Jack's end

Hey, van harte met jullie huwelijk. En heel mooie foto's hoor. Wit, wit, en nog eens wit.

Veel geluk.

Erna
 
He hallo everybody,

Thanks voor de felicitaties van jullie.
Wilde eigenlijk een lang zwart pak met een zwarte lange jas en een hoge zwarte hoed met daaronder twee rode duivelse hoorntjes.
Trek ik wel aan als ik ga scheiden.......nneeeehhhh  kidding.


Mijn zoontje was nog crazier dan ik.
De fotograaf-Paul wilde foto's maken onder een palmtree.
Moest Paul wel voor op de grond gaan liggen.
My son kon het niet laten om er steeds voor te springen, We hebben Paul van de grond op moeten trekken want hij kwam niet meer bij van het lachen.....that's all about in life, having a good time.

Iedereen roept van ,wauw...wow,wat een knappe foto's.
maar dat komt omdat ik de knapste ben van NT en omgeving...[size=6pt] ooh  ooh daar krijg ik reacties op.. [/size]

De familie hadden we lekker thuis gelaten, het was wij met ons 3tjes.
Iedereen weet hoe het gaat, als je er 1 uit nodigt moet je ze allemaal uitnodigen.
Was mogelijk maar niet op Hamilton.
als je 1 Oom uitnodigt moet je al je Ooms en Tantes uitnodigen, handje schudden, dank je wel dank je wel, en daarna net als eerst.. hoor je nooit niks meer van ze , misschien 1 of 2 keer in het jaar.
Wij hadden de unieke kans om te gaan trouwen op Hamilton en de mensen die wij in het hart hebben zien we zeker terug in de toekomst en dan bouwen we het feestje gewoon nog een keer opnieuw samen met hun.

Tweede ochtend stonden we uit te kijken over de zee en omgeving komt er een kakatoo langs ons zitten (je mag ze niet voeren stond op een bordje, regels zijn er om te overtreden anders bestaan ze niet) ,ik een koekje halen, kom ik terug zitten er 6, terwijl ik ze een koekje geef zaten erineens 11 op het balkon.
Heb ik hele mooie foto's van geschoten, hoe krijg ik die op deze site, ik meen als ik het me goed herinner AJ my best mate me zou helpen met deze foto's.....where the hell is AJ.

Well, dank jewel voor de leuke reacties lieve Ireen en Steve, Tweety Erna Donna Sylvia en Rob (ik zag er goed uit he in dat pakkie!!..), 4np carmen, Wim, lin & Co, Lela en Jolanda en An.

See ya later, take care everybody,

Cheers,

Jack :evil: en my ''Sheila'' Monique
 
Jack!!! :)

Goed bezig man. Toffe foto's. Heb je nog gevist daar? ;)

Gefeliciteerd!
 
Thanks Luuk,

Alleen er tussen gesnorkeld op het reef.

See ya mate,

Jack :evil:
 
Die Jack!!! Had dit ff gemist  :|

Van harte gefeliciteerd  :smile: Wat een prachtige trouwdag zeg  :up: en inderdaad jullie zien er fantastisch uit zo met zijn drietjes op het strand, geweldig!! En je hebt gelijk hoor wat familie betreft  :wink: het gaat toch om jullie!!
Heel veel geluk samen!!

Liefs Eutrice
 
Hoi Jack,

Van Harte gefeliciteerd :up:

Zwart en rood had ook niet bij de omgeving gepast :evil:

Heel veel succes en geluk met z'n drietjes

Wilbert en Margo
 
Jack, het kán niet anders dan dat jij de knapste man van NT bent! Dat móet wel met zulke foto's en al die mooie reacties! :-D
 
Haha,

Had me je heel anders voorgesteld!

Maar schitterende foto's, prachtige locatie en een oogverblindend driespan.
Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
En uh is het je end Jack ...........of meer je begin?

Mariette
 
Thanks folks voor de vele felicitaties.

[quote author=kallie link=topic=7973.msg104829#msg104829 date=1197637944]
Haha,

Had me je heel anders voorgesteld!

Maar schitterende foto's, prachtige locatie en een oogverblindend driespan.
Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
En uh is het je end Jack ...........of meer je begin?

