Ik ben op zoek naar oefenmatriaal als er iemand is die het wil verkopen hou ik me aanbevolen. Is er ook iemand die weet waar ik oefenmatriaal kan kopen? Want hier heb ik weing kans denk ik zomaar.
Laat het me maar weten of je er vanaf wil of weet waar ik het kan kopen.
Vraag eind augustus nog eens om oefen materiaal.....mogelijk kan ik je dan helpen.
Oef dit is de huid verkopen voordat deze geschoten is, als dit maar geen problemen geeft :|.
Wij gaan op curses in Adam voor de IELTS test en bestellen ook een nieuw pakket. mochten wij samen slagen bied ik mijn pakket hier wel te koop aan voor de gene die het over willen nemen. Maar dat is dus over een aantal maanden. Voor de gene die over een aantal maanden willen beginnen hoef je dus niet een nieuw pakket te kopen laat het me maar weten tegen die tijd.
gr Pat
Ik moet voor mijn registratie bij het nursingboard een ielts academic doen. lijkt me best moeilijk, mijn engels is niet perfect. heeft iemand oefenmateriaal voor me? ik woon al in Australie.
weet iemand hoe ik aan ielts oefen materiaal kan komen, hier in Australie, het gaat om een academische test. Wil graag weten hoe zo'n test eruit ziet en hoe ik me kan voorbereiden.
bedankt, kan alleen er alleen niet zo veel mee, gaat over een curcus wat je kunt doen, geen oefenmateriaal of voorbeelden ofzo. Lijkt wel alsof er in Nederland veel meer van dat soort materiaal is. Ik blijf zoeken. evengoed bedankt!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.