Jack's end

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg103711#msg103711 date=1196312172]




Overigens is Japan op dit moment bezig haaien en dolfijnen te vangen en af te slachten voor 'scientific research'. Ja ja. Vreselijk. Geloof dat ze de beesten laten doodbloeden. Wordt een mens ook niet blij van.




Ireen




[/quote]


deze zijn voor de jappen  :grin:


urinal_shark.jpg
 
:-D Dank je wel daarvoor. 't Schijnt trouwens dat veel Japanners nog niet eens weten wat er qua hun haai-jacht gebeurt. Al lang geleden zag ik in een docu dat ze haaien vangen, de vin afsnijden en de haai weer teruggooien in het water. En dat alles voor de haaievinnensoep. Ik kan daar niet zo goed tegen....  :unsure:

En om Maluka even te quoten; Maar goed.....ik had ooit eens gelezen dat er een groep mensen waren geweest (volgens mij in Australië) die vonden dat de haaien op een bepaalde plek maar uitgeroeid moesten worden, omdat toevallig daar een mens door een haai was gebeten.....dat is kwaad met kwaad vergelden en omdat de mens nu (helaas) blijkbaar zo in elkaar lijkt te zitten, zullen oorlogen zichzelf in stand houden...... Hetzelfde gebeurt met dingo's. Het zijn mensen die hen met eten verleiden, maar ontzet zijn als een dingo een mens bijt, en dan moet het beest dus dood. Trouwens, zelfde voor krokodillen. Mind you, in sommige gebieden zijn ze een 'pest', maar toch; als je slim bent, dan blijf je uit de buurt, toch?

Trustuh!

Ireen
 
Precies Eerainuh....

Of je blijft uit hun habitat of je gaat akkoord met het evt. risico wat daarmee gepaard gaat...

Helaas komt het wel steeds vaker voor dat de dieren die vroeger in hun eigen habitat leefden nu richting steden en dorpen trekken. En dit doen ze maar weer om 1 reden. Nl. de mens die het habitat van deze dieren weer zodanig aan het afbreken zijn, dat ze wel elders op zoek naar eten moeten....
 
9 van de 10 keer als je Fish 'n chips besteld in Ozzie krijg je "flake", wat gewoon haaienvlees is.
 
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg103798#msg103798 date=1196366610]
9 van de 10 keer als je Fish 'n chips besteld in Ozzie krijg je "flake", wat gewoon haaienvlees is.
[/quote]

Dan weet je dus ook weer dat je dat niet moet bestellen ;)
 
[quote author=Luuk link=topic=7973.msg103798#msg103798 date=1196366610]
9 van de 10 keer als je Fish 'n chips besteld in Ozzie krijg je "flake", wat gewoon haaienvlees is.
[/quote]

Ai, ik heb wel in docu's gezien dat je heel vaak een andere vis krijgt, maar haai... dat wist ik niet. Als je wilt voorkomen dat je dat krijgt, kan je wel vragen de verpakking te zien, zodat in ieder niet JIJ haai krijgt. Overigens, dat geldt ook voor de andere fish natuurlijk!

Ennehh... 't is 'in Oz', en niet 'in Ozzie' (da's een bijvoeglijk naamwoord).

Cheers en een fijn weekend!
 
Ik heb toch Sharkatttacks photos gezien op internet.
Ik denk TE om hier op dit topic te plaatsen.

Pirates of the carribean (the first one) Black Pearl.
Waar de kapitein zijn hand/arm veranderd als ie in het maanlicht kwam.

Dat lieten ze ook zien maar dan echte fotos.

Dat stoppen ze ook in fish and chips, who knows.

Jack :evil: 
 
Terug van Hamilton island en een heerlijke tijd gehad.
De ring past en het weer was goed.

Na getrouwd te zijn en de fotograaf was voldaan gingen we met een 'speed'boot mee naar whiteheaven.
Prachtige eilanden en wildlife gezien en gesnorkeld vanaf het strand van whiteheaven.
De dag erna een helicopter tripje naar coral reef en heartreef en daarna door naar het great barrier reef.

Wat een kleuren hebben die vissen.
We vertoefden in het reef view hotel op verdieping 12 ergens...
Onze witte duiven waren de ondeugende kakatoos die evenmet zijn 9 landen op ons balkon.
Kon er nog wel enkele maandjes blijven.

We zijn er geweest van Maandag avond t/m Donderdag middag.
Wat een plek ...wat een uitzicht....

Jack :evil:

Wil je onze foto's bekijken moet je even onderstaande link aanklikken, ik hoop dat het werkt anders hoor ik het wel, cheers.

http://www.progalleries.com.au/en/Album/Cover.asp?A=1158339
 
Ha die Jack, hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Hoe romantisch en prachtig ziet alles eruit, wauw.
En de kleren, vooral van jullie zoontje............geweldig.

Groetjes Jolanda  :up:
 
Nou Jack in een woord [size=20pt]WOW!!![/size]

Wat een geweldige foto's!!!!

Van harte gefeliciteerd en dat jullie huwelijk net zo stralend mag blijven als jullie keken op jullie trouwdag!!!

Groetjes,
Lela
 
Niks nie 'Jack's End'!! :) Wat een prachtig trio zijn jullie, en wat een fijne, mooie foto's!

Veel geluk (nog meer!),

Steve en Ireen
 
Wow prachtig! Harstikke gefeliciteerd met jullie huwelijk! De foto's (en jullie!) zien er schitterend uit!!

Heel veel geluk!

Groetjes Lin & Co
 
Dit is inderdaad meer Jack's start, mooie foto's zeg... Gefeliciteerd! Wel erg wit voor een rock/metal wedding ;) Was de hele familie overgevlogen voor de bruiloft?
 
Hi Jack .
Wist niet dat je zo lelijk was.
Geintje.

Hoop dat je veel van je wittebroodsweken zal genieten  :lol:

Veel geluk samen en maak er wat moois van.

cheers mate.    say hi to your sheila

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:
 
Gefeliciteerd!!
En veel geluk samen
En de foto's zien er prachtig uit. Maar volgens mij moet je ook wel erg je best doen om daar met lelijke foto's terug te komen. Ik kan me voorstellen dat jullie er nog wel even wilde blijven.

Demy
 


OFX
Back
Top