Kookaburra's travel to Bris... with babygirl!!

[quote author=M5 link=topic=6215.msg78454#msg78454 date=1168298888]
Gezocht wegens... :rotflmao:[/quote]

En dit is het bewijs dat je nooit een afspraak moet maken met de fotograaf een dag na een feessie... :lol:

Jack :evil:

:happy: Mooi gemaakt hoor Cat!

Jack, deze foto is zelfs op het feestje zelf!
Kun je nagaan de dag er na!  :hang:

Maar waar blijft Cat nou? :eat:
John is er al en drinkt nu de restjes wijn op!  :cheers:

Pfff, ben blij dat ik vandaag dan niemand met camera ben tegengekomen.. 't was een kort nachtje  :yawn:

... weer zooitjes gezellig gewist!  :lol:

:sunny:

Lekker laat, sorry, maar helemaal over deze post
'heengekeken'. Nog gefeliciteerd met de IELTS enneeuh
kan ik ook zo'n paspoort bestellen  :up:

groetjes Miranda  :smile:

Geeft niet, hoor Miranda -> je was ook zo druk met dansen in de feesttent (show off  :p  :grin: ) alnog natuuuuuuuurlijk THANXX! ... enneh stuur ff pasfotootje: maar je weet het, he? Niet lachen, niet te veel van de torso, niet te weinig van de torso, oorlellen bloot en oogjes open  :smile:  EN KLAAR IS JE PASPOORT!  :whistle:

:grin:

Jaaaa, hier ben ik dan,......Miranda....één van de manen van Uranus  :shock: :shock:

Miranda.jpg

Kom maar op met dat paspoort!!!!!

[quote author=kookaburra link=topic=6215.msg78616#msg78616 date=1168453046]
Pfff, ben blij dat ik vandaag dan niemand met camera ben tegengekomen.. 't was een kort nachtje  :yawn:

... weer zooitjes gezellig gewist!  :lol:

:sunny:

[/quote]
't was zekers gezellig!
Ik bennadat George naar zijn werk ging nog effe een uurtje terug gegaan naar bed  :donttell:

Ennuh... ja je avatar is echt stukken beter zo!  :rotflmao:

[quote author=tum link=topic=6215.msg78680#msg78680 date=1168527777]
THE ANTICIPATION

is killing me  :w00t: :shocking: :stretcher:
[/quote]

rustig... bij het gemeentehuis/stadskantoor duurt dat MINSTENS een week!!  :x  :wink:

Et voila!!! Eitje...

pasMiranda.JPG

:plane: Goede reis en veel plezier in Ozzieland! (vergeet mijn naam, vergeet waar m'n huis woont, vergeet, vergeet....  :shock: :roll: )

:smile: Cat

WOOOOEEEHAAAAAA Hoe zeggen ze het .....[glow=red,2,300][size=20pt]I pissed myself laughing[/size][/glow]  :lol1: :lol1:

Geweldig, ........als ik hier Australië niet mee binnen kan komen, dan weet ik het
echt niet meer!!!!! Super........ :lmao: :lmao:....bedankt voor je moeite!!!

Greetz Miran

Ongeduldig als ik ben: WAAROM KOMT ER NU GEEN BERICHT VAN DE ANMC???? Weet iemand of je uitslag van de assessment in brief en/of mailvorm krijgt???   :w00t:

.. ja, tis zondag.. ik weet het  :lol:

Het zal ongetwijfeld weer per Skills Assessment Authority afhangen, maar bij de ACS krijg je hem per brief. Het liefste had ik ook een mailtje gezien dat het al was goedgekeurd en dat de uiteindelijke brief alsnog opgestuurd zou gaan worden.

Bij ons kwam de TRA ook met een brief.... Balen hé dat wachten...
Hang in there!

Nah, dan zal het dit keer ook wel een brief zijn...  :|  de onrust in m'n lijf is bijna ondraaglijk. Gekke is ook dat ik bijna blij wordt dat het weekend weer voorbij is..  :shock: en de postbode weer aan het werk moet  :evil:

[size=20pt][shadow=red,left]Ladies and Gentlemen, we've got him!!! [/shadow][/size]

De positieve beoordeling van John is binnen!!
    :happysun: :happysun: :happysun:

We zijn de hele middag al in een duizelig gelukzalige toestand..  :lol:

Whaaaaah, wat voelt dit maf geweldig  :shock:

Champagne 4 EVERONE!!!  :drink:

[quote author=kookaburra link=topic=6215.msg79616#msg79616 date=1169490318]
zet morgen een krat bier bij de bus  :wink:
[/quote]

:grin:

Gefeliciteerd. Op naar de volgende stap!

Back