Hai.
Wij hadden dus een container geregeld via mn zwager want we zouden eigenlijk onze oldtimer mercedes camper meenemen.Dit geen helaas niet door maar ja toen begonnen we te twijfelen of we nou wel onze spullen mee zouden nemen in de container.
Het kosten ons tot Brisbane 1800 euro maar dan moesten we zelf de rest regelen van Brisbane tot ons huisje.
Nou vonden we een goede deal want we hadden dan een 20 fth container.
Bedden,matrassen,computers,nieuwe wasmachine,fietsen,TV,video,stereo,foto's,cd's ,speelgoedbergje enz . en heel veel kleding voor ons vijven meegenomen.
we hebben 3 maanden op de container moeten wachten en eigenlijk vond ik het vreselijk dat hij er was.Behalve met de wasmachine was ik erg blij.
Voor de reis van Brisbane naar ons huis waren we nog eens 3000 dollar kwijt.Douane,quarantaine ,vervoer enz.
De Tv en video staan nog steeds na een half jaar in doos aangezien we er geen behoefte aan hebben.Tijd over hebben we joh.
De kids hebben wel heel veel speelgoed moeten achterlaten want ze mochten maar een heel klein gedeelte mee.Hier heb ik wel een hele hus 2e handsboeken voor ze gekocht waar ze er blij mee zijn.
Maar goed als we hadden geweten dat we zoveel kwijt waren hadden we liever wat extra handbagage meegenomen.Maar ja tis niet anders.
Tip:ze hebben hier(in Mackay) bij ons naast de grofvuil berg een winkeltje zitten waar je dus afgedankte spullen kan kopen.Tuinbankje voor 2 dollar,tuintafel met parasol 10 dollar.Leuke prijsjes en het ziet er nog aardig uit ook.
En ja de 2e handwinkeltjes blijven toch wel mn favoriet hoor.
Groetjes Sas