Jack's end

De rug van het blokkie grenst aan het NP "Great sandy NP"
Deze jongens dagelijks op het blokkie te zien.562789_326274040761115_100001355666341_810836_718666966_n.jpg
Heb een grotere bbq nodig.....!!

DON'T.......you're all welcome.
Er zijn genoeg stenen die gesjouwd moeten worden...2 floor house.
Good for building the "guns".:D

Jack:mad:

Als jij zorgt voor kost, inwoning en 4 vliegtickets willen wij onze 4 weken vakantie wel opofferen. ;)
(Verkoop van onze woning is ook goed. :D )

Hey Jack, is dat een afrastering in de achtergrond die ik daar zie op de "kangaroo" foto? Is dat de grens? Mooi stukkie land zeg, and love the 'roos!! Als ik het geld over had, zo ik je zo komen hellepe.
Ga je nog een vijver aanleggen voor je vissies?

Stukkie land gevonden in Noosa ......- Queensland.
Woensdag settlement.
Ready to build.
Wil iemand nog blokkies sjouwen of moet ik WEER alles alleen doen.

Not bad mate,... not bad at all.

Better buy yourself a lawnmower!

Wij nemen je uitnodiging graag aan,......Voor de Housewarming :D :D :D

Pffffrrrrrttttt :confused: (ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers) Als ik het maar vaak genoeg zeg wordt het vanzelf waar ;)

Tijdje in Noosa geweest in 2001, vriend woonde daar. Sure it's nice over there.... Kun je zo met je auto over het strand naar Rainbow beach en Fraser als je zin hebt (en het getij goed is :rolleyes: )

Ziet er goed uit kerel, ga ervoor!

We kunnen de golven horen vallen vanaf dit blokkie.
Hebben veel gezien en bekeken.
Vanaf Ballina - NSW totaan 100km boven Brisbane - Queensland.
Na enkele weken een hele mooi tijd te hebben gehad in Byron Bay (see dolfijne foto's) besloten om 31/2 uur naar boven te rijden naar Noosa.
Enkele blokkies op het oog gehad met deze in bijzonder.
Al die andere blokkies was er geen 'wow' gevoel.
Dit blokkie was op het eerste oog erg mooi met een heel diep wow gevoel van binnen.
Na veel onderzocht te hebben via council en alles wat je nodig hebt om te bouwen , wat je wilt bouwen , werd het alleen maar meer 'wow'.
Weet niet wat het is met mij , maar als ik wakker kan worden met kangaroos op mijn veld die uit een NP zo je veld op springen dan heb ik het gevoel van, mijn dag kan niet meer stuk, I love these jumpers.
Deze jumpers zijn over de 2 meter en achter in het park slapen de koalas in de bomen.
Ietsje verder ligt een lake (goed voor prawns en lobsters) en dan heb je de beach. (see google map).
We hebben hier al heel goede vrienden gemaakt met de "Skippies" en Martens in aantocht.:)

hahaha........kaartjes van iedereen zijn welkom.
post adres = 18 Amaroo place, Cooroibah 4565
Queensland - Australia
(This address is real)

Have a great weekend,

Cheers,

Jack:mad:

Weet iemand nog een baantje voor me als "Nanny"?

Echt retecool kerel! En wat betreft die Hoppers, heb je helemaal gelijk in. Die beesten zijn echt zo gaaf. Lekker grasje eten, ff aan je buik krabbelen, stukje op 5 poten lopen en weer beginnen bij stap 1. Ik kan me voorstellen dat je een Happy Camper bent nu!

Staat er nu al een building achterin? Of is dat de building enveloppe die reeds vlak gemaakt is?

Wow!!!!! Kan me helemaal voorstellen dat je hiervoor gaat en ik heb het nog niet eens in het echt gezien....;)
Ga je zelf bouwen? En waar woon je tijdens de bouw, op het land?

Oh, wow!! Dat is echt mooi!!! Ziet er ook nog mooi groen uit daar. Dat noem ik geen 'stukkie land' hoor... Hoe groot is het? Succes met bouwen!

Ben ook superbenieuwd hoe dat allemaal gaat. Eigen huis bouwen. Volgens mij ga je het helemaal zelf doen. Mag dat?
en wat kost dat?
Kun je ook werk vinden in de buurt van je blokje?

