Ik irriteer me mateloos....

Een broodrooster gekocht :shock: :-(

Waarom geen knuppel, kun je beter mee mikken.....oohoooh :grin: :grin: ..

Jack :evil:
 
Nee nee Jack dat zie je verkeerd, vrouwen kunnen niet met een knuppel overweg die kunnen beter mikken als ze met iets kunnen gooien bv een broodrooster :evil: :evil: :p

Bennie
 
:JNtomaat: Nog maar 7 nachtjes.....we zijn er bijna.....

Vandaag haar mee genomen (les gesleept) naar Gingin (leuk plaatsje hier in de heuvels) en daarna naar Guilford om naar de Moore River te kijken...
Haar commentaar over 300 kilometer diverse vormen van bushland: Goh.. wel saai hier, is ook niets te zien...Alleen maar bomen. Ik zou hier niet kunnen leven, helemaal geen mensen om mee te praten, nee da's niks voor mij. Snap niet wat hier nou leuk aan is. :stupid3:

Heb even op mijn tong gebeten. Tot 3487 geteld en daarna weer een glimlach opgezet. Ben er bijna zeker van dat ze nooit meer terug komt :wow3:
 
Sjemig Sacha wat een ramp. Hoe onvolwassen kun je zijn als volwassene? Volgens mij is ze je betaald aan het zetten dat je haar zoon hebt afgepakt. (Dat klinkt beter dan moeten inzien dat hij jou liever had). En ook volkomen in denial over jullie emigratie zo te lezen. Jullie kunnen elk moment wakker worden en inzien dat Australië waardeloos is. Keep on dreaming. Australië heeft zojuist een enorm doorslaggevend voordeel gekregen: zij woont er niet!
Heel veel sterkte nog met die laatste loodjes. En probeer je neigingen te onderdrukken, anders zetten ze die week om in levenslang...
 
Nee nee Jack dat zie je verkeerd, vrouwen kunnen niet met een knuppel overweg die kunnen beter mikken als ze met iets kunnen gooien bv een broodrooster :evil: :evil: :p

Bennie

Ken anders genoeg knuppels (van het mannelijke geslacht) waar ik heel goed mee overweg kan :lol:
 
Nee nee Jack dat zie je verkeerd, vrouwen kunnen niet met een knuppel overweg die kunnen beter mikken als ze met iets kunnen gooien bv een broodrooster :evil: :evil: :p

Bennie

Ken anders genoeg knuppels (van het mannelijke geslacht) waar ik heel goed mee overweg kan :lol:

Ja maar dat zijn vaak van die kleine waar je amper een deuk in een zacht pakje boter mee slaat, laat staan je lieve schoon mamma op de vlucht slaat.
Alhoewel wie weet :roll: :roll:
 
Nog 6 nachtjes slapen...

Ze heeft zojuist 15 overhemden staan strijken... Als beloning neem ik haar morgen mee kangoeroes voeren in Caversham...

Met het einde inzicht wordt het steeds dragelijker... De moord neigingen zijn al iets minder geworden. Kan ook zijn dat ik mijn afweerschild weer goed op heb staan, dat had ik op Schiphol uit gezet :grin:
 
of zou het zijn dat je onbewust een trainingsmethode hebt ontwikkeld die z'n vruchten aan het afwerpen is?
 
Nog 4 nachtjes slapen...... Nu het einde inzicht is, is het veel beter uit te houden... :grin:
 
hahahaha, nou sterkte dan maar die laatste 4 nachtjes. ;-)

(en euh, niet te hard lachen als ze weg gaat he? Dat valt zo op. :grin: )
 
Ga morgen bij de Bunnings een vlaggemast kopen, kan de vlag uit als ze de straat uit rijd.... :evil:
 
Back
Top