Ik irriteer me mateloos....

Kathren

XPdite Sponsor
Even heeeeeel iets anders.....


Op dit moment kan ik me mateloos irriteren aan de uitspraak van de nieuwe zanger van de band Direct! Ze hebben zo veel moeite gedaan via een soort talentenjacht op televisie en dan kiezen ze er 1 die een slechte uitspraak heeft... of is het trendy om zo'n uitspraak te hebben???

Of begin ik het contact te verliezen met wat 'hip'is? :| Als ik dit nummer hoor schakel ik direct over naar een andere zender :wacko:

Waar zetten jullie de tv- of radiozender voor om/uit? Of krijgen jullie nooit de kriebels ergens van of gaan je nekharen overeind staan? :eek:ops!:
 
ik ken het nummer niet, misschien effe een link plaatsen dan kunnen we ons mee ergeren :evil:
 
Als het goed is hebben jullie hieronder een link naar de clip.

Het gaat mij voornamelijk om het eerste stukje... hij doet zo overdreven in zijn uitspraak en slist

http://www.di-rect.com/blog/39/videoclip_times_are_changing
 
Ik heb nog niet eens naar de uitspraak geluisterd. Ik vind dat hij zo slist, daar kon ik alleen maar op letten (5 seconden ofzo).
 
SO! Helemaal mee eens Kathren. Nee het is niet omdat we al wat ouder zijn dan de gemiddelde Direct luisteraar hoor.
Het is gewoon een lelijke ( sorry heeft er niks mee te maken maar dat vindt ik gewoon ) :evil: dope-head !!
Echt niet normaal hoe van de wereld dat jong was toen ie kreeg te horen dat ie gewonnen had :wacko: het kwijl liep nog net niet uit zijn mondhoeken. Nee, die had meer op dan een jointje.....
 
:evil: heb net even de link bekeken via youtube.......
Leuk gospel liedje.

Echt ik vind deze persoon erg goed, meer dan goed hij is fantastisch.

Zeer goed om op kop aan een touw schommelent net boven het water van de rivieren in the topend om vis aan te trekken.....

Dat dit wat? .....hebben zij gewonnen?
ARE YOU SERIOUS.

Ga weer een cd-tje draaien van AC/DC om de vieze smaak weg te spoelen.....

AC/DC ..... ROCK ON


Jack :evil:
 
sssso issss er ook ietsss waar ik mij mateloosss aan irriteer: Het presssentatie duo Winsssston en Nicolette bij het Feesssst van Ssssinterklaasssss.
Wat wassss er misss met Ernssst en Bobbie?

(heb nu mijn in mijn tanden van het sssslissssen...besssst moeilijk om sssso te moeten sssssingen)
 
bedankt voor het bijna verpesten van een goed nr! ik vind het gewoon een leuk nr.
net zoals mama appelsap nrs die worden ook verpest door het benoemen van rare dingen in liedjes!
 
wat een lelijke vent! en dat slissen! hoe hebben ze die ooit kunnen laten winnen! :lol:
 
Hij slist idd heel erg. Uitspraak idd heel 'kort door de bocht'. Hij maakt niet alle klanken af.. liedje zelf doet me ook niks en het feit dat ik 'm nog niet had gehoord zegt ook al iets.
 
Nou ja zeg, kan die vent toch niets aan doen, dat hij slist?? Daar kan je toch niet over vallen?! Moet 'ie daarom stoppen met zingen?? Sorry hoor, zulke kritiek vind ik niet kunnen.

En accent of overdreven, 99% van non-native speakers hebben hebben een accent, en Nederlanders nog wel hoofdzakelijk Amerikaans ook! Dus wat verwacht je.
 
@Earianuh
Natuurlijk kan iemand er niets aan doen wanneer hij slist...je zal mij nooit iemand horen veroordelen op hun anders zijn... De zangeres van de band Miss Montreal stottert wanneer ze praat (niet wanneer ze zingt) en dat vind ik een super mens! ... als dat bij de zanger van Direct het geval zou zijn dan zou je dit berichtje ook niet gezien hebben. Maar wanneer hij Nederlands spreekt is er niets aan de hand. Ik heb de zoektocht naar een nieuwe zanger via de radio in de Koen en Sander show gevolgd en wanneer hij daar aan het woord kwam was hij zo full of himself echt zwaar overdreven.... Ik krijg daar iets van... het is zo niet echt... ben gewoon wie je bent! Je bent mooi genoeg van jezelf! Maar mijn nekharen gaan gewoon overeind staan van neppers... kan er ook niets aan doen dat dat zo bij mij werkt. :smile:

Acht we hebben allemaal wel iets waar we ons aan irriteren... een lachje van iemand, iemand die slurpt bij het drinken of iemand die sluipend je kantoor binnenkomt en ineens heel hard goedemorgen roept :lol: Ik heb de mijne voor neppers uitgesproken.

@Skip
Ik zou waarschijnlijk op dat moment wegzappen zodat ik dat niet hoef te zien :grin:

@Jack
Heeft je spoelwater van AC/DC muziek nog geholpen? :up:
 
Nou ja zeg, kan die vent toch niets aan doen, dat hij slist?? Daar kan je toch niet over vallen?! Moet 'ie daarom stoppen met zingen?? Sorry hoor, zulke kritiek vind ik niet kunnen.

En accent of overdreven, 99% van non-native speakers hebben hebben een accent, en Nederlanders nog wel hoofdzakelijk Amerikaans ook! Dus wat verwacht je.

Totdat hij tegenover je staat te slissen met consumptie... :smile:

Niet erg wat hij doet, je vind het liedje leuk of het spreekt je aan.
Little bit entertainment is nooit verkeerd maar deze jongens wens ik veel succes toe want een cd-tje kopen van deze band zal door mij niet gebeuren.
G$dv&rd$@mme wat een dooie bedoeling.....
Maar ja bij mot het rocken with lights drums and guitar.
Misschien iets voor de pastoor om de hoek.


Yes , spoelwater van AC/DC heeft enorm geholpen totaan Nightcliff toe.......
Als je hem tegenkomt doe hem de groeten van Jack en zeg hem dat hij altijd welcome is in the topend..... vrije tickets voor hem van Jack's waterfun.

ssssooo muccch fun.
je kunt er zelfs sssnorkelen en visssjessss kijken onder water.

Wij maken er lol mee maar hij zzzzit ermee.

Jack :evil:
 
Ssssooo, nog iets anders wat errug irritant is: de winnaar van Expeditie Robinson!
What an ass!
Ik vond hem zo'n sympathieke vent in de serie, maar had wel sterk de voorkeur dat Rita zou winnen. Wat een sterke vrouw.
Maar goed, Marcel won het spel, en zat daarna bij Jensen ( :? ), en wat hij daar voor een onzin zat uit te kramen, my god!
Jensen zat hem natuurlijk goed te voeren, maar toch...........totaal op afgeknapt! :|

Marie
 
Ok. Nu mijn beurt.
Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich aan alles en nog wat irriteren. :lol:
 
Back
Top