[quote author=blijpoppetje link=topic=898.msg20798#msg20798 date=1121458425]
Hoi allemaal..wij hebben De Test afgelopen zaterdag in Utrecht gedaan..het is best wel primitief zeg maar dus het verbaast me niet dat het niet per puter kan :lol:
De luistertest bijvoorbeeld..je zit in een klasje met 20 poppetjes..ergens in een hoekje vooraan staat een draagbare cassetterecorder en dat is het dan :? De persoon die recht voor deze mega geluidsinstallatie (not) zit wordt zo ongeveer weggeblazen door het geluid en de persoon achterin in de andere hoek (ik!! onder een schuin dakje ook nog!!) moet de oren spitsen hahahaha
Als je eenmaal in het klasje bent mag je niet meer weg tot na de leestest..dus: eerst even plassen!! tussen leestest en schrijftest kregen wij een break van 5 minuten.
Het is best wel stevig doorklussen om alles op tijd af te hebben..vooral de 2 schrijfopdrachten maar misschien klets ik gewoon wel te veel
Luistertest is wel te doen..wel handig om even te oefenen vond ik..lezen is prima te doen en schrijven dat verschilt pp denk ik..ligt er ook een beetje aan hoe crea je bent.
Het mondeling vonden wij allebei een beeeeeeeeeeeeeeeeeetje raar..het is een beetje van de hak op de takkerig en er ontstaat niet echt een gesprek..wees voorbereid op een poppetje met een map en die gaat dan al bladerend op zoek naar de volgende niet ter zake doende vraag lol
Anyway..wij krijgen eind volgende week de uitslag hoop ik..ik hou jullie op de hoogte!!
Mir
[/quote]
Jouw verhaal zo aanhorende kom ik maar tot 1 conclusie: Jij bent geslaagd!!!
(kweet nu precies waar je hebt gezeten
- heb ook IELTS in Utrecht gedaan)