Jippie!! Visa Granted! Menno, Marie & kids are going to Perth!

Gefeliciteerd!!!!! :lol:

enne, lekker wachten tot Menno terug is, en er een lekkere paar dagen Berlijn van maken, zou ik zeggen!!

aukje

Gefeliciteerd! Veel succes met de laatste dingen te regelen en vooral veel plezier met de voorbereiding.

Groetjes, Chantal

Gefeliciteerd :D En als ik zo kijk naar jullie data (x sep 2006 aangevraagd (acknowledgement of aangekomen?), 12 maart CO, 12 april visum) dan denk ik dat catkin gelijk heeft dat we (beiden visum aanvraag op 27 nov aangekomen in Adelaide) toch rond juni een CO zullen gaan krijgen... spannend :p

@ 4np,

Ik denk ook dat er een goede kans is dat jullie in juni of juli je visum hebben ! Het is echt een heerlijk gevoel!

Yes we hebben geboekt ! We vliegen 28 juni met Malaysia Airlines ( was voor ons de goedkoopste optie ) helaas konden we geen baby bedje reserveren voor Nick (dan 10 mnd) omdat hij daar te oud voor is. Dan maar op schoot en hopen dat er nog een bedje beschikbaar is bij de incheck....Ik vrees het ergste maar ja dan leggen we hem maar op de grond tussen de stoelen ofzo (extra stoel hebben we ook over nagedacht maar daar gaat hij zeker niet op slapen....hij is er zo eentje met een eigen willetje  :evil:  )

We hope for the best!

Veel succes met alles voorbereiden voor vertrek  :plane: en geniet van de twee maandjes in Zandvoort (niet verkeerd met weer zoals nu  :happysun:).

Groetjes,
Susan

Whaaa nog een maandje :lol: We zijn lekker druk met allerlei "laatste" afspraakjes erg gezellig!
En Menno heeft een baan  :up: :up: :up: Beter dus!!!!! Marlon (bijna 3 jaar)  heeft het over verhuizen naar Australie maar dat is voor hem hetzelfde als naar Zandvoort  :wink: dus hij vindt het leuk als wij er enthousiast erover praten. Nog even wachten en dan gaat het echt gebeuren......

Hey!
Gefeliciteerd!!!
Een dikke proficiat voor Menno, Marie-José, Marlon en Nick!!!
Laat ons weten hoe het loopt in Perth!
Groeten Henk!

Marie, Menno en Marlon,

Uiteraard van harte met de baan.
Hopelijk is het wat hij er van verwacht.

Groetjes,
Wilco (colleague to be)

Succes alle 3! ik wens jullie veel succes!  :lol:

Ik zal jullie spoedig volgen in Augustus!!

:cool:

[quote author=Marie link=topic=6875.msg87131#msg87131 date=1176541768]
  maar daar gaat hij zeker niet op slapen....hij is er zo eentje met een eigen willetje  :evil:  )
[/quote]
Dat baart mij ook zorgen op zo'n lange vlucht, want we hebben er ook zo eentje en op het tijdstip van "de lange vlucht" zal hij drie jaar zijn. We kunnen hem nu al niet stilhouden. We hopen op een oplossing vanwege de huisdokter. Ik weet het, het klinkt wreed, maar ik denk dat het de beste oplossing zal zijn voor iedereen. Hoe gaan julie dat aanpakken?
Groeten Henk.

@ Henk,

Marlon is tegen die tijd dat we vliegen ook 3 jaar en we hopen dat hij met filmpjes en een nieuw speelgoedje (die we op Shiphol kopen) een beetje zoet blijft. Ach en die kan nog op staan en in het gangpad lopen (nou ja meestal wordt dat rennen  :wink: ). En voor Nick hebben we toch maar een eigen stoel gekocht (die is tegen die tijd 10 mnd ) kan hij toch op zijn eigen plekje zitten en kunnen we ook eten zonder kind op schoot  :grin: . Nick kruipt natuurlijk en wil dan ook echt niet meer zitten vrees ik, we zullen wel zien hoe dat gaat..... maar slaapmiddelen nee die wil ik liever niet gebruiken...

Back