Jack's end

Als je een goede bal (of 2) wilt trappen moet je toch tussen de palen door het midden en dan naar boven trappen, anders raak je niets ;)
 
[quote author=Jack link=topic=7973.msg105147#msg105147 date=1198060193]
.....net voordat je de bal trapt je ogen dichtdoen :lol:
Heb je meer kans...

[/quote]

Ja? Zo rij ik ook auto; pompidompidom... Is dat niet normaal dan?
 
Is dit topic niet opgestart om over vissen te praten? Ook een onderwerp waar vrouwen niet over mee kunen praten zekers?  :grin:
 
heerlijk dit 'draadje', even de spanningen eraf lachen :) met of zonder bal maakt mij geen bal uit
 
Jawel toch? Ik koop vis, zeg bijvoorbeeld gerookte zalm, en daar maak ik heel lekkere dingen mee.

Sekers dat wij over vissen kunnen meepraten! :-D
 
Wij mannen veel uren vissen en ons best doen (met een pilsje in ons linker hand) en half verschroeid thuiskomen.
En jullie maken dan een lekker visje klaar.

Zegt de vrouw tegen de buren ''kijk eens wat ik klaar heb gemaakt , komt rechtstreeks uit de river....verser kan het niet'' :?
En manlief zit rood met pijn aan tafel , kan zich niet verdedigen anders doet het pijn bij het vetrekken van zijn gezicht :shock:

En dan zeggen ze ook dat ze kunnen vissen...... :p

Jack :evil:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg105268#msg105268 date=1198129719]
Achter een balletje aan rennen, naar een dobbertje staren...
[/quote]

Jahaaa, dat zou ik inderdaad ook écht niet kunnen. Ik kan maar één ding tegelijkertijd, en da's m'n glas vasthouden op die boot. :-D

Ik heb ze zien terugkomen hoor, die mannen, van 'vissen'... man man man...  :eat: en nog 's  :cheers: Nooit een verse vis gezien! :-D ("Ja maar, ja maar, ja maar...." Hm hm!)
 
Zal ik je eens iets leuks vertellen Jack. Weet je hoe het ook vaak schijnt te gaan in Australie? De vrouw doet de boodschappen en maakt alles klaar. Als de kennissen en vrienden komen gaat de man al het vlees bakken op de BBQ en naderhand kan de vrouw alles opruimen... Wat krijgt de man te horen?? Dat was lekker, heb je goed gedaan! Heb er geen ervaring mee hoor, want ben er per slot van rekening nog niet geweest ;) Heb wel gehoord dat het er wel eens zo aan toe gaat ;)
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg105299#msg105299 date=1198145371]
[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg105268#msg105268 date=1198129719]
Achter een balletje aan rennen, naar een dobbertje staren...
[/quote]

Jahaaa, dat zou ik inderdaad ook écht niet kunnen. Ik kan maar één ding tegelijkertijd, en da's m'n glas vasthouden op die boot. :-D

Ik heb ze zien terugkomen hoor, die mannen, van 'vissen'... man man man...  :eat: en nog 's  :cheers: Nooit een verse vis gezien! :-D ("Ja maar, ja maar, ja maar...." Hm hm!)
[/quote]

Ik moet bekennen...Ssssssttttttt..... dat ik vissen een van de meest relaxte bezigheden vind.... Maareh, niet verder vertellen he....
 
[quote author=Annemiek link=topic=7973.msg105301#msg105301 date=1198145920]
Zal ik je eens iets leuks vertellen Jack. Weet je hoe het ook vaak schijnt te gaan in Australie? De vrouw doet de boodschappen en maakt alles klaar. Als de kennissen en vrienden komen gaat de man al het vlees bakken op de BBQ en naderhand kan de vrouw alles opruimen... Wat krijgt de man te horen?? Dat was lekker, heb je goed gedaan! Heb er geen ervaring mee hoor, want ben er per slot van rekening nog niet geweest ;) Heb wel gehoord dat het er wel eens zo aan toe gaat ;)[/quote]

Ja , dat klopt helemaal .
Dat komt omdat de man zijn part heeft gedaan en naderhand teveel xxxx op heeft.
Wacht je met opruimen tot morgen (vooral hier met die bloody hot weather :smile:) dan zie je de ochtend daarna de borden kruipen over de tafel.

Maar we hadden het over vissen ik heb nog geen koe of lam langs zien zwemmen in de Elizabeth river anders zouden we een lam mee kunnen nemen naar huis.
Vangen we niks dan hebben we nog altijd .....
[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg105299#msg105299 date=1198145371]
Ik heb ze zien terugkomen hoor, die mannen, van 'vissen'... man man man...  :eat: en nog 's  :cheers: Nooit een verse vis gezien! :-D ("Ja maar, ja maar, ja maar...." Hm hm!)[/quote]

:up: :up:

Jack :evil:
 
Ja, 'vissen' ís ook heul rielekst! Vooral op die boten waar ze de hengel in een beugel steken en dan de Esky legen... Hahaha.

Toch, Jack?

:-D

Trustuh!
 
[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg105268#msg105268 date=1198129719]
Achter een balletje aan rennen, naar een dobbertje staren...
[/quote]

:clap2: :lol1:  :rotflmao:  :rotflmao:  :lol1: agree


Mariette
 
[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg105268#msg105268 date=1198129719]
Achter een balletje aan rennen, naar een dobbertje staren...
[/quote]

Achter het aanrecht staan naar de regen staren :grin: :grin: :up:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=7973.msg105267#msg105267 date=1198121755]
Wij mannen veel uren vissen en ons best doen (met een pilsje in ons linker hand) en half verschroeid thuiskomen.
[/quote]

Ik haal wel gewoon een visje bij de visboer; gaat een stuk sneller ;)
 
Back
Top