Joe naar Australië

Ja leuk, die mag je ook wel opsturen hoor! Vind ik erg leuk, ik plak alles op mijn kastdeur!
Ik teken en plak ook heel veel! Klieder wel een beetje met de lijm vindt mama....

Als ik de hageLdisjes zie lopen over de muur dan leg ik gewoon mijn hand erover heen, je moet wel snel zijn! En dan houd ik ze gewoon in mijn hand, ze zijn lief he!

Groetjes Iris

([size=8pt]Mama typt, want ik slaap! 23.48 uur[/size])
 
Joe zegt net: jaaaaa, als ik dan het adres heb kan
ik de slak in een envelop doen en dan in de postzak
en dan in het vliegtuig heeeeeeeleeemaaaaaal naar
Australië.

Dan ga ik een kadootje maken voor Iris en Amber.

xxxxx Joe  :up:

NB (zal je alvast mijn adres PM'en, groetjes Miran)
 
Ik heb mijn knutsel al met de postie meegegeven

groetjes Joe

[move]:flying: :flying: :flying: :flying: :flying: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :thinking: :fish: :wheelchair: :wheelchair: :whip: :win1: :win1: :win2: :win2: :win3: :win3: :win3: :wow3: :yawn: :yawn: :yellowcard: :yellowcard: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :music: :music: :music: :music: :monkey: :monkey: :lookatit: :sword: :stretcher:[/move]
 
Joe wil even nog leuke smiley's zetten:

[move]  :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:[/move]
 
Wij kwamen vandaag thuis van Nieuw Zeeland en er zat een hele grote envelop in de brievenbus, spannend!!

Het was een hele gave tekening van Joe! Wowie, echt cool gemaakt! Vindt het ook leuk dat er een foto op zit!

Amber en ik waren erg blij met de lippenstift!!! Dat is echt helemaal te gek! Ben gelijk naar mijn buurmeisje gerend om het haar te laten zien! En Amber, heeft haar hele koppie volgesmeerd  :-D Maar ze rook heerlijk naar aardbeitjes!!!

Hartstikke bedankt! Ik ben bijna klaar met mijn tekening!!

Heel veel groetjes van Iris & Amber
 
Graag gedaan hoor (Joe zijn favo zinnetje  :-D )
De computer van ons was even stuk. Dus ik lees je
berichtje nu pas. Was het leuk in Nieuw Zeeland?
Ik ben benieuwd hoe jouw tekening er uit ziet.

Groetjes Joe

Even voor mama: ja, ik kan bij jullie op de site kijken
hoe je kids eruit zien en zo heb je ook een goede
foto van Joe  :)

[move] :read: :read: :wheelchair: :wheelchair: :wheelchair: :wheelchair: :win3: :win3: :tennis: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fishing2: :fishing2: :flying: :koekkoek: :drink: :win1: :win1: :win2: :win2: :win3: :win3: :Cooking:[/move]
 
Berichtje voor mama:

Waarom maak je ook geen weblogje, alvast alle voorbereidingen in vermelden voor friends & family en strakjes als je hier bent is het ook heel erg leuk!

Helaas heb ik niet de "skills" om een "echte" website te maken... Maar dit is een goeie vervanging!

Groetjes Lin
 
Berichtje terug;

:-D in gedachten ben ik er al mee bezig inderedaad, nu nog, hoe zeggen ze het put my mind where my words are of
put my words where my mouth is  :lol: :lol: of zoiets.

Miran  :)
 
Joehoe Joe!

Ik ben klaar hoor, heb een heuse Humpty Dumpty geknutseld! Nu moet ik mama nog een zetje geven om hem in een envelop te doen en op te sturen? Ken je het rijmpje van Humpty Dumpty? Wij hebben het hier op school geleerd...
Oja en de lippenstift is op, ik heb hem lekker helemaal leeggesmeerd en m'n zusje heeft hem leeggegeten! :-D

Groetjes van Iris
 
Hier is even de mama van Joe, hij zit nu op school. Maar hij zal
wel heel blij zijn als hij je mooie knutsel (wow een echte
humpty dumpty) thuiskrijgt. Zeg maar tegen je mama  :-D
dat ze het snel moet posten (no use waiting  :wink: ).

Wil je aan je mama vragen of ze het rijmpje van humpty
dumpty nog wil typen. Doe maar gewoon in het Engels
hoor, dan kan Joe het ook zo uit zijn hoofd leren.

