Ik irriteer me mateloos....

Ga morgen bij de Bunnings een vlaggemast kopen, kan de vlag uit als ze de straat uit rijd.... :evil:

Had begrepen via een "ondertafelse" <_< ... mail van Dirk dat ze komend kerst weer op bezoek komt....

Jack :evil:
 
Hopelijk werken de bouwlui een beetje door en heeft Sacha het nieuwe adres NIET doorgegeven! Laat haar dan maar komen, hopelijk zijn de nieuwe bewoners een beetje gastvrij ;-)
 
Het schijnt dat NT heel mooi is met de Kerstdagen. Hou je een plekje voor me vrij aan tafel??? Kom ik gewoon bij jou onderduiken en regelt Dirk het maar in z'n uppie met zijn moeder. Ben normaal gesproken best een redelijk flexibel mens, maar ook ik heb grenzen. Heb de grens getrokken bij 1 bezoek per 5 jaar, dus ze ziet mij pas weer wanneer wij over een paar jaar naar Nederland op vakantie gaan (gaan we wel even op de koffie ofzo..)

En geen adreswijziging sturen werkt bij haar helaas niet. Ze komt er toch wel achter... :lol:

Maar wil jullie allemaal nog wel even danken voor de steun van de afgelopen tijd. Was erg blij dat ik hier af en toe mijn ei even kwijt kon. Het was anders nog moeilijker geweest.
:up: Julie hebben allemaal een Duimpje verdiend!

Ben nu weer terug in mijn eigen vel en mijn "ik ben hier iedere dag op vakantie, dus vind het allemaal gezellig"-modus.
 
Zalig terug je eigen ding kunnen doen, zonder steeds commentaar op betweterij!!!


Oef!!! je hebt het gehaald !! jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

back to enjoying now :beach:
 
Back
Top