Ik wist dat jij moeite hebt met luisteren....maar euh....Dayboro? Heb ik nog nooit van gehoord! En Bribie Island heb ik genoemd ja, maar dat is niet de Sunshine Coast. Dus er klopt nie veel van Jack!Ingrid had ons verwezen naar Dayboro surroundings and Bribie island = Sunshine coast.
het is...!! leuk.....
Had al een tijdje the beach in Noosa op het oog.
Zeer mooie stranden maar bang dat het te ver van alles was....niet dus.
Brisbane is een kleine 2uurtjes rijden maar hier heb je alles aan bouwmaterialen en Myer etc etc.
Was een beetje verder van Brisbane als we zelf wilden maar achteraf is het hier paradise on earth.
Ook een beetje warmer als Byron bay...had letterlijk sokken aan savonds na 7pm.
Jack
En Bribie Island heb ik genoemd ja, maar dat is niet de Sunshine Coast. Dus er klopt nie veel van Jack!
Moet je toch even opnieuw zoeken, Jacky boyBribie hoort volgens de bijbel van google searching wel bij the Sunshine coast.
Inge heeft een beetje teveel pindakaas gegeten van het Hema merk en kan even niet "kloppend" denken
Niet overtuigd Ingrid.
Zet even die boterham met pindakaas weg en klik even de link aan hieronder.
http://www.wotif.com/hotels/australia-sunshine-coast-bribie-island-apartments.html
Bel even de manager van WOTIF accommodation en vertel dan hun appartementen op Bribie Island niet aan de Sunshine coast liggen en dat het niet "KLOPT" wat ze adverteren.
Niet erg Ingrid, kunt ook niet alles weten.....
View attachment 36
Cheers,JackView attachment 37
Een ticket is zeker net iets teveel van het goede?Ik zal wel voor eten en drinken zorgen.