KLETSDOZEN Afgesplitst

Hoi Sas,

Het is met beide niet goed.
En veel speling is er niet.
Ze moeten vertrekken binnen 30 dagen na bloedafname en dat hebben we 22 december laten doen.
Het blijft afwachten en zenuwen.
De quarantaine is sowieso tot 7 maart voor allebei als ze mee kunnen.

Halen we het niet op tijd dan moet alles opnieuw (ping ping! KASSA) of een ander baasje voor ze zoeken.
Maar daar wil ik echt niet aan denken.
 
Hoi Franciska,

Wat een geklungel met die bloedtesten he? Ik hoop van harte dat ze toch allebei mee kunnen.
Ik geloof dat die honden zo'n beetje als jullie kinderen beschouwd worden en kinderen laat je ook niet achter.

Heel veel succes de komende weken.

groetjes heidi
 
Ach meid, wat waardeloos.....

Denk je alles lekker geregeld te hebben en nu dit.
Wat heeft de dierenarts gezegd, wat was er dan niet goed en hoe nu verder. Wil echt nu niet in jouw schoenen staan, heb zelf mijn katten al weg moeten doen omdat ze te oud waren om mee te kunnen (17 jaar) en heb gehuild als een klein kind op de dag dat ze hier weg gingen. Mis ze nog altijd. Je hondekinders achterlaten zal wel de laatste optie zijn.

Zijn er geen mensen die alles voor jullie verder kunnen regelen zodat jullie alvast rustig naar Australie kunnen vertrekken en zij alles hier met Kaya en Lightning en de testen kunnen regelen? Er moet toch een oplossing te vinden zijn schat. Laat je hoofd niet hangen, het komt goed. Waar een wil is, is een weg!

Sacha
 
Back
Top