En hoe ga je je stekkie noemen?
Landgoed Jack?
Huisje weltevreden?
Schoonzicht?
Plexat?
Homestead Jack?

Of gewoon, ter herinnering aan de vele gelukzalige uren op dit forum:

"Jack's End"
Homestead, meadows and countrymen coffeecorner
Guests and XPdite members welcome
Free internet
Good luck, mate! Keep us posted!

Well, als je iets vraagt krijg je antwoord.
Als je ergens binnenkomt voor eerst dan stel jezelf even voor.
Daarom steek ik er de gek mee als je dat niet doet, maar mensen zoals Marieke Rijksen die onmiddelijk een Nannyadvertentie plaatsen , zichzelf niet voorstellen en als je dan op hun profiel wilt kijken met wie je te doen hebt en erachter komt dat ze het zo hebben ingesteld dat je hun profiel niet kunt bekijken......snap niet dat Lost en Zwerver zoiets toelaat.
Lijkt me het meest fatsoenlijke dat jezelf eerst voorstelt voordat je de 2de stap zet.
Zie het xpdite topic een beetje als een local pub.
Je gaat zitten in een pub zonder een groet naar de locals.
Dan gaan de locals vragen wie je bent en dan draai je ze de rug toe en zeg je niks.
Niet netjes en erg egoistisch, wat een kakzooi.........voordat je weet zijn er altijd mensen die je uitproberen en voordat je het weet gaat de deur open en vlieg je de pub uit.
Kun jezelf niet voorstellen dan vind ik dat je niet een Nanny advertentie mag plaatsen op dit mooie topic.
Haal gewoon heel dat Nanny topic eraf en delete it want zoiets past niet.
Voordat je het weet zit het hier boordevol mensen die niks met emigreren te maken hebben maar dit gebruiken om dat ze iemand nodig hebben als een babysitter.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 --- 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1............:)

Okay.....Anyway,
Na erg lang gezocht te hebben mogen best zeggen dat we ontzettend veel geluk hebben dat we dit blokkie hebben gevonden.
Na alles wat we gezien hebben aan stukkies grond, locatie, omgeving, prijzen, voorzieningen etc etc.
We hebben andere mooie stukkies gezien maar dan 30 tot 40 minuten rijden naar het strand en zee is een beetje te ver.
Ook als mijn boys (3 jaar en 7 jaar) vriendjes krijgen dan wil je graag dat ze overkomen naar je huis om te spelen.
Als je tever afgelegen woont dan heb je een dikke kans dat die moeders zeggen.
1/2 uur mijn kids wegbrengen...zelf weer terug rijden en na de middag nog eens een uurtje...dat is 2 uurtjes op 1 dag rijden.
Die komen niet en al gauw woon je als een kluizenaar.

Dit blokkie is 5 acres, 110meter en 200 meter diep ligt op zo'n 7 minuutjes naar shopping centre en scholen.
10 minuutjes naar strand en al het andere wat je nodig hebt.
We kunnen de golven horen vallen en de kangaroos zien wippen springen.........
We gaan zelf bouwen en ik begin na 21 jaar in dit vak voor mezelf.
Zeer moderne wooncentrum binnen 10 minuten waar veel werk is.
Maroochydore is 30 minuutjes verderop.
Naar Brisbane shopping centre is 90 minuutjes en in 2 uurtjes naar Ikea.

We gaan tijdelijk in een woon cabine wonen op het land.
Eerst de barn bouwen met paardestallen eronder en daarboven een volledig woning met keuken en badkamer excl.
Alles in een mexican old style look (Google....Mexican Hacienda)
Waarom...wil zo snel mogelijk uit die woon cabine en weer het luxe zo snel mogelijk terug hebben.
In het rechter gedeelte van deze barn komt een machinale timmer werkplaats.
Dit voor mijn werk en om de speed hoog te houden tijdens het bouwen van het huissie.

Ik heb er veel zin in.

Well , weer een hoop gebabbel.

Have a good Sunday,

Jacksmileys-devil-456111.gif smileys-devil-456111.gif549015_326273747427811_100001355666341_810832_895415868_n.jpg

Gefeliciteerd Jack, een mooie stap in het leven! En je lijkt een sweet spot gevonden te hebben waar velen met mij alleen maar van kunnen dromen ;)

Heb je geen tuinman nodig? *kuch* ;)

Back