Jack's end

Hey Ro,

Hier hangen de palmtrees over de witte zachte beaches en springen de kangaroos over de stranden.
Vliegen de rainbow lorikeet uit het great sandy NP over de stranden terug het NP in.
Mooie heldere waves met een beetje geluk zien we springende dolfijnen.
Lijkt me een perfecte locatie om the kids the laten rennen en spelen terwijl wij een bbq aanmaken terwijl wij goede verhalen wisselen dit allemaal met een lekker koud glas .....melk. ;)
See you next year in Noosa guys.

xpdite8.jpgxpdite9.jpg

Gefeliciteerd met die prachtige toekomst. Ziet er geweldig uit, kangaroes, koala's , NP en strand het ultieme australie gevoel, volgens mij.

Simone

Volgende week ga ik voor deze, misschien moet ik gaan snorkelen om meer kans te maken ...

031124_breachingshark2.jpg

Zal deze ''bijten'' ?

Cheers,

Jack :evil:

Met kerst hadden wij een witte haai van zo'n 3,5 mtr aan de burley bag. Niet te geloven!!! Door de adrenaline rush geen geweldige foto's (weet niet of ik ze hier mag plaatsen en hoe) maar wel een hilarisch filmpje :

Dunc & ik waren aan t vissen in 'jurrassics' in Wallaroo SA voor snapper. Prachtig weer maar verkeerde tij, gebeurde niks voor uren. Eerder zwom er al heel relaxed een bronzie voorbij. Een keer had ik beet maar kon het met geen mogelijkheid omhoog krijgen, keihard werken uiteindelijk brak de lijn. Verder helemaal niks :( Tot ik met de burley bag ging spelen, zo'n 5 minuten later gingen alle 4 de lijnen tegelijk af. We dachten dat we vast zaten aan de Burley Bag. Dunc hing over de boot om dat ding in te trekken. Ik had 2 hengels in m'n handen. Toen er opeens een witte haai vanonder de boot kwam met de bag in z'n bek. Ik heb hem nog nooit zo hoog zien springen hahaha Ik snel de camera pakken en proberen wat foto's te maken maar die zijn niet super scherp omdat hij onder en rond de boot bleef zwemmen. Absoluut een geweldige ervaring :)

Fantastisch guys.
Daar kun je thuis mee aankomen.
Leek me geen kleintje wat ik zag op de film.
Lijkt me geweldig om zoiets mee te maken en erg exciting ook :up:
Volgende keer mij effe bellen dan ga ik mee.

Jack>:D

Speciaal voor Jack
Je mist nu het nieuws uit het noorden, maar wees gerust, als er iets interessant is laten we je het wel weten.
Zie het laaste croc nieuws:

Dog Pack attacks Crocodile in Darwin At times nature can be cruel, but there is also a raw beauty, and even a certain justice manifested within that cruelty.

The crocodile, one of the oldest and ultimate predators, normally considered the "apex predator", can still fall victim to implemented 'team work' strategy, made possible due to the tight knit social structure and "survival of the pack mentality" bred into the canines.

See the remarkable photograph below courtesy of Nature Magazine.

Note that the Alpha dog has a muzzle hold on the croc preventing it from breathing, while another dog has a hold on the tail to keep it from thrashing.
The third dog attacks the soft underbelly.

Not for the squeamish

dogpackkopie.jpg

Speciaal voor Jack
Je mist nu het nieuws uit het noorden, maar wees gerust, als er iets interessant is laten we je het wel weten.
Zie het laaste croc nieuws:

Dog Pack attacks Crocodile in DarwinAt times nature can be .........................................

Very nice.
Verwachtte een spannende actie fotootje vanuit the NT met een big croccie.
Hij is fijn........:):):D:):) .....you got me.​

euuhhmm......my turn;)

imagesCAL19JB0.jpgSmiiilleeyyy%20picnik%20photo.gif

Moeten we maar niet publiceren... Met die verkiezingen in aantocht zou de Partij voor de Dieren er nog wel eens een agendapuntje van kunnen maken...;)

Heeft iemand een idee hoe je een foto op laptop in mirror kunt zetten.
Met welk programma of via ??........
Heb vanalles al geprobeerd alles is me gelukt maar nog steeds niet in "mirror" effect.

Cheers,

Deze in Word 2011 (op een Mac) Maar op mijn werk lukt het ook in Word 2010 (Windows)
Dus als dit is wat je bedoelt dan kan het al met Word, wellicht ook met MS Paint, zal zo eens kijken als ik mijn werk laptop aangeslingerd heb ;)

Deze in Word 2011 (op een Mac) Maar op mijn werk lukt het ook in Word 2010 (Windows)
Dus als dit is wat je bedoelt dan kan het al met Word, wellicht ook met MS Paint, zal zo eens kijken als ik mijn werk laptop aangeslingerd heb ;)

In Word doen dus en dan de afbeelding kopieren en in Paint plakken en dan opslaan als .JPG. Dan heb je weer een afbeelding bestand.

Back