Jack's end

Haha.. Jack, het wordt hoog tijd dat ik ook naar Oz kom om je te helpen de dames te laten zien hoe het hoort.

We gaan eerst vissen, met veel bier erbij. Vervolgens gaan we BBQ'en (vlees ligt klaar), met bier erbij. Daarna gaan we footy kijken, met bier erbij. Voeten optafel, boeren laten.. :)

Tenslotte zijn we dronken, en gaan we met een oude 4WD de outback (je achtertuin) in om met een groot zoeklicht konijnen op te sporen en te schieten. En die gaan dan de volgende dag weer op de BBQ.

Next day we'll go "pigging", oftewel met grote bulldogs achter wilde zwijnen aanjagen.. :p

Ik heb dit alles dus meegemaakt toen ik in West Australie / NT was.. :D Heb zelfs nog op kangoeroes gejaagd.. :p

:grin: :grin:

Ik persoonlijk zou het niet kunnen om op die mooie kangaroos te schieten ook mijn zoontje vind ze te leuk, vreemd maar waar heb ik geen probleem met die zwijnen.
Wanneer prikken we een datum.
Misschien willen er wel enkele dames mee..... die zorgen voor de krik als we vast komen te zitten.

Ik zorg voor de 4x4...... Jeep goed genoeg?.

:up:

Jack :evil:

Oja..triple x ijs en ijs koud, wat vind je ervan

Zoiets?

n735909553_310798_9985.jpg

? :p

Die vent die erin zat was echt vreemd. Had op zijn terrein een oude kerk staan.. :p En 4 caravans; hij wilde een vrouwencamping beginnen.. :D

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg105435#msg105435 date=1198263378]
Die vent die erin zat was echt vreemd. Had op zijn terrein een oude kerk staan.. :p En 4 caravans; hij wilde een vrouwencamping beginnen.. :D
[/quote]

En dat noem je vreemd? Ik noem dat slim  :grin:

[quote author=Luuk link=topic=7973.msg105434#msg105434 date=1198263304]
Klinkt goed. Uhm, datum. 2009 precies genoeg? ;) [/quote]

works for me.... :up:

zolang ie rolt en stuurt is het goed genoeg de rest is een zorg voor later.

Hier heb je 2 zaakjes genaamd als je gaat jagen...fishing and guns and de andere meen ik topgun...die eigenaar kijkt teveel films.
Brengen we dan weleen bezoekje.

ps; ik rij jij zorgt voor het ijs en xxx

:up: :up:

trouwens ik weet hier waar ik stink .. woon 20 minuten vandaan een gebied waar de buffels in het wild rondlopen.
Ben er al enkele tegen gekomen , heb er zelfs foto's van.
1 was een bull.
Die bull liet me duidelijk merken dat ik niet dichterbij mocht komen.

Bloody hoe krijg ik die foto op deze site..........help, deze mot je zien everyone.
die gaan we niet schieten Luuk deze zijn absoluut te mooi ...en past toch niet op de bbq.

Zeg, hoe zit dat met die triple X? Een x-je afgevallen op weg naar het noorden?? Of bij het vissen in het water gevallen?

Ziet er trouwens uit als een jofele jongen, die stier. Heeft echt zo'n uitdrukking van "Mot je wat, huh?!" Dat was toch wel een foto met telelens hè?

(Ik zou anders heeeel hard rennen; dan niet echter een bal, maar wel vóór een bull! :-D).

[quote author=Jack link=topic=7973.msg105451#msg105451 date=1198287032]
Heb even webshots van Reentje gejat en let op....het werkt;

2812916830102738101S600x600Q85.jpg

[/quote]

Mooi plaatje gegoogled Jack  :up:

Zo had ik vorige week een leeuw in de achtertuin...
www-9%20maart%202003,%20leeuw%20in%20blijdorp%204.jpg

Er zijn altijd van die wuzzies die denken dat de foto gejat is van internet.
Is het de stress of is het gewoon iets Hollands...Fleptke
Wel wuzzie de foto's zijn gemaakt door Mr. Jack en kom niet aanzetten met een leeuw ( ,had dan een kangaroo gekozen....

zie link hieronder;
http://community.webshots.com/album/561847194HAvEJs

2298098930102738101S600x600Q85.jpg

2728372930102738101S600x600Q85.jpg

Luuk looking forward for the battle in 2009 :up:

Jeze, wat een wuzzie, komt ze met een leeuw aanzetten, zal je een ding zeggen ....[size=11pt]die heb je hier niet in het wild  Flekpje [/size]

Merry christmas,

Ik snap het niet, wij hebben toch ook regelmatig een leeuw in de tuin. Is dat niet normaal dan?

Enne, hoe zit dat nou met die xxx??

:lol:

Ik zie veel beesten in de achtertuin als ik teveel xxxx op heb.
Zeker geen leeuw, dan heb je toch teveel afwasmiddel gesnoven.

Zal vanavond als ik zin heb meer dieren op de webshots zetten die je hier in wildlife tegen komt

:grin: :grin:

Mijn ego is zo snel niet te krenken  en zeker niet met een lullige leeuw, en al helemaal niet door iemand die denkt dat ik uit dehoogte doe met een gejatte foto van google, die prachtige dieren zie je nu eenmaal hier maar je zult er wel op uit moeten.

Lullig is meer , opmerkingen krijgen of mensen die leuk proberen te doen door het krenken van een ander en als een geit overkomen.
(stuur me een foto van jezelf want een geit heb ik nog niet)

Vandaag een prachtige dag gehad, Na een ritje van zo'n 40 minuten off the road een prachtige rivier gevonden met halverwege van de rivier waar we zaten een waterval.
Daar enkele uurtjes verbleven wat gegeten en gedronken en een beetje gevist vergezeld door een visarend die mee zat te kijken in de boom, deze keer alleen maar wat bait gevangen maar de dag was goed. :up:

Flipje waar wilde jij ook alweer naartoe en waar ben je nu?

ps; Ireen , welke xxxx.... 1 maar?  :cry:

Je vergeet een X jack. Het is FOURX, dus XXXX, niet XXX, dat is in Amsterdam. Dat mis je zeker?

Oh, ik vang liever croc's:

n735909553_310778_2023.jpg

welke x  :smile:

Een zoetwater croc die leeft van vliegjes langs de waterkant.

Probeer het eens met deze, hij is zo'n 4 meter...;  :up:

2465900970102738101S600x600Q85.jpg

Klik effe als je tijd hebt op het wereld bolletje hier links langs deze onzin, dan kun je genieten (hoop ik..) van mijn foto's hierboven in de NT.. :shock:

Succes,

Back