Hi allemaal!
Ik ben inmiddels weer terug in Nederland en even tijdje offline geweest. Ik heb heel wat bij te lezen, mensen een goede reis naar Oz te wensen, nieuwe members welkom te heten, mee te leven met tegenslagen en vooral ook de mooie verhalen lezen.
Ik heb een heerlijke tijd gehad in Perth en vooral ook niet onbelangrijk: geslaagd voor het mondeling examen dat ik op 5 december daar heb gedaan. Nu heb ik mijn skills assessment voltooid, het was een lange, stressvol en vooral dure weg, maar als ik terug kijk naar het afgelopen jaar vooral trots dat ik het gedaan heb! Het was verder heerlijk om mijn vrienden daar weer even te zien. Ze hebben zelfs een 'early Christmas dinner' voor mij gedaan, zodat we met z'n allen nog even kerst konden vieren.
Helaas kreeg ik ook slecht nieuws toen ik in Perth zat, mijn contract van mijn werk wordt niet verlengd na 1 februari. Ik ben nu dus helaas werkloos. Net nu ik zoveel geld het afgelopen jaar heb uitgegeven aan het skills assessment. Dat was even slikken. Maar waar er een deur dicht gaat, gaat er een nieuwe weer open en wie weet wat er nu in de toekomt ligt!
Ik ben nu druk aan het uitzoeken wat voor mogelijkheden er nog liggen om naar Australië te gaan. Na wat uitzoekwerk zie ik toch nog een mogelijkheid om via State Sponsorship van South Australia of Victoria binnen te komen (daar staat ineens mijn beroep wel op). Is wel de 'Provisional' 489, dus niet meteen permanent. Fol, volgens mij hebben jullie deze toch ook? Ik hou jullie op de hoogte! Voor nu ga ik even lekker bij lezen, ben zomaar bijna afgekickt van het checken van deze site, dat kan toch niet??