Joe had trouwens een heel leuk rijmpje voor moederdag,
ik zal het even typen:

Lieve Mama,
Mama dit en mama dat
honderd keren vraag ik wat
honderd keren op een dag
wat ik moet en wat ik mag
wat ik kan en wat ik wil
nooit staat mijn mondje stil
mama voor en mama na
hiep hiep hoera in de gloria
ik heb voor jou een mooi kado
wat het is dat zie je zo


èn toen kreeg ik een hele mooi plantje
met 2 rietjes erbij met zelf gekleurde
vlindertjes erop. Dat staat nu mooi op tafel.

Groetjes

de mama van Joe (Miranda)
 
Dit het rijmpje:

Humpty Dumpty sat on a wall,
Humpty Dumpty had a great fall.
All the King's horses, And all the King's men
Couldn't put Humpty together again!


Ik heb voor mama 2 mooie kaarten gemaakt en 2 handjes (mijn eigen handjes) van papier met daartussen een meter touw. En als je ze uit elkaar houdt dan zeggen de handjes: Mummy I love you this much! En een heel mooi doosje van ijslolly stokjes voor mama's juwelen! :) Maar die moet papa vullen! :wink:
En we mochten wat kopen op school, dus heb ik een roze pollepel voor in de keuken gekocht en een roos met een lichtje erin, maar die doet het niet... Mama heeft beloofd vandaag mijn Humpty Dumpty op te sturen!

En nu ga ik Hi-5 kijken!
 
[move] :koekkoek: :Cooking: :yellowcard: :wow3: :yawn: :win3: :win2: :win1: :whip: :wheelchair: :wavecry: :w00t: :w00t: :tvhorror: :tvhappy: :naughty2: :eek:ops!: :spam: :eek:fftopic: :stupid: :blond: :devil: :angeldevil: :happysun: :bath: :balloons2: :dishes: :donttell: :artist: :surfer: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :beach: :beach: :beach: :beach: :fishing: :fishing: :fishing: :tent: :tent:[/move]

Joe just wanted to say hi!! Hij heeft gisteren zijn 1e zwemles gehad en hij vond het heel erg leuk.
Vrijdag weer, als een echte waterrat zwom hij onder water (met een plankje  :wink: in zijn handen
natuurlijk). Kan jij ook al zwemmen Iris, of heb je nu ook zwemles? Ik vind het in ieder geval heel
leuk.

groetjes Joe en de mama van Joe  :)
 
Hi Joe!
Wat leuk dat je je 1e zwemles hebt gehad! Ik kan nog niet echt zwemmen, deze zomer ga ik ook op zwemles zegt mama.
karate.gif

Ik ben sinds een paar weken begonnen met karate, vindt ik erg leuk!
 
Hi Joe, ik vind zwemmen ook heel leuk. Ik ben Woensdag met mama naar het overdekte zwembad geweest. Dat is heel leuk want daar hebben ze een heleboel soorten zwembadjes. Ook een bubbelbad, lekker warm joh.

Dag Joe,

Lola  :cool:
 
Hoi Lola,

Ik vind het leuk om achterover in het water te vallen. Volgende
keer mag ik misschien naar het diepe om te zwemmen.

Ik hou ook van Playmobil en op Nick Jr komt Diego, die vind
ik vet cool!!!

groetjes Joe  :) :)
 
Hai Joe, ik speel graag met barbie's en ik kijk graag naar Winx club. Ik ga 28 oktober met mama naar een optreden van Winx club in Amsterdam, daar heb ik heel veel zin in.

Doeiiiiiii groetjes van Lola  :cool:
 
Ik heb een nieuw spelletje voor de computer. Robbie Konijn Engels.
Het is echt leuk. Ik leer veel woordjes en zo. Maar eigenlijk vind
ik het gewoon leuk om te doen. Anders zou ik het ook niet doen  :wink:

Groetjes Joe
 
Hoi

Als wij ook in OZ zijn mag ik dan ook met mijn waterpistool in het zwembad komen spelen?

In OZ kun je een heel jaar in het zwembad buiten bij ons maar 7 weken of zo

Groetjes Kees
 
Hoi Kees,

Mijn mama heeft even verteld wie je bent,
ik vind dat wel gezellig hoor  :-D, kunnen
papa en mama ook nog lekker kletsen  :wink:.

groetjes Joe
 
Back
Top