Kookaburra's travel to Bris... with babygirl!!

Geweldig!! Het belangrijkste is binnen!!

Lekker champie!! Ik doe mee!

Groetjes Lin

Hey Kookaburra's (John valt daar toch ook onder :p )

Van harte proficiat met de assessment. Nu snel op naar de volgende stap!.....

Pfff, heel de dag in de weer met diploma's, bewijzen van registratie en goed gedrag  :lol: Form 80 en 47SK gaan nog niet van een "leien dakje", en we hebben de hele tijd het idee dat we moeten rennen, vliegen, duiken, etc.. Tja, de visa's zullen maar uitverkocht zijn  :shock:

De map met gegevens voor potentiele werkgevers is bijna af!! Nog een kleine 2 weken en dan  :plane:

O ja, de nieuwe weblog is ook weer in de lucht:

www.gday.web-log.nl tsjek it out  :wink:

Hi Cat, onwijs he wat een informatie er gegeven moet worden... nog even en iedere aanvrager krijgt een chip nadat de aanvraag is ontvangen bij de DIAC zodat ze iedere stap kunnen volgens tot aan de afgifte van het visum  :lol: Weet je het komt allemaal goed, maar het is nu even buffelen!

Ah.... en trouwens, jullie gaan eerst heerlijk genieten en pas als jullie terugkomen je weer druk maken over 80 en 47SK, VOG´s en andere zaken!!!!

Groetjes,
Lela

[quote author=Lela link=topic=6215.msg85116#msg85116 date=1174477589]
Hi Cat, onwijs he wat een informatie er gegeven moet worden... nog even en iedere aanvrager krijgt een chip nadat de aanvraag is ontvangen bij de DIAC zodat ze iedere stap kunnen volgens tot aan de afgifte van het visum  :lol: [/quote]

Oeh, nou.. daar heb ik gisteren een heel akelige docu over gezien: NANOCHIPS! .. da's niet de nieuwste smaak van Lays  :eat: , maar een chip die bv. via injecties voor griep geimplanteerd kan worden. Zo kan de club "Big Brother" ons niet alleen volgen maar ons ook via magnetische velden of zoiets manipuleren  :shock: SCARY STUFF!

Jaaaaa, we gaan eerst lekker genieten.. ik hoop dat Paul (Hiltemann) nu echt alles heeft en de aanvraag rapidement naar Oz kan sturen  :smile:

Het is even veel werk, maar uiteindelijk heb je ook wat. Trouwens ik vond het wel fijner toen ik nog met alles bezig kon zijn, dan dat lange wachten waarin je niks meer kan doen en maar hoopt dat alles zo goed is.

Maar goed komt helemaal goed. Ook wel een lekker idee als alles gewoon in OZ ligt. Hopelijk gaat alles daar ook voorspoedig  :up:

Hahaha, de nieuwste smaak van Lays! Grappig, ik doe mee aan market research onderzoeken en een tijdje geleden ging het juist over Lays en over de verpakking van de chips en de verschillende smaken, maar Nano zat er (nog) niet bij :)

Ugh! Scary  :unsure: het idee alleen al dat iemand dat gaat zitten bedenken!! Ken je dat boek van Ira Levin "This perfect day", dat gaat ook over een door "big brother" bestuurde wereld. Dat boek heeft een behoorlijke indruk op mij gemaakt... kreeg er echt wel een beetje de kriebels van...  :read:

Groetjes,
Lela

Hey Koekkieborrow :evil:

Gaat het lukken, de aanvraag weg voor je de lucht ingaat.
Als dat zo is gaan jullie als een speer, zeg!

Koffers al gepakt zeker? Zullen nog maar een hapje doen als jullie terugkomen en net voor wij weggaan, kunnen we een beetje bijkletsen :smile:

Veel voorpret voor de holidays, zullen we maar zeggen.

Groetjes, Mariette

[quote author=kallie link=topic=6215.msg85198#msg85198 date=1174519044]
Hey Koekkieborrow :evil:

Gaat het lukken, de aanvraag weg voor je de lucht ingaat.
Als dat zo is gaan jullie als een speer, zeg!

