Ik irriteer me mateloos....

Ok. Nu mijn beurt.
Ik irriteer me mateloos aan mensen die zich aan alles en nog wat irriteren.
cheesy.gif


de gemiddelde Nederlander dus!
eusa_think.gif


bye.gif
 
Ssssooo, nog iets anders wat errug irritant is: de winnaar van Expeditie Robinson!
What an ass!
Ik vond hem zo'n sympathieke vent in de serie, maar had wel sterk de voorkeur dat Rita zou winnen. Wat een sterke vrouw.
Maar goed, Marcel won het spel, en zat daarna bij Jensen ( :? ), en wat hij daar voor een onzin zat uit te kramen, my god!
Jensen zat hem natuurlijk goed te voeren, maar toch...........totaal op afgeknapt! :|

Marie

Hallo ik heb mijn vinger al een tijdje omhoog....mag het nu mijn beurt zijn <_<

Robinson heb ik helaas gemist.
Mijn "dish" stond de verkeerde kant op gericht.

Erg irritant als je iets mist dat je niet graag wilde missen.
En soms als je het niet gemist hebt kon je het naderhand missen als kiespijn.
Ben ik nu aan het l$llen of mis ik nu iets.

Jack :evil:
 
Hallo ik heb mijn vinger al een tijdje omhoog....mag het nu mijn beurt zijn <_<

Robinson heb ik helaas gemist.
Mijn "dish" stond de verkeerde kant op gericht.

Erg irritant als je iets mist dat je niet graag wilde missen.
En soms als je het niet gemist hebt kon je het naderhand missen als kiespijn.
Ben ik nu aan het l$llen of mis ik nu iets.

Jack :evil:

Da's geen misselijk gel#l!
 
:-D Het valt me op dat nog niemand heeft gezegd dat 'ie zich ergert aan 'zich irriteren aan', wat zo fout Nederlands is :-D

En Kathren, ik snap nu dat je je aan het hele plaatje (van die zanger) ergert - maar meer mensen begonnen over het slissen en ik dacht 'ho effe!'. :) Van mij mag je je ergeren hoor, dat gebeurt soms gewoon ;-).

Groetjes!
 
Weet je waar ik me zo mateloos aan iriteer.....

aan Harvey Norman reclames.. :angry: :angry: :angry: en aan Joyce Wayne reclames :angry: :angry: :angry: pfff echt, wat een schreeuwerds.... grrrrrrrr
 
Die RAC radio commercial met dat paard :wall: .
Dan gaat ie meteen op een andere zender.

Bart
 
Ik irriteer mij mateloos aan die krekel onder het badkamer raam. Niet alleen "kreekt" hij een ander leidje als de rest, maar het is ook nog vals.....
 
me me me my turn......................

Ben al dagen aan het wachten op sneeuw en er is nog steeds niks gevallen.
Zeer irritant.

Zo nu jullie weer.

Jack :evil:
 
Ik kan wel een ladingkje opsturen Jack, we hebben hier zat! Verpakt in koudijs, doen ze bij Storm chasers ook altijd :wink:
 
Heb al enkele goed werkende fridges in het zwembad gegooid zelfs dat creert niet eens ijs.

Deze jongen kan ook niet tegen ijskoud water.........




Big croc trapped in lock

DANIEL BOURCHIER

December 22nd, 2009

IT'S not often that a croc gets locked in a lock.

A 3m saltie was trapped when it swam in to Darwin's Tipperary Waters marina - and the lock gate closed behind it.

A crowd soon gathered to watch the mighty beast. Lock owner Geoff Annear said the croc caused quite a stir.

"He was in there for a couple of hours," he said. "We called Parks and Wildlife, but they said they didn't have the manpower to remove it so we let it out.

"I think that's the first time in Australia - maybe the world - that a croc has got locked in a lock."

The shy croc was not a fan of the attention from the dock, and opted to remain mostly submerged.

The croc slipped in to the marina lock in the up-market waterfront suburb after the lock was opened for the arrival of a boat.

When the lock was closed and the "strange shape" of the freeloading crocodile was spotted.

The drifting croc was lucky to escape with just the crowd of spectators.

It would have been a different situation had it been spotted the next day when the NT News included The Croc at number four in the The 120 Most Powerful List.

The list's description of the scaly beasts was "Ask tourists why they have come to the Territory and the reply will nearly always be: "To see a saltie."

Crocodiles are on the move at this time of the year.

Many crocs have been spotted in transit up and down the coast.


http://www.ntnews.com.au/article/2009/12/22/111101_ntnews.html

Jack :evil:
 
Ik irriteer me niet, maar ik constateer wel dat ie een overbite heeft op zijn ondergebit en altijd deze uitspraak zal hebben,
hadden ze in zijn jeugd moeten fiksen.

wel een lekker geil nummer , jammer van die overbite hihi
ik heb het dus wel afgeluisterd.
 
Ik irriteer me niet, maar ik constateer wel dat ie een overbite heeft op zijn ondergebit en altijd deze uitspraak zal hebben,
hadden ze in zijn jeugd moeten fiksen.

wel een lekker geil nummer , jammer van die overbite hihi
ik heb het dus wel afgeluisterd.

Lost you Liz, welk euuuhh nummer.

Jack :evil:
 
waar er mee begonnen zijn, dat nummer van die slisser! Wel opblijven let jij hahaha
 
Oooh ja, dat vvvventje met die sslisserr ,
Was hem alweer helemaal vergeten.
Sssttaaat hij nog in de hitparade of in de top40 van gerinkel de kinkel Jeroen van Inkel.......

Jack :evil:
 
Ik irriteer me niet, maar ik constateer wel dat ie een overbite heeft op zijn ondergebit en altijd deze uitspraak zal hebben,
hadden ze in zijn jeugd moeten fiksen.

wel een lekker geil nummer , jammer van die overbite hihi
ik heb het dus wel afgeluisterd.

Lost you Liz, welk euuuhh nummer.

Jack :evil:


nou weet ie ook al niet meer hoe een nummertje gaat, ja hoor.
 
Ik irriteer me niet, maar ik constateer wel dat ie een overbite heeft op zijn ondergebit en altijd deze uitspraak zal hebben,
hadden ze in zijn jeugd moeten fiksen.

wel een lekker geil nummer , jammer van die overbite hihi
ik heb het dus wel afgeluisterd.

Lost you Liz, welk euuuhh nummer.

Jack :evil:


nou weet ie ook al niet meer hoe een nummertje gaat, ja hoor.


:lol1: :loldevil: ..... <_<
 
Back
Top