Stempel van de ambassade hoeft niet perse.Ik zag je berichtje en ik wist dat niet, waar haal jij die Engelse VOG vandaan?
Ze hebben mij verteld dat ik een stempel van de Ambassade nodig heb op het formulier voordat ik ermee naar het gemeentehuis kan die dan een Engelse versie moeten leveren. Dat lijkt weken te gaan duren?
Ik hoor graag even!
Dank, Annemarie
En de Dr. in Amsterdam? Is dat toevallig Dr. Delprat?Dank jullie voor de tips. En Bart, ik ga dat dinsdagochtend direct proberen, scheelt toch weer een paar dagen minimaal!
Groet,
Annemarie
voor een aantal collega's bij mij op het werk moesten ook VOG worden aangevraagd, anders mochten ze niet bij Brabant Water aan het werk. die zijn ook gewoon op het gemeente huis opgehaald.
Hi Bart, ik heb deze dokter inderdaad uitgebreid aan de telefoon gehad, zeer correcte aardige heer. Hij had nog een aantal tips, zaken waar ik aan zou moeten denken en hij vond het erg interessant dat we beiden van de Hugenoten afstammen.... :wink: . Ik zou heel graag bij hem langs zijn gegaan maar hij heeft pas 26 april plaats en dat duurt wel erg lang. We gaan nu naar een arts in Den Haag, kunnen dan al de 13e terecht, 2 weken eerder dus.En de Dr. in Amsterdam? Is dat toevallig Dr. Delprat?
Daar zijn wij geweest; een wat oudere heer, die alleen nog maar keuringen tbv emigratie doet.
Heel aardige kerel (en dat vond zelfs Boris).
Bart
Overigens heet de assistent van onze CO Mark van Pelt, lijkt erg Nederlands of Belgisch te zijn. Zou dat er wat mee te maken hebben? Ach, we zullen er wel nooit achterkomen waarom, we moeten er vooral maar blij om zijn!