Jack's end

Jeetje Jack....wat een gaaf plekje!!! Lijkt me zalig om er te gaan wonen, wat is je bouwplanning?
Succes, Mien:)

En over dat stenen sjouwen. Voor een Sponsored visum wil ik best komen sjouwen hoor!
Noosa is echt 'tha bomb' dus dat overleef ik wel, leg mijn matrasje wel onder de cabin tot de barn staat.

Maar Jack, wat zie ik nu achter op je land staan? Is dat al een Barn of niet?

Thanks Zwerver, appreciate......
Dat kot rechts is een apart blokkie. rechts achterin.
Dat huis is 8 jaar geleden gebouwt ....en is nog steeds niet af.
Die mensen waren zo enthousiast dat ze geen tekeningen , aanvragingen of building inspector aangevraagd hadden en zo zijn begonnen.....
Hahaha, tsja sommige mensen denken dat alles mag.
Het zal er hoogwaarschijnlijk volledig plat moeten want niks staat van dit kot in het council archief.
Wij zitten aan de voorste 200 meter met niks erop alleen stroom, telefoon etc etc.....en daarachter zit het NP "great sandy park".

Cheers buddies,

JackDevil%20sad%20Icon.jpg

Ziet er allemaal helemaal geweldig uit, locatie en de plannen. Weet zeker dat dit huis net zo mooi, misschien wel mooier gaat worden als wat jullie hebben verkocht in de NT. Dan maar geen baramundi op de BBQ, maar lekkere yabbies!!! Krijg nu al honger!!

Toch goed dat je uiteindelijk naar ons hebt geluisterd he Markwin. ;) had je dat gezoek toch kunnen besparen als je meteen door was gereden toen wij zeiden dat the Sunshine Coast mooi was,maar gelukkig was je een beetje snel .....terug in NSW, anders had je dit stukje toch niet gevonden!Timing is everything hey.
Nou alleen een bietje jammer dat het zo ver weg is van Byron! But you'll never know, we might see ya all soon. Ik app je als we in de buurt zijn :up:

Ingrid had ons verwezen naar Dayboro surroundings and Bribie island = Sunshine coast.
het is...!! leuk.....
Had al een tijdje the beach in Noosa op het oog.
Zeer mooie stranden maar bang dat het te ver van alles was....niet dus.
Brisbane is een kleine 2uurtjes rijden maar hier heb je alles aan bouwmaterialen en Myer etc etc.
Was een beetje verder van Brisbane als we zelf wilden maar achteraf is het hier paradise on earth.
Ook een beetje warmer als Byron bay...had letterlijk sokken aan savonds na 7pm.

Jack>:D

Ingrid had ons verwezen naar Dayboro surroundings and Bribie island = Sunshine coast.
het is...!! leuk.....
Had al een tijdje the beach in Noosa op het oog.
Zeer mooie stranden maar bang dat het te ver van alles was....niet dus.
Brisbane is een kleine 2uurtjes rijden maar hier heb je alles aan bouwmaterialen en Myer etc etc.
Was een beetje verder van Brisbane als we zelf wilden maar achteraf is het hier paradise on earth.
Ook een beetje warmer als Byron bay...had letterlijk sokken aan savonds na 7pm.

Ik wist dat jij moeite hebt met luisteren....maar euh....Dayboro? Heb ik nog nooit van gehoord! En Bribie Island heb ik genoemd ja, maar dat is niet de Sunshine Coast. Dus er klopt nie veel van Jack!
Toen je zei dat je in Caloundra was geweest, was ik verrast dat je niet verder (noordelijker) naar de Sunshine Coast was gaan kijken. Maar gelukkig heb je het gevonden. I know it so much colder here,shit man, na ons heerlijke weekend camperen aan Cooloola NP strand, waar we rond liepen in onze zwemkleding, zitten we nu sávonds voor onze pasgekochte kacheltje! :confused:

En Bribie Island heb ik genoemd ja, maar dat is niet de Sunshine Coast. Dus er klopt nie veel van Jack!

Caloundra ben ik nog nooit geweest.
Ze wees ons ook naar Deception bay toen ze te horen kreeg dat we boven Brisbane gingen kijken.
Deception bay heeft een leuke beach .....als je van keien houd:cool:

Bribie hoort volgens de bijbel van google searching wel bij the Sunshine coast.
Inge heeft een beetje teveel pindakaas gegeten van het Hema merk en kan even niet "kloppend" denken :D

Niet overtuigd Ingrid.
Zet even die boterham met pindakaas weg en klik even de link aan hieronder.

http://www.wotif.com/hotels/australia-sunshine-coast-bribie-island-apartments.html

Bel even de manager van WOTIF accommodation en vertel dan hun appartementen op Bribie Island niet aan de Sunshine coast liggen en dat het niet "KLOPT" wat ze adverteren.

Niet erg Ingrid, kunt ook niet alles weten.....;)

sunshine-coast-map.gif

Cheers,Jackth_20077.gif

Bribie hoort volgens de bijbel van google searching wel bij the Sunshine coast.
Inge heeft een beetje teveel pindakaas gegeten van het Hema merk en kan even niet "kloppend" denken :D

Niet overtuigd Ingrid.
Zet even die boterham met pindakaas weg en klik even de link aan hieronder.

http://www.wotif.com/hotels/australia-sunshine-coast-bribie-island-apartments.html

Bel even de manager van WOTIF accommodation en vertel dan hun appartementen op Bribie Island niet aan de Sunshine coast liggen en dat het niet "KLOPT" wat ze adverteren.

Niet erg Ingrid, kunt ook niet alles weten.....;)

View attachment 36

Cheers,JackView attachment 37
Moet je toch even opnieuw zoeken, Jacky boy

Telstra / bigpond is history.
Kon geen e-mails meer ontvangen via bigpond.
Na 4 technicals die ik access gaf over mijn computer konnen ze het nog niet oplossen.
Wat een amateurs.
Na bijna 2 weken offline te zijn geweest hebben wij een nieuwe provider.
Westnet / iinet.
Erg tevree met deze guys en erg goed in het helpen van alles.
Owner builder license is binnen , Certificate III Carpentry is er ook al.
Met deze via BSA kan ik eindelijk voor mezelf beginnen.
Ik schrijf "eindelijk" want met die kantoor gasten moet je veel geduld hebben.
Tekeningen zijn ready to go and home is ready to get build.
Zal wel wat photos hier op xpdite planten.
Heb je niks te doen en je wilt je nodige kiloos kwijt dan mag je me komen helpen met wat blokkies sjouwen.
Ik zal wel voor eten en drinken zorgen.

Cheers me hearties,

Zitten een paar flinke kerels tussen Jack! Supercoole plaatjes hoor. Ik wist al dat je op een goede plek zat. Maar als je het dan weer zo ziet is het toch wel likkebaarden!

Good on ya Mate!

Yo Jack in the Outback and lovely family!!!! All'd good hiero... Lekker aan het chillen mee Rotterdammers en haageneese op de camping! Kan nie wachten nie dat we lekker bij jullies bivakeren in NOOSA!!!! Chill, live life to the fullest en see ya next year! xxx

Back