Joe naar Australië

Ik heb lekker in de sneeuw gespeeld afgelopen donderdag. Jammer
dat het zo snel weer weg was. Want ik wilde nog met de slee gaan
spelen. Maar dat ging niet meer want de sneeuw was al zompig
geworden.

Groetjes Joe

[move]
jumping0002.gif
jumping0044.gif

jumping0041.gif
jumping0045.gif

:dizzy: :drinking: :soccer: :soccer: :soccer: :smash: :soccer: :soccer: :soccer: :soccer: :soccer: :soccer: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :cheer: :cheer: :cheer: :wheelchair: :wheelchair: :wheelchair: :wheelchair: :wheelchair: :wheelchair: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fishing2: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flipper: :flying: :flying: :flying: :flying: :flying: :flying: :flying: :gossip: :gossip: :gossip: :tennis: :tennis: :tennis: :tennis: :tennis: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :win1: :win1: :win1: :win1: :win2: :win2: :win2: :win2: :win3: :win3: :win3: :win3: :depressed: :depressed: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :cloud: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :eek:fftopic: :eek:fftopic: :eek:fftopic: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :blond: :blond: :blond:[/move]
 
Ik heb 2 sneeuwpoppen op balkon gemaakt,maar nu liggen er alleen nog oogjes(knikkers)en neusjes(rietjes). :|

Groetjes van Mercedes.
 
Ik heb gisteren bij mijn vriendje Mees gespeeld en die hadden donderdag zo'n grote sneeuwpop gemaakt dat we er gisteren ook nog mee konden spelen.

Luca
 
Hoi Luca, Iris, Amber, Damiean, Mercedes en Lola,

Op school weet nu ook iedereen dat ik naar Australië ga.
Mama en papa hebben ons huis te koop staan. Als het
verkocht is dan gaan we op 1 oktober daar wonen. Is
het niet verkocht dan komen we na 3 weken weer terug.
Ik zei nog tegen mama dat ik dan in het vliegtuig jarig ben.
(3 oktober), dan word ik 6 jaar.
Maar ik mag mijn feestje ervoor nog doen hoor!!

Ik vind het leuk om daar te gaan wonen, mooi weer, zwemmen,
vlinders, insecten, spinnen (maar niet aankomen hoor dat
doe ik niet), krokodillen, slangen. Ook school lijkt me wel
leuk, ik kan al best wel wat Engels hoor, veel woorden en
ook please, thank you, your welcome, dus dat komt wel goed.

Ik vind het wel jammer dat ik hier dan mijn vriendinnetje niet
meer zie, want Sophie en ik gaan samenwonen en dat kan
dan niet meer. Mijn mama en papa zeggen dat ik wel mooie
kaarten kan sturen en emailen en foto's opsturen en dat ik
ook met haar mag bellen.

Groetjes Joe
 
Hoi ik ben peter .
Ik ga misschien halverwege 2008 weg wel jammer  :cry: ik ga mevrienden missen :cry:.
Ik zit in groep zes, en ben tien jaar en zit op voetbal.
Ik ben fan van PSV en vandaag ben ik naar een training van PSV gaan kijken.
Dat was erg leuk.
groetjes peter
 
Hi Joe!

Jammer dat je niet bij ons langskomt, anders hadden we een keertje samen kunnen spelen. Australie is echt heel gaaf! Ik weet zeker dat je het net zo leuk vindt als ik! En een hele hoop insecten kun je wel gewoon aanraken hoor! Wij vangen ze voor school in speciale bakjes, echt heel tof!
En misschien hebben de papa & mama van Sophie een computer? Dan kun je met de webcam ook nog kletsen met elkaar. Zo praat ik nog altijd met mijn vriendje Tigo uit Nederland. Het is dan altijd net andersom, of avond en ochtend voor hem en mij!

Groetjes Iris (en Amber natuurlijk!)
 
Hallo allemaal,

Hé Peter, ga je dan daar ook voetballen? Met mooi weer
is dat misschien nog wel veel cooler.

Hoi Iris, ja jammer, maar papa en mama zullen vast nog
wel een keertje naar Brisbane moeten (voor een nieuw
paspoort of zo en dan gaan we ook naar de pretparken
zeiden ze). Dat kan nog even duren, maar dan kunnen
we wel afspreken hoor, dat is leuk!!

groetjes Joe
 
Hello Joe,

Je zal het echt leuk vinden op school in Australie, ik vond het ook heeeel moeilijk om van al mijn vriendjes en vriendinnetjes afscheid te nemen, maar ik heb hier al weer nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb vandaag bij een vriendinnetje uit mijn klas gespeeld. Ze komt uit Nieuw Zeeland en ze woont ook nog niet zo lang in Australie. We kunnen al goed met elkaar praten. Ik heb ook een hele lieve juf en ze heet mrs Ball, grapig hé.
Als ik uit school kom gaan we soms lekker zwemmen in de zee, we wonen heel dicht bij, alleen de weg oversteken en door een zandweggetje en dan zijn we al op het strand. Ik vind het in Australie veel leuker dan in Nederland.
Ik hoop dat jij het ook leuk zal vinden.
Groetjes van Lola.
 
Back
Top