Koninginnedag / Dutch Orange Day

[quote author=Jan H. link=topic=8712.msg117066#msg117066 date=1209303045]
Ik vond het wel gezellig want ik was met vele vrienden en bekenden  , maar die klompedans heb ik al meer dan 100 x hier gezien, overigens beste mensen die Tukkers, hebben in het verleden (en nu nog) veel voor de Hollandse gemeenschap gedaan.
[/quote]

Kijk.....dat hoor ik als Tukker nu graag :)
 
Wij hebben ons uitstekend vermaakt. We hadden de mensen van het werk meegenomen (is een Nederlandse bedrijf maar pas sinds een paar maanden gestart in Melbourne) om ze kennis te laten maken met "Nederland". Oke, wel van te voren even uitgelegd dat we niet allemaal op klompen lopen in NL, niet elke dag de klompendans doen en niet allemaal de heerlijke Holandse lekkernijen lusten. Maar......die haring, paling, kroketten, poffertjes en suikersspin gingen er heel goed in bij de Australiërs! We hebben genoten van de sfeer en het weer was prima voor een biertje buiten. Met die strenge beveiliger voelde ik me heel veilig :roll:, prima hoor, allemaal goed geregeld! Mensen die het hebben georganiseerd: bedankt, we hebben het erg leuk gehad! :up:
 
Ik heb echt een leuke Kdag gehad.. :) Eerst 's avonds in een bruincafe in Haarlem karaoke gedaan.. :p Echt leuke sfeer, leuke liedjes, heerlijk Nederlands. De volgende dag naar Amsterdam om een uurtje of 12, beetje struinen met een biertje in de hand.. ook erg gezellig. 's Avonds weer naar Haarlem, weer de kroeg in.. uurtje of 12 weer naar huis gegaan..

Echt gezellig gehad, heerlijk Nederlands.. ga ik wel missen, de kleine straatjes, de muziek, de sfeer, de kroegen.
 
ja luuk, dat is idd wat ik ook wel gemist had. maar ach je krijgt er weer wat anders voor terug he.
 
Even een opmerking tussendoor.. Ik was in Melbourne toen deze koninginnedag was, maar wist van niets, anders had ik ZEKER wel gekomen!!!!  :?

Jammer hoor... Misschien daardoor weinig aanspraak, t is niet bekend???

Mitzi..
 
Back
Top