Mariette[/quote]

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg104843#msg104843 date=1197656797]
Ja Jack, ik dacht ook dat je een lelijke trucker met bierbuik was.. ;) [/quote]

:grin: :grin:......
Ik was zelfs betaald voetballer in the Netherlands bij FC den Bosch en daarna TOP oss.
1 wedstrijd in het eerst van fc den bosch tegen....Top oss 4-1 winst.
Heb zelfs 4 jaar samen met Ruudje van Nistelrooij in de jeugd van fc den bosch (A1- hoogste jeugd) gespeeld.
http://www.fcdenbosch.nl/content/selectie.php?page=23&seizoenID=16&groepID=12
Ik in de goal en hij in de spits. Ik hield ze eruit en hij schopte ze erin. :smile:

Daarna na blessures nog wat bij de Treffers in Groesbeek en in de zaal.
Ook nog actief geweest als personal trainer/fitness trainer.

Tjsa je moet iets doen om van de straat te zijn.

Cheers,

Jack :evil: :grin:
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg104861#msg104861 date=1197699844]

Dus, van voetbal word je knapper?

Zal ik 's gauw achter een bal aan gaan rennen :-D


[/quote]

:grin: Hé Jack, gefeliciteerd met je huwelijk,
en ook bijzonder, zo met zijn 3-tjes op Hamilton, super!!

groetjes Miranda
 
Hee Jack,
Ik haak wat laat aan, maar wil toch nog even melden dat jullie er prachtig uitzagen op jullie bruiloft en wat een mooie foto's! Van harte gefeliciteerd en het is dat ik al getrouwd ben, anders had ik dat zeker op Hamilton Island gedaan. WAUW!
 
[quote author=Jack link=topic=7973.msg104859#msg104859 date=1197685274]
Thanks folks voor de vele felicitaties.
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg104843#msg104843 date=1197656797]
Ja Jack, ik dacht ook dat je een lelijke trucker met bierbuik was.. ;) [/quote]

:grin: :grin:......
Ik was zelfs betaald voetballer in the Netherlands bij FC den Bosch en daarna TOP oss.
1 wedstrijd in het eerst van fc den bosch tegen....Top oss 4-1 winst.
Heb zelfs 4 jaar samen met Ruudje van Nistelrooij in de jeugd van fc den bosch (A1- hoogste jeugd) gespeeld.
http://www.fcdenbosch.nl/content/selectie.php?page=23&seizoenID=16&groepID=12
Ik in de goal en hij in de spits. Ik hield ze eruit en hij schopte ze erin. :smile:

Daarna na blessures nog wat bij de Treffers in Groesbeek en in de zaal.
Ook nog actief geweest als personal trainer/fitness trainer.

Tjsa je moet iets doen om van de straat te zijn.

Cheers,

Jack :evil: :grin:
[/quote]

Oh dus DAT is wat een mooie vent van je maakt.  :grin:  :lol:  :grin:

Mariette
 
thanks Dijnnas,

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg104861#msg104861 date=1197699844]

Dus, van voetbal word je knapper?

Zal ik 's gauw achter een bal aan gaan rennen :-D[/quote]

Van voetbal word je knapper.... dat is algemeen bekend :grin: :grin:.
De dames kijken ook naar het voetbal maar stel ze geen technische vragen over het voetbal want ze snappen er niks van.....buitenspel wat is dat.......dat zijn de supporters die op de tribune zitten ...is dan het antwoord :| :shock: :oops:
Vraag me af waar ze dan naar kijken.... :evil:

Degene die dat ook willen zijn maar het niet helemaal begrijpen...dat zijn golfers  :smile:

ps; als je achter een bal gaat rennen zorg dan dat Steve het effe filmt ben zeer benieuwd.

Jack :evil:
 
Haha :-D Nou, dat zal nog wel een tijdje duren, eer ik achter een bal aan ren. Overigens vindt Steve geen bal aan voetbal, maar hij gaat wél, samen met zijn zoon. Ik heb het idee dat hij waarachtig de regels begrijpt, al speelt 'ie ook golf! Multi-tasking hey!

Ik vind die uitleg over de tribune overigens erg leuk. Dat had ik kunnen zijn... haha.
 
[quote author=Jack link=topic=7973.msg104896#msg104896 date=1197768519]
De dames kijken ook naar het voetbal maar stel ze geen technische vragen over het voetbal want ze snappen er niks van.....buitenspel wat is dat.......dat zijn de supporters die op de tribune zitten ...is dan het antwoord :| :shock: :oops:
Vraag me af waar ze dan naar kijken.... :evil:
[/quote]

Hee, niet zo generaliseren he. Deze dame weet precies wat buiten spel is en kent (bijna) alle regels van het voetbal. Bij ons thuis is het met alles een beetje de omgekeerde wereld  :wink:
 
Back
Top