Jack's end

Megalodon3.jpg



hoef je niks van te voelen
slik je in 1 x door
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg103645#msg103645 date=1196246200]

Bwahhh, en dan in dat maagzuur liggen.... yukkkk!!


[/quote]

maagzuur.jpg
 
He Sylvia en Rob,

Zie ik weer dat kruisje.....

Of ligt het aan mij.
Reentje,  Wanneer komen de blue whales weer langs de kust,zou een droom uitkomen als ikdie in het echt zie zwemmen.
Waar maakje het meest kans om de blue whale te zien en in welke tijd

jack :evil:
 
Zouden dat alle Haaien kunnen, dat jumpen uit het water of zou je ze dat moeten aanleren.
Het zou welgemakkelijk wezen,hoef je ze niet met je hengel in de boot te trekken

190495486_78dd6a9438.jpg


Zo gemakkelijk als je een hond een stok leert halen, zo gemakkelijk is het ook met een haai..

Jack :evil:
 
[size=10pt]Ik ben al een hele tijd aan het denken hoe ik die haaitjes kan vangen.
Snorkelen was niet het beste idee.
Kano , .....word me verteld dat die gauw kantelen.
Maar , ik heb het gevonden.
Van het weekend ga ik....jaja.....met mijn prive helicopter (anders staat ie toch maar weg te roesten in de achtertuin), vissen op een haaitje.
Ik ga met mijn mate boven het water hangen, gooi de ladder uit net zoals een lijn bij een vishengel ik klim naar beneden en ga er aan hangen als BAIT.
Elke visje zou denken dat is gemakkelijk prooi alleen deze keer heeft het BAIT...ME een speer bij .
Als het vissie (lees haaitje) onder me zwemt en me aankijkt pik ik hem eraan en haal hem binnen..
[/size]

[size=12pt]Net als op de foto hieronder, gemakkelijker kan het niet,ik hoef nog niet eens in het water...[/size]



























shark_attack.jpg


Cheers,

Jack :evil:
 
Gossie, wat een beesten hè! Ik zou trouwens niet weten waar en wanneer de Blue Whale is. Goegeleeen!

Overigens is Japan op dit moment bezig haaien en dolfijnen te vangen en af te slachten voor 'scientific research'. Ja ja. Vreselijk. Geloof dat ze de beesten laten doodbloeden. Wordt een mens ook niet blij van.

Jij gooit je haai wel weer terug in het water hè Jack?

Ireen

P.S. ja zeg, zal me ook nog 's Rennies meenemen voor dat beest! :-D
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg103711#msg103711 date=1196312172]
Overigens is Japan op dit moment bezig haaien en dolfijnen te vangen en af te slachten voor 'scientific research'. Ja ja. Vreselijk. Geloof dat ze de beesten laten doodbloeden. Wordt een mens ook niet blij van.

Jij gooit je haai wel weer terug in het water hè Jack?

Ireen[/quote]

Krijg ik moordneigingen van alsik zoiets hoor, heb zin om daar naartoe te gaan en eigen rechter te spelen.
Doe je het met een speer of een hengel dan blijft alles in evenwicht.
Wat zij doen is massamoorden dat leid tot uitroeien van dit prachtig dier.

Wat ik vang met een hengel , dat gaat in de pan.


[quote author=sylvia en rob link=topic=7973.msg103726#msg103726 date=1196321711]
lekker.jpg
[/quote]


Nee Sylvia en Rob , ik ben geen lekker hapje, te taai om op te eten,
By the way, het is wel een mooie foto. de een zijn dood is de ander zijn ........
Als die haaien nu met een groot net over het land gaan en met een machine alles afschieten wat ze tegenkomen,  dat doen die jappe.
......End of the world with TomCruise. 

Het enig verschil tussen de Jappe en die film is,  Die jappe doen het echt, they are more dirty then s&#it

Jack :evil:
 
n735909553_310829_9873.jpg


Terwijl jullie erover dromen, vang ik ze gewoon! ;) Een blauwe haai. Ik heb ook tijgerhaaien, port-jackson haaien, zandhaaien, rifhaaien en zusterhaaien gevangen. Een hoop haaien.. ;) Haaien vangen is tof.

n735909553_310752_2975.jpg


Een dhewfish :) Ook leuk. En lekker. Maar haai ook. :p
 
Durack ,Palmerston, NT, Australia.

Tik het in en hij brengt je er zo naar toe.

Bloody ,waar heb jij die gevangen... :up:
Ben is een keer met Steve de humpty doo'er op vissen geweest.
Had een bootje gehuurd en hij wist niet eens wat de voorkant van de boot was. :lol:
Na enkele visjes had hij ook een haaiTJE aan de lijn ,hij schrok zich dood en zei dat hij alleen Barramundi lekker vond.
Volgens mij schrok hij zich te pletter.
Na een paar keren in dat bootje uitgegleden knipte hij de haai los.

