Luuk buddie,
Dat is wel heel eigenaardig vissen, Zo ga je in iedergeval niet vissen op barra's maar dat wist Luuk al waarom je zo niet moet vissen op barra's.
De zwarte cockatoos met de rode staart zie je ook veel boven de stad Darwin, meestal in een groepje van 5 of meer.
Heel mooi maar die vogels, ik weet niet waarom, moeten om de zoveel meter vliegen even iets roepen, net Rotterdammers :smile:
Het hele jaar door zitten hier witte cockatoos.
Nu in deze tijd van het Jaar en vooral de de laatste weken zitten hier echt ongelooflijk veel witte cockatoos.
Zoveel als spreeuwen in Nedeland, ze hangen op kop aan een tak, of zitten met met zijn alle te vechten op het hoogste puntje van een boom. Als je ze ziet vliegen heb je het iedee dat ze een beetje in een gekke bui vliegen.
Prachtige vogel , kan er uren naar kijken.
Een engelse vrouw hier in de straat zei deze keer dat ze het verschrikkelijke beesten vond vanwege het kabaal dat ze maakten.
Tjsa , Engelse kak die zich stoort aan een prachtige vogel hier in Australia, begrijp die mensen niet altijd.
Vorige keer stoorde ze zich aan de felle zon....g%dverd(@me waarom kom je dan hier wonen woman....
Ik stoor me niet aan het geluid en de pracht van wildlife hier in Australia.
Laat die cockatoos zich maar uitleven beter dan traffic geluid of burenkabaal.
Rob en Jolanda, dat plumbing werk is niet erg we houden het wel op een koud biertje.
Mag ik je altijd mailen voor advies
Mama,het regent hier al zo'n beetje 2 weken serieus.
Er was een weg achter het vliegveld overspoeld vanwege de veel aanhoudend regen, deze weg was 7 jaar geleden ook overspoeld maar dit was dankzij een cycloontje die toen in die omgeving actief was , nu was het zonder cycloontje dus dan weet je wel hoeveel regen er hier in een korte tijd valt.
Ben nu aan het werk in Bachelor (2 km langs Litchfieldpark) maar heb er al de hele week niet naar toe gekund omdat de weg er naartoe is overgespoeld, de weg staat 70 cm onderwater en de stroom is te sterk voor elk voertuig.
Vandaag gehoord dat ik er Maandag weer naartoe moet ....als het niet teveel regent in het weekend zei mijn baas zachtjes erachteraan :grin:
De temperaturen zijn nu heel aangenaam ,rond de dertig graden met een koel briesje en serieuze plens buien om de zoveel uur.
En bij jullie , ook veel regen of zomers weer?.
Cheers,
Jack :evil: