ielts oefenmateriaal

Wij zoeken ielts materiaal omdat we 14 oktober gaan ieltsen, als iemand iets heeft stuur dan een pm mutje,
alvast bedankt,
eventueel willen we ook wel iets vergoeden natuurlijk.

Fred en Diana Dammer
 
waar gaan jullie ieltsen 14 okt?
Toen ik em vorig jaar in Oz deed kwam ik erachter dat Liam nog mn paspoort bij zich had, moest ie weer helemaal terug komen rijden!
In Oz waren ze errrrg streng met de identificatie!
 
In Amsterdam ga ik Ieltsen en ja je moet je inderdaad identificeren... Ik ga dus, hopelijk, geen identiteiotsbewijs (paspoort) vergeten mee te nemen...
 
wij gaan in utrecht ieltsen maar ik heb deze week ielts oefenpakket aangevraagd en 2 keer gekregen, dus eentje is er over, wie hem wil hebben stuur ik hem op, het andere pakket wil ik ook wel opsturen na 14 oktober.
is van ielts utrecht met update 2005 :artist:
 
[quote author=mariekske link=topic=3739.msg71094#msg71094 date=1158267294]
waar gaan jullie ieltsen 14 okt?
Toen ik em vorig jaar in Oz deed kwam ik erachter dat Liam nog mn paspoort bij zich had, moest ie weer helemaal terug komen rijden!
In Oz waren ze errrrg streng met de identificatie![/quote]

Helemaal terug .....rijden ...??
Je bedoelt van Australia terug naar the Netherlands :-D :lol:...toch....?????neehhhh,  dat maak je mij niet wijs.... :)

Jack :evil:
 
Ik hou mij ook ten alle tijde aanbevolen voor IELTS materiaal, dus als iemand nog wat heeft, stuur maar een pm'tje

Groetjes Wilbert
 
Ik heb misschien ook na 14 oktober weer ielts materiaal... Eerst even de test maken en de uitlag afwachten.
 
YESSSS passed the IELTS test  :cheer:

Dus wie ons IELTS testboek wil hebben mail even dan kunnen we afspreken hoe we het bij jou / jullie krijgen.

Nu sponsorship aanvraag eruit 'gooien'.

Groetjes,
Marjolein
 
Hallo beste mensen,

Ik heb ook de ielts test gedaan op 23 september en ben geslaagd.  :)
Dus ook een oefenboek met cd over.

wie heeft interesse.

groetjes Roswita
 
Ik moet morgen op en ik ben niet goed in talen  :oops: Nou ja hopen op het beste dus maar!!!!!
 
Over een kleine 2 weken krijg ik de uitslag, dan kan mijn boek (hopelijk) weg. Alleen als ik het niet haal weet ik ook niet of ik er iets aan heb, omdat ik de oefeningen allemaal al gemaakt heb. Maar goed voor de zekerheid bewaar ik het nog even...
 
[quote author=Andy en Marjolein link=topic=3739.msg73098#msg73098 date=1160928468]
'Mijn' boek is vergeven aan Bart.

Alle anderen die nog moeten: veel succes  :up:

Groetjes,

Marjolein
[/quote]
Het boek is binnen!
Ik zal nog even een beetje knippen en plakken op de harddisk recorder, dan stuur ik je binnenkort een grappig DVD'tje.
Dan weet je alvast hoe het er aan toe gaat, als je eenmaal Australie binnenkomt (als je 50 jaar eerder was gegaan  :-D).

Bart
 
Ik was wat spullen aan het opruimen en kwam tegen


Ielts oefenboek met luister cd, het is van 2003 updated January 2005
(destijds besteld bij de IDP in Utrecht).

Tegen betaling van de verzendkosten mag je het van me hebben (zal
een paar Euro zijn denk ik vanwege het gewicht)

Groetjes Miranda  :) :)
 
Back
Top