LaStaVaZa Christoffel en Annemarie

Hey Annemarie,

Goede reis morgen en geniet ervan!!
afro.gif


Wel die zon hier laten he
grin.gif
!!!

Groeten Steven
 
Hi, een kort berichtje uit Singapore: ik hoop dat jullie daar de zon nog hebben Steven, hier giet het van de regen! Wel heel warm maar we hadden toch op wat meer zon gehoopt.... Afijn, nog 2 dagen hier, wat rondlopen en shoppen en dan vliegen we door naar Perth.

Groet,
Annemarie
 
Neem maar wat druppies mee naar WA zometeen. Het was hier vanmorgen om 5.30 uur al 30 graden :lol:

Bart
 
He, he, we kijken juist zo uit naar de zon!!! Toen we de vorige keer in Australie waren, regende het voor het eerst sinds maanden in WA, daarna hetzelfde in Adelaide, wat was iedereen er blij mee! En vanmiddag vertelde iemand op een terrasje waar we aan het schuilen waren dat 'het al tijden stralend heet weer is, dat ze zo blij zijn met de regen' ..... Afijn, iedereen blij dat we komen alleen wij vinden het toch wat minder. Als we die regen nu sturen als we weer weggaan? O ja, ik zag dat we ook wat vooruit sturen, zaterdagavond.....

Tot snel!
Annemarie
 
Heb de paraplu hier al klaar staan. Zie wel dikke wolken, maar nog geen regen... Zijn jullie er al? Kunnen hier echt wel wat regen gebruiken!!!
 
Was gezellig gisteren...

zoals afgesproken hier die links naar sites waar we het over hadden;

http://www.landport.com.au/Land-and-House-Sales.aspx

https://www.landgate.wa.gov.au/foundationr2/enter_planning_channel.do

http://www.reba.wa.gov.au/

het forum waar ik het over had....
http://forum.homeone.com.au/viewtopic.php?f=31&t=1522

groetjes en geniet nog van het laatste weekje
Monja
 
Yes, was super gezellig, Bart en Miranda hartelijk dank voor de Barbie, leuke Australische ontvangst! En al jullie verhalen, super om te horen! We zijn vandaag met nog meer energie (ahumm..... liggen nu voor dood op bed) op huizenjacht gegaan, wat een hoop keus!

Groeten, Chris & Anne
 
Even een update: het wordt spannend allemaal!
Allereerst kreeg ik afgelopen week te horen dat ook het CPA de skills assessment had goedgekeurd, zelfs 10 van de 12 vakken! Nu was dat niet meer nodig, maar toch leuk om te horen. Verder kan ik daar ook associate member worden als ik nog 1 vak haal, ga ik dus maar mee aan de slag zodra dat mogelijk is bij hen.

Verder bleek eergisteren op de DIAC site dat er opeens stond 'processed further'. Aangezien ik had begrepen dat dit betekent dat je een CO hebt, heb ik nogal slecht geslapen totdat ik de volgende dag hoorde dat het meestal wel zo is maar dat onze migration agent nog geen e-mail had ontvangen. Dat blijkt dus ook nog te kunnen.
Zojuist heb ik de site weer gecheckt en nu staan bijna alle requested documenten opeens op 'met', wat betekent dat nu weer? Er is daar wel een heel actieve ambtenaar aan de slag maar formeel hoor ik verder niets, geen e-mail van een CO o.i.d.

Weet iemand hier wat meer van? Is het bij iemand van jullie ook zo gegaan?

Groet,
Annemarie
 
WAUW!
smiley.gif


Spannend!
afro.gif


Helaas kan ik je niet verder helpen.
Weet jullie bureau niet wat het betekent?

Ben benieuwd, zou wel erg snel gaan!!
afro.gif


Groeten Steven
 
Klinkt goed in ieder geval. Hebben jullie al medicals gedaan e.d.? (de meesten hier op het forum weten dat ze een CO hebben omdat ze een verzoek hebben gekregen tot het inleveren van medicals/vog). Als je die nog niet hebt gedaan dan weet je het zeker zodra je een verzoek hiertoe krijgt.
 
We hebben een CO :grin: :grin: :grin: !!!

Vandaag gaan de VOG formuleren naar de ambasade in Den Haag, hoop ze snel terug te hebben met stempel zodat de gemeente aan de slag kan met de Engelse VOG.
Afspraak gemaakt bij het OLVG voor x-ray en bloedonderzoek, aanstaande vrijdag. Voorlopig een afspraak op 22 april bij de panelarts, ga nog proberen dat te versnellen bij een andere maar iedereen is vandaag dicht :| , dinsdag maar weer mee verder.

Verder nog wat info opsturen inzake mijn werkervaring (loonstrook, factuur etc.). Kan verder niet echt een bottleneck zijn, verwachten we.

Zeldzaam snel dus: 8 maart aanvraag gedaan, op 1 april een CO! Zo langzaam als het eerst ging, zo snel gaat het nu, het lijkt wel een rollercoaster :wink: .

Iedereen fijne paasdagen,
Annemarie
 
Back
Top