Jippie!! Visa Granted! Menno, Marie & kids are going to Perth!

Onze kids waren 3 jaar en 4 maanden toen we naar Perth vlogen.
Tjonge wat gaat de tijd snel, alweer een jaar geleden.........zucht.
De tv heeft de oudste redelijk bezig gehouden en ze heeft met een ander jongetje het gangpad onveilig gemaakt.
De jongste sliep lekker in de basinette. Die kun je gewoon aanvragen want die is te gebruiken tot anderhalf jaar. Is erg gemakkelijk.

Hoi Wilco,

Wij konden een bassinet niet aanvragen omdat Nick te oud is (tot 3 mnd mag je reserveren)alleen als er een vrij is kunnen we er gebruik van maken. Hebben jullie het zelf bij de vliegmaatschappij aangevraagd? Wij vliegen met Malaysia Airlines en iedere maatschappij heeft eigen regels hierover?!

Op onze vlucht met Qantas/ BA kregen we ook een bassinet voor Bregje, toen 1 jaar en 2 weken...
aukje

Hoi Aukje,

Ik wist dat je bij Quantas wel kon reserveren maar volgens mij bij de andere maatschappijen niet (Dat vertelde het reisbureau??) Ik ga nog wel even Malaysia Airlines bellen.

Marie, ze kunnen niets verzekeren, maar je kunt altijd een basinette aanvragen.
En dan moet je zorgen dat je op tijd op Schiphol staat.
Geen probleem, wij vlogen ook met Malaysian.

@marie
Ja, ik weet het, een slaapmiddeltje is een beetje extreem; Ik ben er ook geen voorstaander van.
@Wilsil
Goed om tv te kijken! In de auto hebben we voor lange ritten (ik spreek nu over lange uren) een draagbare dvd peler, erg handig in combinatie met enkele kinderfilmpjes zoals Dora the explorer, Winx en noem maar op. Ik denk dat de kapoentjes hier toch wel enkele uren zoet mee zullen zijn;
Groeten Henk

Veel succes Henk!

We laten wel even horen hoe wij de "reis"doorstaan hebben....Wanneer denken jullie te vliegen?

Marie,
wij moeten nog alles inzenden naar Diac.
Maar in gedachten zitten we al op het vliegtuig!
Groeten Henk.

He Marie, nog maar 3 weken te gaan.
Al een beetje zenuwachtig?  :grin:
Nog zoveel te regelen denk ik.

Waren wij maar zo ver als jullie nu zijn! Wat lijkt me dat spannend zeg die laatste paar weken! Heel veel succes met de laatste loodjes en met het afscheid nemen!

Hey Wilco,

Ja het is zeker spannend maar zenuwachtig nog niet echt. We hebben er erg veel zin in en we doen vooral nu veel leuke dingen in NL. Menno moet nog 2,5 weken werken en dan hebben we ons afscheidsfeest!

@ Annemiek, voor je het weet is het zover! maar wij waren dat eindeloze gewacht zonder bericht ook wel goed zat hoor! Jullie succes met de rest van het traject!

Groetjes Marie

Hoi Marie

Dat gaat zeker snel voor jullie.
Veel plezier met alle leuke dingen en hier kan je zo weer verder gaan met leuke dingen doen.

Groetjes Erna

Gefeliciteerd met het visum. Gezellig, nog een Nederlands gezinnetje in Perth.
Wat de vliegreis betreft; maak je niet druk. Ik ben in feb. alleen met mijn twee zoontjes (toen 1,5 en 3,5) naar Perth gevlogen. Tot Singapore heb ik het best leuk kunnen houden (zonder slaapmiddelen!), daarna was het even moeilijk maar het laatste stuk hebben ze grotendeels geslapen.
Geniet van de laatste tijd in Nederland. Wellicht tot ziens in Perth.
Groetjes, Hinke

Hoi Hinke,

We gaan het beleven maar ik ben blij dat ik niet alleen met mijn zoontjes op het vliegtuig zit  :lol:
en wie weet tot ziens in Perth!

Groetjes Marie

Back