LaStaVaZa: Bloemetjes ondersteboven

Bedankt allebei! Als je iets inzoomt zie je dat er een rijtje huizen staat, niet op, maar wel pal aan de golf course! De rode ballon met A erin geeft die 'van ons' aan.
 
Hey Laurens

ziet er leuk en rustig uit. Alweer iets dat je van je lijstje kan schrappen. Kan me voorstellen dat dat rust geeft. Heb je nu ook referenties ed moeten geven? (want blijkbaar is het toch niet zo makkelijk om iets gehuurd te krijgen daar..).

Veel plezier met de verdere voorbereidingen en geniet van je laatste werkdaagjes! :up:
 
Dat moet een hele geruststelling zijn. Toch fijn dat jullie dat weer van het lijstje kunnen schrappen!

Ik kijk er naar uit jullie zondag te ontmoeten, ik blijf het toch wel spannend vinden :wink:
 
Hallo Laurens en familie,

Ik wil jullie alvast een fijne vlucht wensen maandag!!! :up: Veel succes, spannend he

Groetjes,
Sacha
 
G'day!

Jullie hebben het duidelijk heel druk met de laatste dingen regelen en overal nog een keertje langsgaan, want je bent zo stil geworden.

Wens jullie veel sterkte toe de komende dagen, probeer er toch zo veel mogelijk van te genieten. Goede reis en hoop nog veel goede berichten van jullie te lezen! :later:

Groetjes,
Kathren
 
Goede reis Familie Bloemetjes! :up:

Hou je ons op de hoogte hoe het verloopt daar?

Zijn stiekem erg jaloers hier:evil:
 
Hee Bloempjes, wat ben je stil? Cat got your tongue?

Ik wilde jullie alvast een goeie vlucht wensen! :up: :grin:

See ya monday!
 
Jullie hebben het duidelijk heel druk met de laatste dingen regelen en overal nog een keertje langsgaan, want je bent zo stil geworden.
Kathren heeft het helemaal begrepen!
We zijn de afgelopen twee weken van smorgens 6 (we hebben kinderen ziet u?) tot middernacht bezig geweest met alles voorbereiden. Dat is nu gelukt, maar het was nogal een slijtageslag. Internet schoof een beetje naar de achtergrond.
Iedereen bedankt voor de hartelijke wensen, heel leuk! We zitten nu de hele tijd afscheid te nemen, ik heb er eerlijk gezegd wel genoeg van. Je hebt weleens dat je iemand voor het laatst ziet en denkt: goh, die zie ik nooit meer. Maar dat elke dag bij zo ongeveer alles is wel raar hoor. En niet zo leuk... Wat ik wel grappig vind om te merken is dat ik niet meer zozeer dingen voor mezelf jammer vind maar meer voor de kinderen. Zo van: ach gos, de laatste keer hun vriendjes op de creche gezien. Dat werkt dus echt zo als je kinderen krijgt. Maar het zorgt er niet voor dat we gaan twijfelen ofzo, we gaan er nog steeds voor! Op dit moment logeren we een paar dagen bij Karla haar ouders, ons huis is vanmiddag overgedragen, we hebben het precies een jaar gehuurd. Morgen de tranenparty en overmorgen naar Schiphol, om maandag te gaan vliegen. Ik snak naar een dag zonder Grote Gebeurtenissen, maar dat komt daar wel.
We nemen eerst een maand vakantie (tussen aanhalingstekens). Er valt natuurlijk wel veel te regelen, maar we hoeven de eerste maand geen werk te zoeken van onszelf. Even wennen en de omgeving verkennen voordat we weer streng worden.

Iedereen bedankt en Skippie tot maandag ;-)
 
Doe het rustig aan, geniet en bedenk dat jullie straks in het vliegtuig een beetje kunnen gaan ontspannen. Wel superleuk dat jullie samen met Skippy vliegen, kunnen jullie samen door het vliegtuig stuiteren!!

Succes,
Sacha
 
Hi Laurens,
Hier je fellow ex-Oosterbeker :). Hoe is het met jullie? Kun je je draai al een beetje vinden? Komt veel op je af, of niet dan.
Ook van ons alle vier, heel veel plezier en geluk.
Kathleen
 
Back
Top