ielts oefenmateriaal

Wij gaan 30 nov ieltsen en hebben nog een oefensetje update 2005 plus cd over, is er iemand die dit kan gebruiken?
Stuur me maar een pm dan komt het voor mekaar.
 
Zou ook wel zo'n oefenset kunnen gebruiken. Ik woon in België, wil zeker verzendingskosten betalen en eventuele vergoeding. Stuur me maar een mailtje.  :up:
 
Speciale aanbieding:

- IELTS Specimen Materials 2003 (updated January 2005), inclusief CD.
- The Cambridge IELTS Course (1999), exclusief CD dus geen listening/speaking.

Te koop voor een zacht forumprijsje.
If interested, stuur maar een PM.


:read:

edit: SOLD
 
Kan iemand mij vertellen of de wachttijd voor een general ielts test nog steeds 2 maanden is?
Mijn voorkeur gaat uit naar Amsterdam.

Bij voorbaat dank,Clair.
 
Ik heb zelf de ielts test gedaan in amsterdam. Ik mailde eind september en er waren toen nog een paar plaatsen beschikbaar voor 14 oktober, heb toen ook de test gedaan overigens. Geen 2 maanden gewacht dus, eerder 2 weken. Zoek anders het email adres even op (google: ielts amsterdam) en vraag wanneer ze nog plek hebben.
 
Mijn oefenset is vergeven aan micato,
trouwens vond ik veel verschil tussen utrecht en amsterdam, we zijn eerst naar utrecht geweest en allebij op het schrijven gezakt, 3 weken daarna naar amsterdam waar ik gemiddeld 2 punten per vak meer haalde (wel veel geoefend).
Een week later voor de zekerheid nog eens naar utrecht geweest en daar haalde ik weer een veel lagere score.

fred
 
Een week later voor de zekerheid nog eens naar utrecht geweest en daar haalde ik weer een veel lagere score

Wil je nou echt beweren dat er verschil tussen Utrecht en Amsterdam zit? En om dit te bewijzen heb je 180 euro extra op de paal gelegd?

Chantal
 
Zo,

Dat waren dan net die 5 puntjes extra die we eerst zo hard nodig hadden.  :-(
Nou misschien kunnen we nog een keer op in A'dam :wink:
 
Hi ik moet voor mijn opleiding zo een IELTS test doen en ik vroeg me af of iemand nog oefenmateriaal heeft liggen en waar ik het anders kan kopen...

Groetjes Sarina
 
Mogelijk dat hier iemand een setje over heeft...zo niet probeer dan marktplaats eens!
Mocht het ook daar niet lukken dan kan je altijd nog een nieuw exemplaar bestellen http://www.bltc.nl/pages/du_ieltshow.htm

Succes, Chantal
 
Als eerste wil ik weten hoelang z'n test geldig is of zit daar geen limiet aan vast, niet dat ik het nu haal en volgend jaar is het niet meer geldig!
Hoe moeilijk is het, vergeleken met lts, mbo of hbo nivo?
hoelang moet ik me er op voor bereiden? wat is het gemiddelde.
gr patrick
 
Is er iemand in Australie die nog IELTS (Ac) oefenmateriaal heeft? Ik woon in Perth en ga de test doen om toegelaten te worden tot de universiteit.
groet, Hinke
 
Ik heb nog ielts oefenmateriaal.

Het specimen materials boekje van 2003.

stuur maar een pm als iemand interesse heeft!

Groeten
Anne
 
Hallo

Is er niemand die het oefenmateriaal wil hebben? Het is het offieciele ielts oefenmateriaal. wel van 2003 maar zeer vergelijkbaar met de testen die wij net gedaan hebben. Er zit ook nog een cd bij voor de luistertoetsen.

Laat maar weten als je het wil hebben. (liefst via pm want ik ben niet heel veel op het forum)

Groeten
Anne
 
hallo anne
ik heb wel belangstelling heb pm gestuurd
ik weet niet of hij goed is aangekomen.
gr auktje
 
Hi Auktje, ben je weer een beetje in de picture?
Hoe staan de zaken ervoor, laat me ff wat weten :up:

Mariette
 
hoi kallie
ja alles goed hier maar onze dochter van 17 wil niet mee .
dus moeten we eerst kijken voor begeleid  wonen voor haar
en kijken hoe dat gaat dat kan pas vanaf haar 18 de.
haar vader woont hier haar vrienden en de rest van de fam
dus ze ziet het niet zitten evelien heeft pddnos dus dat maakt
het dubbel zo zwaar zowel voor haar als voor ons.
maar wij hebben er nog steeds zin in maar het is even afwachten
alvast maar flink engels leren dat kan geen kwaad.
sorry dit was even of topic  :wink:
anne bedankt voor je mailtje bel gauw
groetjes auktje
 
Hallo
Als er iemand is die nog oefenmateriaal heeft voor de ielts test, wij houden ons aanbevolen. WE gaan eind augustus de test doen (bibber, bibber). je kan ons @-en : reneensas@yahoo.com
 
Back
Top