afterbang
XPdite Sponsor
Yep, alles gaat goed met ze! Ze zijn nog niet bevroren en genesteld in het 'centrum' voor nu.Iemand contact met @BobtheCactus?
Yep, alles gaat goed met ze! Ze zijn nog niet bevroren en genesteld in het 'centrum' voor nu.Iemand contact met @BobtheCactus?
Thanks.
Bizar hè! En ja, je kunt het 10x zeggen tegen Hollanders maar dan nog geloof je niet echt hoe ONGELOFELIJK koud het binnen kan zijn en hoe onprettig dat is. We zijn in Nederland (en zeker ook de rest van NW Europa) zo ongelofelijk verwend/het is hier zo ongelofelijk slecht. Dat weet je pas echt als je het zelf meemaakt. Maar ik had iig mijn best gedaan om je er op voor te bereiden hahaha.Maar wat is het hier TERINGKOUD geweest in huis zeg!!! Excuse my language maar ik had niet verwacht dat het zo koud zou zijn binnenshuis!! Ik was al gewaarschuwd door @afterbang maar ik sluit me nu aan bij zijn woorden: ik heb het nog nooit zo koud gehad als in Canberra.
Als je in september in Canberra bent, laat je dat dan ook weten aan Mr Emulate en mij? Wij hebben dat plan ook.Bizar hè! En ja, je kunt het 10x zeggen tegen Hollanders maar dan nog geloof je niet echt hoe ONGELOFELIJK koud het binnen kan zijn en hoe onprettig dat is. We zijn in Nederland (en zeker ook de rest van NW Europa) zo ongelofelijk verwend/het is hier zo ongelofelijk slecht. Dat weet je pas echt als je het zelf meemaakt. Maar ik had iig mijn best gedaan om je er op voor te bereiden hahaha.
Zoals je zelf al zei: Het is wel erg zonnig in de winter dus dat scheelt in ieder geval voor de winter depressie, maar dat warmt je huis verder maar nauwelijks op.
Moest wel lachen om je 'Lyneham in Noord Canberra' Dat is al de inner-Canberran in je hahaha. Het is 2 kilometer noord van het meer of zo, dus ja, officieel Noord. Maar er si nog wel wat verder noord tegenwoordig. Je bent uiteraard nooit meer welkom in het zuiden als je nu je liefde voor Noord verklaart. Gelukkig heb je een housesit in Jerra, wat dan weer meer zuid is#SouthRules
Werkt Meneer van Mevrouw BobtheCactus nu toch remote ook? (want dat was een beetje een lastige?)
Thanks voor de update! Keep us posted!
Heel heel misschien kom ik in September nog in Canberra, maar dat laat ik dan wel even weten!
Als we allemaal tegelijk gaan wordt het nog druk in CanberraAls je in september in Canberra bent, laat je dat dan ook weten aan Mr Emulate en mij? Wij hebben dat plan ook.
There's a first time for everything.Als we allemaal tegelijk gaan wordt het nog druk in Canberra![]()
Dat merken wij nu ook vaak, miss Rolls zei het al langer, maar in huis is het vaak kouder dan dat het buiten is. Vorig jaar viel het mij nog niet zo op, maar miss Rolls merkte het op. Maar nu onze 2e winter hier..... BrrrrBizar hè! En ja, je kunt het 10x zeggen tegen Hollanders maar dan nog geloof je niet echt hoe ONGELOFELIJK koud het binnen kan zijn en hoe onprettig dat is. We zijn in Nederland (en zeker ook de rest van NW Europa) zo ongelofelijk verwend/het is hier zo ongelofelijk slecht.
100%. In Canberra had ik in de winter vaak ramen en deuren open overdag, om de warmte er in te latenDat merken wij nu ook vaak, miss Rolls zei het al langer, maar in huis is het vaak kouder dan dat het buiten is. Vorig jaar viel het mij nog niet zo op, maar miss Rolls merkte het op. Maar nu onze 2e winter hier..... Brrrr