[quote author=perthpete link=topic=6837.msg86638#msg86638 date=1176182814]
[quote author=4np link=topic=6837.msg86601#msg86601 date=1176130605]
ps.
je kan goed Nederlands voor een Schotse; dat doe je beter dan een Schotse vriend van me die na ruim 1,5 jaar nog steeds nauwelijks
Nederlands kan
[/quote]
Susan, je
engels is zelfs wat beter dan 4np's ;-)
[/quote]
Hahaha :grin:, maar jij zit net een jaartje in Oz en je hebt al het begrip 'Nederlands' verruild voor 'Engels'
Maaruh... zo foutief Nederlands is '
je kan goed Nederlands' toch niet?
[quote author=AnSteveTomas link=topic=6837.msg86606#msg86606 date=1176134535]
Nu bega ik de fout niet meer om een Welshe, Schot of Ier, Engels te noemen. Ze gaan daar een beetje van op hun achterste poten staan.
[/quote]
Inderdaad; mijn Schotse en Ierse collega's gaan ook stijgeren als je ze Engels noemt; soms doe ik het even express 'for having a laugh'
En daarna drinken we een Guinness
[quote author=Scutch link=topic=6837.msg86600#msg86600 date=1176125750]
Dus ik denk 4np dat je de titel van deze post kan aanpassen van Engelsen naar Britten :wink:
[/quote]
Bij deze gedaan :roll:
Oké, even resumerend hebben we dus de volgende regio's:
1. Engeland (tot nu toe)
2. Schotland /
USA
3. ?
4.
South Africa?
5. Nederland
6. Nederland (ook NL?)
Ik bedenk met trouwens net dat de regio natuurlijk ook de regio kan zijn waar je hebt opgegeven héén te willen emigreren... :? Hoe zit dat voor jullie?
Ik heb maar even gegoogled en kwam wel wat posts tegen die wat extra vragen oproepen; zo
schrijft iemand:
As one agent said to me, "Region 3 caseworkers are very accommodating".
Waarna
iemand replied met het volgende:
Our agents have confirmed region 5 are helping out region 3 at the moment as they are so swamped with applications. Should speed things up for everybody with any luck!
Dat kan misschien verklaren waarom regio 5 langzamer gaat? Dan ben ik wel benieuwd wat regio 3 is...
Nu lees ik
hier weer dat regio 5 USA en Canada is?! Er is echt geen pijl op te trekken? :-(
The US is region 5 which is the fastest region to process (we are Canadian also region 5).