Thanks all!
@Amoz: we drinken er zeker wel meer op! We zijn gisteravond al begonnen; ik hoop dat de hoofdpijn gezakt is vanavond :wink:
@Jolanda: yep we gaan lekker op vakantie voor 5 maanden. Kijken we uiteraard erg naar uit
@Perthpete: Geen seconde overwogen om baan niet op te zeggen :wink: Had het niet echt naar m'n zin en zat daar alleen omdat ik vanwege sponsorvisum niet weg kon. Ondanks het ecomische klimaat heb ik er vertrouwen in dat ik in september wel weer wat anders vindt. Maak me er niet zo druk om; heb wel eerder dit soort beslissingen genomen en is uiteindelijk altijd goed gekomen. Scheelt natuurlijk dat ik me niet druk hoef te maken om zaken als hypotheek, geen kinderen heb etc
@Annemiek: wij vinden inderdaad ook wel dat wij het verdient hebben... zo lang gewacht en door zoveel 'hoops' moeten springen! :wink:
Je moet 5 werkdagen in NZ zijn (heeeeel vervelend :wink
alhoewel het vaak de eerste of tweede dag al geregeld is; we vliegen volgend weekend en komen weekend erop weer terug. Daarna Jeanet nog 1 week werken en ik nog 3 weken; Jeanet vliegt nl 2 weken eerder want ze wil graag langer in NL zijn om tijd met vrienden door te brengen
@Loecky: deal met m'n werkgever :smile: Ik heb er 4 jaar gewerkt en ze wisten dat ik met de Skilled Independent/175 bezig was en daarna weg wilde. Toen die aanvraag on hold kwam te staan hebben ze me een favour gedaan door een nomination beschikbaar te stellen
Ze moeten wel verklaren dat ze de komende 3 jaar een baan voor me hebben maar het is geen verplichting van mij om daar gebruik van te maken
@Hans de Visser: zo ver wilde ik niet gaan Hans! :wink: Als ze de regels niet hadden veranderd hadden we heel waarschijnlijk in januari het 175 visum gehad en hadden we niet een smak geld extra moeten betalen. Maar goed: daar denken we al niet meer aan! Als alles goed gaat plakken ze ergens volgende week in NZ dat felbegeerde stickertje in onze paspoorten
:smile:
Wij gaan tickets boeken vandaag! :smile: