Hoef mij gelukkig geen zorgen te maken over de stofwolk. Ze vliegt vanaf ons door naar Melbourne, kan ze nog 2,5 week haar broers daar gaan pesten!!!
Vandaag weer een zware dag, de zon schijnt dus geen excuus voor Go Bananas. Mijn pantry is ondersteboven gehaald, kon dus nadat ik de boodschappen had gedaan alles opnieuw inrichten. Vriendelijk gevraagd of ze haar medicijnen op haar kamer wilde zetten, want ik kwam ze tegen op de plank waar het snoep en de chips liggen. Reactie: het is geen vergif hoor.. Vervolgens klagen bij Dirk dat ik lastig ben. Heb mij even opgesloten in de laundry en een paar krachttermen gelanceerd. :x
Daarna kwam het commentaar op de kinderen. "Ze hebben nergens zin in". Ik heb ze de hele week overal mee naar toe gesleept om oma blij te maken en vandaag zijn ze moe. De meisjes zijn blij dat ze vandaag even niets moeten en willen graag in hun nachthempjes picknicken in hun eigen slaapkamer. Ze willen niet mee naar de speeltuin, willen niet knutselen (zijn knutselmoe) willen niet verven, willen helemaal niks... Maar gevraagd of ze de kinderen even gewoon hun eigen gang wil laten gaan en ze gewoon even wil laten spelen. Ze hebben vakantie tenslotte.
En de knaller van vandaag: Je gaat toch wel wassen vandaag???? Mijn nachthemd moet gewassen worden.... :whip:
IK WORD GEK!!!!!! :doorgedraaid:
Waarom zitten er hier geen krokodillen? Heb de hele tuin afgezocht en kan nergens meer een redback vinden of zelfs een gewone Blackhouse spider (zelfs die zijn voor haar op de vlucht geslagen) Geen kakkerlak of pissebed meer te bekennen. Waar is het ongedierte als je het nodig hebt????
Geef het op, heb zojuist besloten dat je best om 12 uur 's middags aan de Bundaburg Rum met cola mag....Veel rum, weinig cola B) :drink: