Drive thru is het zeker maar wat krijg je....die mannen gingen van smorgens vroeg tot savonds laat door aten alleen sandwiches met rum en gingen diep in de nacht naar bed met rum.
Ik weet het niet zeker maar mijn timmermansoog zegt dat die tweede pilaar aan de linker kant uit het lood staat, vind je ook niet?.. :grin:
Ook had ik ze duidelijk gemaakt dat het dak moest ''ademen'' , dan krijg je een goede doorstroming van de wind en blijft het in het huissie lekker koel.
Dit hadden ze goed begrepen want ze hebben genoeg openingen er in gebracht voor de doorluchting.
Het dak is speciale tin en lijkt net of er roest op zit.
Er zitten 14 speciale lagen paint op gespuit en de laatste 2 in tinkleur en roest kleur , ga je dit bestralen dan krijg je deze speciale authentieke kleur ,wat Reentje ook al was opgevallen.
Zeer mooi en zeer expensive $288 per m2 exclusive gst.
Dat gebogen dak komt speciaal af van China.
Heb zeer mooie herinneringen bij het uiteten in mijn favoriet chinees restaurant dus daarom wilde ik dit graag in mijn dak terug zien.
Deze robot die dit zo op de mm percies kan buigen komt helemaal uit Washington DC.
Verder heb ik nog een beetje werk links en rechts maar ach dat is allemaal wel in een dag te doen. :shock:
Het zwembad ga ik dit weekend graven , ik heb al schop gekocht dus dat is zo gedaan.
Helaas geen foto van de oprijlaan met lichtjes maar die houden jullie nog te goed van mij.
Wel een foto van als je het land oprijd net voordat je de oprijlaan (met lichtjes!!) opgaat.
Ik zit te denken aan een bruggetje, of is 't niet nodig....wat denken jullie?.
En jazeker heb ik een logeerkamer Jan en Erna en die andere
overigens mooie foto ,
mooie overigens foto's ... ja ze zijn mooi, ik vind ze ook mooi.
TekkelBart, dat is een heel mooi logo om het geheel helemaal compleet te maken.
Well, cheers maties.
Jack :evil: