Jack's end

Nee Reentje,

Niet fout gespeld.
www.pando.com is een programma (gratis) waarmee je +100 foto's tegelijk kunt versturen.
Dat lukt niet met gewone outlook express.

Panda's zijn leuk maar daar kan ik geen foto's mee versturen.

Cheers,

Jack :evil:

Jaaahaaaa  :crazy:, kattut al opgezocht hoor...  :computer: :p Maar ik begreep niet waarom die Pando hier genoemd werd en dus brabbelde ik maar iets over de beestenboel. 

Gaat meneer nog een beetje  :fishing: vandaag? (Of blijft het bij happen, haha - flaaaauw).

Hier is de lucht strakblauw met een briesje. Heerlijk! Steve is in de tuin met de electrische zaag aan het spelen, en ik was de ramen van het balkon. Spannend hè!

Gauw terug naar m'n klus!

Meneer gaat nog een beetje vissen vandaag, als het droog blijft nu is het 33graden.

Het briesje hier is al overgegaan in een stevige wind.... het ziet eruit dat het rond 6pm gaat [size=11pt]donderen en bliksemen[/size]...
Net nog even verse banana prawns gehaald op de wharf en nog wat ander soorten vis....beter als een kroket of frikandel :wink: :smile:

Gisteren ook nog een beetje gevist en had enkele visjes eraan.....
Ik was het beu (met een lach) en bij de zesde vangst zei ik tegen dat visje terwijl ik hem teruggooide ...[size=12pt]waar is je big brother.... :grin: :grin:[/size]

We zijn er klaar voor,voor ons eerste kerst in het tropische Australia.
Everybody, merry christmas and keep whispering your heart dreams maybe your angel is listening with christmas. [size=4pt]keep whispering your heartdreams they will hear ya..... [/size]

Nou, wij hebben een paar scallops op de kop getikt, maar - heel onavontuurlijk - gewoon in de viswinkel :)

Net een wijntje wezen drinken aan het strand (bijna, op 10 meter na), een band speelde luchtige jazzy muziek, en wij zaten er maar gewoon van te genieten, want what else can you do!

Nu gaat het lam in de Weber, dus dinner in 1.5 hours. We zien wel of jullie het halen... :-D

Ben al op NZ geland, meegereist met Santa....aardige man kreeg zelfs flyzegels.

Ben nu in de shoppingcentre , kan natuurlijk niet met lege handen aankomen.

Vannacht als Santa op de terugweg is pikt hij mij weer op.
De oude dikkerd kan niet zingen.

Kan het beter houden op;

[size=12pt]HoHOHO merry christmas everyone[/size]

Nou, net op tijd dan, nog een half uurtje op de ferry en voilá, een bord met roast pork and pumpkin.

Kan dat wel waarderen, mensen die zo snel als jullie zijn. Dus! geen gelul, hap d'r in en smul!

Eet smakelijk!

:-D

Waaauuuw  ....wat een uitzicht hier in NZ.

Kan effe niet te veel vertellen want het is niet netjes praten met volle mond.....ja doe nog maar een XXXXje dear Steve.
Vraagje Reentje..weet je zeker dat die pork dood is :? :shock:         :smile:

Ps; houden jullie de sterren in de gaten , als er 1 feller schijnt...dat is Santa die met zijn zaklampie aan het zwaaien is en wil zeggen dat ik weer mee moet.... :-(

[quote author=Eerainuh link=topic=7973.msg105583#msg105583 date=1198473970]

Nou, wij hebben een paar scallops op de kop getikt, maar - heel onavontuurlijk - gewoon in de viswinkel :)

Net een wijntje wezen drinken aan het strand (bijna, op 10 meter na), een band speelde luchtige jazzy muziek, en wij zaten er maar gewoon van te genieten, want what else can you do!

Nu gaat het lam in de Weber, dus dinner in 1.5 hours. We zien wel of jullie het halen... :-D

[/quote]

Zucht...Ogen dicht en dromen maar...Nog een jaartje, of misschien ietsje meer...

[quote author=Dijnnas link=topic=7973.msg105590#msg105590 date=1198484647]
Zucht...Ogen dicht en dromen maar...Nog een jaartje, of misschien ietsje meer...[/quote]

:angeldevil: :humble: :humble: :cheers:

Daar drinken we er 1 (of meer) op lady..
Volhouden , het komt allemaal goed.

ps;heb je al gefluisterd naar de angel, dit zijn de beste dagen van het jaar dat ze luisterd.... :up:

Lam, pork, eh sorry voor de verwarring... geen kruising hoor; het was pork, en hij (was biologisch natuurlijk, joe know us) Perfect! Steve was er erg trots op, en de crackling was yummy, vond je ook niet?

