Jack's end

@ Luuk: een weektotaal van 360 km is héél mooi. Vooral als er een rit van 110 in de Ardennen tussen zit. Dat kruipt enorm in de kuiten  :cool:

[quote author=Brecht G link=topic=7973.msg122560#msg122560 date=1217075735]
@ Luuk: een weektotaal van 360 km is héél mooi. Vooral als er een rit van 110 in de Ardennen tussen zit. Dat kruipt enorm in de kuiten  :cool:
[/quote]

Ja, helaas zijn mijn kuiten nu al pijnlijk, en ik moet nog door de Ardennen. Ben bang dat ik morgen voor het eerst ECHT de man met de hamer ga tegen komen.

man%20met%20hamer.jpg

[quote author=robijntje link=topic=7973.msg122566#msg122566 date=1217082718]
Hoi Jack, heb je mijn kaart al gekregen? :lol:[/quote]

Wanneer heb je het kaartje verstuurd Robijntje :smile:

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg122574#msg122574 date=1217100436]
Ja, helaas zijn mijn kuiten nu al pijnlijk, en ik moet nog door de Ardennen. Ben bang dat ik morgen voor het eerst ECHT de man met de hamer ga tegen komen.
man%20met%20hamer.jpg
[/quote]

Met Stella artois ontmoet je zeker de man met de hamer.......
Je weet toch dat je met ''DUVEL'' die ardennen overvliegt :up:
Drink er 4 achter elkaar en je zult niet eens merken dat je de ardennen hebt gefietst. [size=6pt]ambulance regelen noodzakelijk[/size]

Jack :evil:

Nog 4 daagjes en ik ben al 3 jaartjes aan het lul... .... informatie aan het doorsturen op dit forum  :angeldevil:

Da's mooi, gaan we dat vieren dan? Ouderwets, met slingers en een taart?

slingers.jpg

Krijg je van mij alvast de slingers om jezelf mee te versieren! Het aftellen is begonnen!

Sacha

Goed bezig Jack, om al 3 jaar serieuze informatie door te geven  :up:
We kijken er allemaal iedere keer naar uit  :lol:
Op naar de volgende 3 jaar  :lol:

Groetjes Jolanda

We zijn erg blij met jou en heel trots op je dat je al die onwetende, vragende, twijfelende en suffe in Australie geinteresseerde en in Australie wonende Nederlanders en Belgen van geheel kosteloze interessante boeiende en slimme informatie voorziet met de nodige humor geduld en dat al 3 jaar lang!

Je verdient een pluim :up: en het moet gevierd worden!!

Van dat kaartje was een grapje...zal het niet meer doen :oops:

:congrats:

Thank you thank you...............

[quote author=robijntje link=topic=7973.msg122610#msg122610 date=1217161610]
We zijn erg blij met jou en heel trots op je dat je al die onwetende, vragende, twijfelende en suffe in Australie geinteresseerde en in Australie wonende Nederlanders en Belgen van geheel kosteloze interessante boeiende en slimme informatie voorziet met de nodige humor geduld en dat al 3 jaar lang! :congrats:[/quote]

Tsja , het is soms zwaar, valt niet altijd mee om de juiste informatie te geven.
Maarr ik geef niet op.
Heb je verdriet, , twijfels, fun of pijn dan moet je bij Jack zijn

Beste Luuk,

Had op jouw hulp gehoopt, jij zou de brikkies op de plek zetten ik zou ze metselen.
Dan snel klaar en erop uit om te gaan vissen.
Weet je het nog....nu jij er niet bent duurd alles een uurtje langer....
dat is niet zo mooi , dat hou ik van je loon in ofzo.......  :smile: :wink:

Mag hoor.. ;)

Tja, wij hebben vertraging Jack. Maar dat is mooi, dan kunnen de barra's nog mooi even een stuk groeien. :)

Ik zal er 1 of 2 voor je in de rivieren houden de rest gaat in de pan.
Effe serieus, wanneer mag je meisje weer op.
Gewoon volhouden, dit kan niet eeuwig duren als je blijft hopen en eraan blijft werken.
Ook jullie krijgen de brief met voldoende punten in de bus van Ielts.
Keep on going :up: never give up.

[quote author=Jack link=topic=7973.msg122602#msg122602 date=1217156747]
Nog 4 daagjes en ik ben al 3 jaartjes aan het lul... .... informatie aan het doorsturen op dit forum  :angeldevil:

[/quote]

Weet je nu weer over welk feestje het gaat???? Voor je 4 jarig jubileum zullen wij een BBQ geven, in Perth!
Zullen nu morgen een Grolschje erop drinken en de BBQ hier aansteken, in Rotterdam!

Groetjes,
Sacha en Dirk

Zal de datum in de agenda zetten, dan gaat er stevig geduimd worden.....heel stevig....
Misschien moeten we meer vrijwilligers vinden voor het duimen, hoe meer hoe beter!

Back