Jippie!! Visa Granted! Menno, Marie & kids are going to Perth!

[quote author=Marie link=topic=6875.msg91861#msg91861 date=1181063499]
@ Annemiek, voor je het weet is het zover! maar wij waren dat eindeloze gewacht zonder bericht ook wel goed zat hoor! Jullie succes met de rest van het traject!

Groetjes Marie
[/quote]

Dank je! :) Fijne vlucht!!

Bedankt allemaal! We zijn al helemaal bepakt en bezakt (hopelijk niet al te zwaar  :shock:) en we hebben er veel zin in!

Groetjes Marie en family!

Goh wat spannend dat jullie morgen naar Australie vliegen. Ik zou zeggen: een goede vlucht en heel veel plezier in WA

:smile:Mariette

Een hele goede  :plane: gewenst voor morgen.

Houden jullie een plekje vrij voor ons, ergens in de zuidelijke suburbs?

Bart

Hoi hoi!

We zijn Perth aangekomen na een lange (pffff vlucht) we zijn al een beetje gesetteld we hebben een huisje een auto en kennen de weg hier al een beetje... Ik zit nu even in een internetcafe maar dat is geen succes met 2 kids, er egint er nu eentje te huilen HELP! . We hopen snel internet te hebben als we in ons eigen huisje zitten (nu nog even tijdelijk huurhuis totdat de spulletjes er zijn).

tot laterrr

Groetjes Marie

[quote author=perthpete link=topic=6875.msg94860#msg94860 date=1184300953]
Welkom in de beste stad vn de wereld, zelfs in de winter ;-)
[/quote]
Dito, het begint er wel op te gelijken na al die regen hier in Belgenland.
Groeten Henk

Het bevalt zeer goed! We zijn net verhuisd naar een andere suburb van Perth wat dichter bij het centrum, lots of space en park voor de deur helemaal te gek! Verder hebben we vervoer geregeld (dat heb je hier wel nodig  :wink:). Menno is druk aan werk en het bevalt prima.  Verder hebben we al veel mensen ontmoet en al veel leuke dingen gezien en gedaan. Kortom super!

Wanneer vertrekken jullie?

Groetjes Marie

Leuk te horen dat het jullie goed vergaat!  :up:
Hoe doen de kids het?

Bij ons nog 2 maanden, 2 weken en 2 dagen te gaan. Drukte alom, we gaan eerst vakantie moeten nemen om uit te rusten denk ik.  :smile:

groetjes,
An

Back