Sorry dat die Santa jullie voortijdig weer meenam. Was het een fijne rit?

Morgen de scallops en probably calamari, maar daar hebben we het nog wel over.

Oh, de foto is niet veel soeps (telefoon), maar hier zaten we om 6 uur ons wijntje te drinken:

2329673090044147836RHxpTT_th.jpg

Afzien hè! Bah bah....

[quote author=Jack link=topic=7973.msg105596#msg105596 date=1198489880]
:angeldevil: :humble: :humble: :cheers:

Daar drinken we er 1 (of meer) op lady..
Volhouden , het komt allemaal goed.

ps;heb je al gefluisterd naar de angel, dit zijn de beste dagen van het jaar dat ze luisterd.... :up:

[/quote]

Dat het allemaal goed komt is zeker. Door alle verhalen hier motiveert het nog meer om door te gaan. Thnx.

Ik fluister me gek Jack, maar geen reactie  :dunno: Wat doe ik fout?

Updateje van mijn kant:
Vandaag hoop gestress over kerstdiner. 2 vegetarischen, 1 voedselallergie, 2 zeikerds en 3 die (bijna) alles lusten.  :thinking: Was het wel zo'n goed idee om me als kok aan te bieden? Alleen het feit al dat ik net een ei kan bakken doet me realiseren dat ik betere ideeen heb gehad  :lol:
Maar ook dat gaat helemaal goed komen. Keep the spirit up.
Net naar de kapper geweest om me een totaal ander kapsel aan te meten. Jack, sik is er af, staat toch beter.

Eerainuh, mooie foto, mooie omgeving. Kom er aan!

Hm. Succes met koken. Ik hoef/ga deze kerst helemaal niet koken.. :D Terwijl ik normaal altijd "le chef" ben.

Thnx Luuk, net in 45 min door de AH geworsteld en ze hadden nog alles in voorraad. Nah, wat wil een vrouw die een enorme bloedhekel heeft om boodschappen te doen nog meer?

Voorgerecht is klaar, een van de drie nagerechten ook al. Sjonge, ik ga er nog plezier in krijgen om te koken. Iemand zin in en etentje volgende week? Ik kook!  :grin:

He Reentje zie het nu pas tja die 1,5 uur zijn al lang weer om, lekker dan :p
En Jack dacht alleen aan zich zelf en kwam niet via Perth vliegen op Santa helaas volgende keer dan maar. :cry:
Waarschuw me ietsie eerder, kan ik een vliegtuig boeken :up:

@Dijnnas succes met koken kom niet langs te koud daar ,maar geniet ervan en laat het niet aanbranden of misschien wel dan nodigen ze jouw volgend jaar uit of nog beter misschien zit je lekker op het strand bij Sydney

Cheers

Erna, te koud? het is hier vandaag warmer dan het de afgelopen weken is geweest. Maarja, bij jullie is het wel 40 graden warmer...
Volgend jaar Sydney gaan we niet redden, waarom denk je dat we nu zo ons best hebben gedaan  :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=7973.msg105629#msg105629 date=1198528638]
He Reentje zie het nu pas tja die 1,5 uur zijn al lang weer om, lekker dan :p

Waarschuw me ietsie eerder, kan ik een vliegtuig boeken :up:
[/quote]

Ah, dat was egoïstisch van me ja! Maar, ge wit ooit nooit nie; wie weet wordt het een keer een roast pork uit de BBQ in Brisbane, of die op Waiheke. Zeg nooit 'nooit', toch?!

:)

[quote author=Jan and Erna link=topic=7973.msg105629#msg105629 date=1198528638]
En Jack dacht alleen aan zich zelf en kwam niet via Perth vliegen op Santa helaas volgende keer dan maar. :cry:[/quote]

Ik heb onder aan de slee moeten hangen....dacht je dat ik heerlijk langs santa zat....nnneehhhhh geen plek langs die gezellige dikzak.. :oops:

Jacko the red-nosed reindeer.... :-D (want een beetje fris zal het wel zijn geweest, onderaan die slee!)

Haha het zei jullie vergeven, maar toch Jack als je langs Perth was gevlogen was je niet verkouden geworden, hier was het met kerst 44,2 graden :p

Back