Dank jullie allemaal, lekker toch om dit soort zaken aan het forum, aan jullie allemaal toe te vertrouwen. Ik realiseer me weer dat we toch wel heel veel geluk hebben in onze procedure, gun het jullie ook allemaal van harte!
Vandaag medisch onderzoek gehad in Den Haag, we stonden al na 3 kwartier (en EUR 230 armer) weer buiten MET onze uitslagen! Ze zeiden daar dat ze die niet op de post deden omdat ze er geen tijd voor hebben :| :| . Afijn, wij naar het postkantoor om de stukken met TNT express te versturen naar Sydney, blijkt dat ook nog eens EUR 88 te kosten (we hebben iets fout gedaan, denk ik) omdat er CD's inzitten en het dan opeens pakketten zijn i.p.v. documenten :-( ).
Ook moest de enveloppe pertinent open gemaakt om de inhoud te controleren waarop wij aangaven dat dit niet mag als wij erbij zijn, om ze niet ongeldig te maken. Uiteindelijk heeft de dame het zelf nagekeken en de enveloppe weer keurig dichtgeplakt met een grote stempel van TNT post erop, hopelijk krijgen we hierdoor geen problemen! Ze zullen het maandag in Sydney afleveren, dan horen we wel weer verder.....
We ontvingen vandaag ook de VOG van mij al (binnen 1 week na aanvraag bij gemeentehuis!), die van Christoffel is nog 'in behandeling' waarop ik hem toch maar eens gevraagd heb wat hij op z'n kerfstok heeft.... :wink: :wink: , even afwachten nog dus.
Groet,
Annemarie