Inburgeren ?? !!

bono

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,
Binnenkort hoopt een aantal van ons ( iedereen eigenlijk) definitief naar Australie te vertrekken.
Hoe voelen wij ons daar dan het snelst thuis???  Natuurlijk gelijk de Barbie in de tuin, Kylie in de CD speler.........

Iemand nog geweldig grappige idiote ideeen hoe wij ons daar gaan "inburgeren"
Kortom: hoe worden wij echte Aussies :wink: :wink:
Ik ben benieuwd....................
 
Of zelf australian rules voetbal gaan spelen, weet je ook snel genoeg hoe alles bij medicare werkt :evil:
 
Ik heb het nog nooit gegeten. maar uit een ander topic begrijp ik dat vegemite erg vies is. Maar de meeste ausies vinden het lekker.
Dus wil je imburgeren. Een boterham met een dikke laag vegemite smeren en met plezier tot de laatste kruimel op eten :-D
 
Haha nou degene die het vegemite inburgeringsadvies opvolgt wens ik veel succes. En blijven lachen he als je aan het kauwen bent.
 
Uitgenodigd voor een Barbie of feestje?- neem dan altijd je eigen alcoholische drankjes mee.Alleen bij officiele feesten hoeft dit niet.
 
[quote author=Shuter Street link=topic=1804.msg16455#msg16455 date=1117305805]
Haha nou degene die het vegemite inburgeringsadvies opvolgt wens ik veel succes. En blijven lachen he als je aan het kauwen bent.
[/quote]

En wel foto's maken van de gezichten die de personen trekken als ze een hap nemen....daar kun je volgens mij hits mee krijgen als je ze in het foto-album plaatst :p
 
Je begint je toch af te vragen of je wel moet inburgeren:  Vegemite klinkt niet al te lekker..............
Kan ik niet gewoon de pub in , cowboyhoed op en de pick-up voor de deur ?? :drinking:
Lijkt me prettiger inburgeren..
 
Enneh........don't forget your thongs oftewel je teenslippers! Die staan overal goed bij. Ook bij die krokodil :-D
 
[quote author=bono link=topic=1804.msg16516#msg16516 date=1117400337]
Kan ik niet gewoon de pub in , cowboyhoed op en de pick-up voor de deur ?? :drinking:
Lijkt me prettiger inburgeren..
[/quote]Als je het maar geen pick-up noemt, dan denkt iedereen hier dat je een Amerikaan bent. Aussies noemen dat een "ute" (kort voor utility). En cowboyhoed klinkt ook wat Amerikaans, al weet ik er effe geen goede Aussie term voor. De meeste Aussies zullen een cowboyhoed een "Akubra" noemen, denk ik. (Akubra is een bekend hoedenmerk hier).
 
En..........gooi ook gelijk even je "Drizabone" in je Ute....mocht het gaan regenen.
 
[quote author=Syl link=topic=1804.msg16526#msg16526 date=1117412671]
En..........gooi ook gelijk even je "Drizabone" in je Ute....mocht het gaan regenen.


[/quote]

Whatt the hell is a ' Drizabone" : een plu, regenjas.......?

Heeft iemand nog een cursus Australisch voor beginners in de aanbieding???
 
[quote author=miel link=topic=1804.msg16466#msg16466 date=1117315338]
Uitgenodigd voor een Barbie of feestje?- neem dan altijd je eigen alcoholische drankjes mee.Alleen bij officiele feesten hoeft dit niet.
[/quote]

Jeetje het wordt weer moeilijk gemaakt. Wanneer weet je nou of je wat mee moet brengen :oops:  Dat is echt weer iets voor mij. Ik zie me zelf al aankomen, vol beladen met vlees en drank terwijl het niet nodig was of nog erger met niks aankomen terwijl iedereen ze eigen rotzooi bij zich had :roll: :roll:  :-D
 
OPLOSSING!!!!!! Grote handtas (voor je vriendin) met koelelementen vlees en drank erin en ter plekke kijken of het wel of niet nodig is.  :lol: :lol:

Groetjes Miranda
 
Back
Top