Koffers al gepakt zeker? [size=16pt]Zullen nog maar een hapje doen als jullie terugkomen en net voor wij weggaan, kunnen we een beetje bijkletsen [/size] :smile:

Veel voorpret voor de holidays, zullen we maar zeggen.

Groetjes, Mariette
[/quote]

Absoluut!!! Supergezellig om jullie weer te zien  :up: Tegen die tijd zitten we vol verhalen  :blahblah: (jaja, ook over Tassie.. ) Hebben nog nix van Paulus de Visumkabouter gehoord; is druk met typex, gummetjes en pennen in de weer denk ik  :| We zullen zeker genieten  :beach:  -> wel meelezen, he? www.gday.web-log.nl Groetjes aan Erwin!

Tuurlijk lezen we mee, wil het idee hebben dat we in jullie koffer zitten :grin:
kijk ieder dag op jullie weblog, maar ja was nog niets veranderd sinds gisteren, helaas :|

Meneer John wordt knettergek van me  :lol: kzit alweer 3 uur te paintshoppen... t Gekke is dat ik nog niet echt veel op de weblog durf te zeggen -> ben doodsbenauwd dat iemand van het werk een blik werpt op het geheel en "ontdekt" dat we weggaan...  :oops: Er zit nog een cursus Prince II voor me in de pijplijn; als ze weten dat ik wegga..  :later: cursus! Een collega van me heeft vorig jaar aangekondigt waarschijnlijk te emigreren naar Canada. Gevolg: geen nieuwe leasewagen (duh), geen cursus, ZIP..  Maaaaar strax gaan we LOS hoor, Mariette!  :grin:

Ik wil niks zeggen maar om en nabij een uur of vijf zag ik je ook online en nu weer, of is het nog steeds?????????????????????????

[quote author=Lela link=topic=6215.msg85129#msg85129 date=1174480570]
Hahaha, de nieuwste smaak van Lays! Grappig, ik doe mee aan market research onderzoeken en een tijdje geleden ging het juist over Lays en over de verpakking van de chips en de verschillende smaken, maar Nano zat er (nog) niet bij :)  
Ugh! Scary  :unsure: het idee alleen al dat iemand dat gaat zitten bedenken!! Ken je dat boek van Ira Levin "This perfect day", dat gaat ook over een door "big brother" bestuurde wereld. Dat boek heeft een behoorlijke indruk op mij gemaakt... kreeg er echt wel een beetje de kriebels van...  :read:

Groetjes,
Lela

[/quote]

:grin: nanonano! Nee, heb boek (nog) niet gelezen.. interesse gewekt! Ben de laatste tijd behoorlijk bezig met dit soort dingen. Na het zien van div. dvd's over de "conspiracy theory" over 9/11 verslind ik info over de dubbele agenda's van de "wereldleiders".. Ben ondertussen behoorlijk overtuigd van het feit dat Al Queda niet achter de aanslagen op het WTC en Pentagon heeft gezeten, maar America of een internationale gemeenschap (Skulls & Bones?)  die baat hebben bij het feit dat mensen met een heel scheef oog naar het Midden-Oosten kijken... en inderdaad, daar krijg je behoorlijk veel kriebels van! Ik ga m lezen, thanx 4 the tip.. enneh, lekker knagen aan de sjippies!  :smile:

[quote author=kallie link=topic=6215.msg85270#msg85270 date=1174597401]
Ik wil niks zeggen maar om en nabij een uur of vijf zag ik je ook online en nu weer, of is het nog steeds?????????????????????????
[/quote]

Log net weer (automatisch) in.. maar eh, klopt.. om 17.00 uur was ik online  :grin:

Hoi John and Cat

Laat mij ff weten wat je precies wilt weten van Jan. Heb hem al lief aangekeken dus vraag maar raak.
Nog een week en jullie vliegen,

Groetjes Erna

[quote author=Jan and Erna link=topic=6215.msg85274#msg85274 date=1174597898]
Hoi John and Cat

Laat mij ff weten wat je precies wilt weten van Jan. Heb hem al lief aangekeken dus vraag maar raak.
[size=14pt]Nog een week en jullie vliegen! JAAAAAAAAAA, lekkurrrrr  :cool:[/size],

Groetjes Erna
[/quote]

al druk aan het typen  :computer:

Back