Well, als je iets vraagt krijg je antwoord.
Als je ergens binnenkomt voor eerst dan stel jezelf even voor.
Daarom steek ik er de gek mee als je dat niet doet, maar mensen zoals Marieke Rijksen die onmiddelijk een Nannyadvertentie plaatsen , zichzelf niet voorstellen en als je dan op hun profiel wilt kijken met wie je te doen hebt en erachter komt dat ze het zo hebben ingesteld dat je hun profiel niet kunt bekijken......snap niet dat Lost en Zwerver zoiets toelaat.
Lijkt me het meest fatsoenlijke dat jezelf eerst voorstelt voordat je de 2de stap zet.
Zie het xpdite topic een beetje als een local pub.
Je gaat zitten in een pub zonder een groet naar de locals.
Dan gaan de locals vragen wie je bent en dan draai je ze de rug toe en zeg je niks.
Niet netjes en erg egoistisch, wat een kakzooi.........voordat je weet zijn er altijd mensen die je uitproberen en voordat je het weet gaat de deur open en vlieg je de pub uit.
Kun jezelf niet voorstellen dan vind ik dat je niet een Nanny advertentie mag plaatsen op dit mooie topic.
Haal gewoon heel dat Nanny topic eraf en delete it want zoiets past niet.
Voordat je het weet zit het hier boordevol mensen die niks met emigreren te maken hebben maar dit gebruiken om dat ze iemand nodig hebben als een babysitter.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 --- 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1............
Okay.....Anyway,
Na erg lang gezocht te hebben mogen best zeggen dat we ontzettend veel geluk hebben dat we dit blokkie hebben gevonden.
Na alles wat we gezien hebben aan stukkies grond, locatie, omgeving, prijzen, voorzieningen etc etc.
We hebben andere mooie stukkies gezien maar dan 30 tot 40 minuten rijden naar het strand en zee is een beetje te ver.
Ook als mijn boys (3 jaar en 7 jaar) vriendjes krijgen dan wil je graag dat ze overkomen naar je huis om te spelen.
Als je tever afgelegen woont dan heb je een dikke kans dat die moeders zeggen.
1/2 uur mijn kids wegbrengen...zelf weer terug rijden en na de middag nog eens een uurtje...dat is 2 uurtjes op 1 dag rijden.
Die komen niet en al gauw woon je als een kluizenaar.
Dit blokkie is 5 acres, 110meter en 200 meter diep ligt op zo'n 7 minuutjes naar shopping centre en scholen.
10 minuutjes naar strand en al het andere wat je nodig hebt.
We kunnen de golven horen vallen en de kangaroos zien
wippen springen.........
We gaan zelf bouwen en ik begin na 21 jaar in dit vak voor mezelf.
Zeer moderne wooncentrum binnen 10 minuten waar veel werk is.
Maroochydore is 30 minuutjes verderop.
Naar Brisbane shopping centre is 90 minuutjes en in 2 uurtjes naar Ikea.
We gaan tijdelijk in een woon cabine wonen op het land.
Eerst de barn bouwen met paardestallen eronder en daarboven een volledig woning met keuken en badkamer excl.
Alles in een mexican old style look (Google....Mexican Hacienda)
Waarom...wil zo snel mogelijk uit die woon cabine en weer het luxe zo snel mogelijk terug hebben.
In het rechter gedeelte van deze barn komt een machinale timmer werkplaats.
Dit voor mijn werk en om de speed hoog te houden tijdens het bouwen van het huissie.
Ik heb er veel zin in.
Well , weer een hoop gebabbel.
Have a good Sunday,
Jack