weet iemand hoe ik aan ielts oefen materiaal kan komen, hier in Australie, het gaat om een academische test. Wil graag weten hoe zo'n test eruit ziet en hoe ik me kan voorbereiden.

groet Mary
 
bedankt, kan alleen er alleen niet zo veel mee, gaat over een curcus wat je kunt doen, geen oefenmateriaal of voorbeelden ofzo. Lijkt wel alsof er in Nederland veel meer van dat soort materiaal is. Ik blijf zoeken. evengoed bedankt!

groet Mary
 
Back
Top