Cheers Luuk

Jack :evil:
 
Die heb ik ergens aan de kust van W.A. gevangen. Boven Perth denk ik.

De grootste haai die ik heb gevangen was een zusterhaai van 3 meter. Die heb ik maar laten zwemmen. Heb hem wel op video.

Hier had ik ook een haaitje aan de lijn:

n735909553_310825_8808.jpg


Half uurtje beesten.. 3 meter staaldraad.. grote spierballen.. enorme haak.. bootje.

Meer heb je niet nodig.

Oh, wel. Een honkbalknuppel en een groot mes.. ;)
 
Durack, daar moet ik ook langs zijn gereden.

Is daar nog wat te beleven? Wat voor dorpje is het?
 
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg103733#msg103733 date=1196322725]


Terwijl jullie erover dromen, vang ik ze gewoon!



[/quote]

wrijf het er nog maar eens in  :x

laat je nog wat voor ons over Luuk
 
[quote author=sylvia en rob link=topic=7973.msg103743#msg103743 date=1196325584]
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg103733#msg103733 date=1196322725]


Terwijl jullie erover dromen, vang ik ze gewoon!



[/quote]

wrijf het er nog maar eens in  :x

laat je nog wat voor ons over Luuk





[/quote]

Het is alweer 3 jaar geleden dat ik er was.. :( Dus ik denk dat er ondertussen wel weer wat babyhaaitjes zijn geboren.. ;) Over een jaar ga ik de populatie weer wat omlaag helpen.. ;)
 
[quote author=sylvia en rob link=topic=7973.msg103743#msg103743 date=1196325584]
wrijf het er nog maar eens in  :x
laat je nog wat voor ons over Luuk
[/quote]

Ja, of voor ons duikers.......wij willen ze graag in hun natuurlijke omgeving zien waar ze natuurlijk gedrag vertonen.....

Wat mensen er aan vinden om een vis uit hun natuurlijke omgeving te halen voor de "fun" om vervolgens het dier een pijnlijke dood te laten sterven.....

Bah bah bah.....

(zal over het algemeen wel weer iets typisch mannelijks zijn.....het recht van de sterkste)....zum kotzen....
 
[quote author=Maluka link=topic=7973.msg103746#msg103746 date=1196325819]
[quote author=sylvia en rob link=topic=7973.msg103743#msg103743 date=1196325584]
wrijf het er nog maar eens in  :x
laat je nog wat voor ons over Luuk
[/quote]

Ja, of voor ons duikers.......wij willen ze graag in hun natuurlijke omgeving zien waar ze natuurlijk gedrag vertonen.....

Wat mensen er aan vinden om een vis uit hun natuurlijke omgeving te halen voor de "fun" om vervolgens het dier een pijnlijke dood te laten sterven.....

Bah bah bah.....

(zal over het algemeen wel weer iets typisch mannelijks zijn.....het recht van de sterkste)....zum kotzen....
[/quote]



Ja laat je ook wat voor de haaien over  :grin:


sharkATTACK1.jpg
 
ja, dat is nu het leven....

Het is eten of gegeten worden.....

Maar aanvallen van haaien staan in geen enkel vergelijk met andere doodsoorzaken van mensen. Zo vinden er over percentagegewijs meer doden plaats in het verkeer, dan door een aanval van een haai....en stoppen we met autorijden? Nee,....terwijl je daar dus wel een groter risico loopt.....

Maar goed.....ik had ooit eens gelezen dat er een groep mensen waren geweest (volgens mij in Australië) die vonden dat de haaien op een bepaalde plek maar uitgeroeid moesten worden, omdat toevallig daar een mens door een haai was gebeten.....dat is kwaad met kwaad vergelden en omdat de mens nu (helaas) blijkbaar zo in elkaar lijkt te zitten, zullen oorlogen zichzelf in stand houden......
 
Zoals ik al zei, wat ik vang gaat in de pan.
Past het die dag niet in de pan dan gaat het niet dood.

Haaien om te eten....tjsa,
Barramundie of een catfish staan zeker bij mij op het lijstje.

Haaien vind ik weer bij de dolfijnen en blue whale horen, vraag me niet waarom maar vind ik eerlijk gezegd niet om op te vissen voor het vlees.

Maar het zal een heel avontuur zijn als je een haai aan de lijn hebt.
Steve mijn Mate stond te slipperen in zijn gehuurd bootje, als dat haaitje in de boot viel had hij en ik ook denk ik minder fun gehad.
Hij liet hem los en viel terug daar waar hij hoorde.

Ps; mooie foto, zo'n stukkie vlees zou goed dienen voor bait als je een netje uitzet voor mudcrabs.

Luuk, Durack is een nieuwe uithoek van Palmerston.
Zeker niet voor lang, eerder voor tijdelijk zodat wij de omgeving leren kennen en weten wat de beslissing word als we zelf willen gaan bouwen.
Verder is het relax.

See ya, :up:

Jack :evil:
 
Back
Top