Jippie!! Visa Granted! Menno, Marie & kids are going to Perth!

Marie

New Member
:lol: Gisteren kregen we het verlossende telefoontje van onze migratie-agent dat ons visum is goeggekeurd! Ons plan om eind juni/begin juli te gaan vertrekken gaat nu echt vorm krijgen! SUPERSPANNEND!. Een voordeel per 1 mei is ons huis verkocht en zitten we tot de datum van vertrek in een gemeubileerd huurappartement in Zandvoort (niet verkeerd met het mooie weer op komst :wink:) dus onze spullen kunnen zo in de container...Nu de laatste dingen regelen en vooral een goed afscheidsfeest gaan plannen! We zitten zolang te wachten en dan in ene gaat het heeel snel :wink:

We hebben er superveel zin in! Zo nu eerst eens even voor tickets kijken :grin:

Groetjes Menno, Marie-José, Marlon en Nick

Nou, bij deze dan nog een keer van harte gefeliciteerd.  :hi:
Succes met de laatste loodjes :up:

Had het net ook in een ander draadje gedaan.
Maar twee keer kan nooit geen kwaad.

Mariette

Oja nog vergeten te vragen  :grin: (nog in een roes)  Hoelang ben je je paspoort kwijt als je ze opstuurt naar Berlijn? Menno moet namelijk voor zijn nwerk naar het buitenland over 1.5 week en heeft dus zijn paspoort weer nodig. Weet iemand dit????

Groetjes Marie

hey gefeliciteerd!!!!!!!

ik had mijn visum met 8 dagen terug, geen werkdagen maar weekend meegerekend. Maandag opgestuurd, maandag erop terug....maarja, je weet het nooit natuurlijk met die PTT...

Gr. Sab

Gefeliciteerd!!!!! :dance: :applaus:

Suc6 met de laatste loodjes.
Nu gaat het waar worden voor jullie.
Misschien heb je het al ergens geschreven, maar hebben jullie al enig idee waar in Perth jullie willen wonen?

Wilco

:congrats: :congrats:

Proficiat!!!
Had het ook al in het andere topic gedaan maar dan doen we het nog eens!

Je kunt ook naar Parijs gaan om het stickertje.

Groetjes,
An

En nu ook in je eigen topic!

Geweldig nieuws Marie!

:dance: :congrats: :happysun: :applaus: :cheer:    

Over Berlijn ik heb onze paspoorten een week geleden opegestuurd, zal even duren denk ik, paas zat er tussen.  Ik heb wel gelezen dat het soms weken kan duren dus misschien verstandig te wachten tot dat Menno terug is van het buitenland.

Veel succes met alles regelen voor vertrek.

Groetjes,
Susan

Gefeliciteerd met je visa en de laatste weken in Zantvoort klinkt ook niet slecht. Geniet ervan.  :cool:

Groetjes Jojo.

Ook namens mij nogmaals GEFELICITEERD  :up:

In Zandvoort ehm  :wink: zit je vlak bij ons

Tis te hopen dat het weer nog zo lekker blijft  :grin:

Groetjes,
Jolanda

Gefeliciteerd!!!!!

:happysun:
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Geniet ervan!!!

groetjes
Anne

:congrats:

GEWELDIG!!! Wat een leuk nieuws zeg!! Wat zullen jullie blij zijn.

Geniet er lekker van!!

Groetjes,
Lela

Back