LaStaVaZa Emulate

Ik mag de Big T niet noemen als Miss Bang in de buurt is. Dan vlamt haar TTSD (Traumatic Telstra Stress Disorder) weer op! (geen grapje)

We hebben nu sinds een paar jaar internet van de Heil Tesla man, daar ben ik niet trots op, maar het werkt wel vlekkeloos. (Er is hier ook weinig anders. Het is 5G van T. of Starlink van E.)

Vermoed wel dat als FTTP eenmaal werkt, het de beste kans is op geen gedoe met Telstra. Dus een mooie stap voorwaarts @Emulate !
Hetzelfde hier. De kleinere maatschappijtjes werken hier niet, dus het is Telstra of Starlink for a secure connection. Duur, maar ik mag tot nu toe niet klagen over FTTN, redelijk stabiel. Starlink hebben we wel overwogen maar we zitten hier niet vrij onder de satellieten, teveel geboomte. Inmiddels zijn de mannetjes van NBN al optic fibre komen aanleggen (dus er zullen wel dorpsgenoten doorhebben dat hier nu oud koper gratis uit te graven is :rolleyes:). Maandag komt Telstra om de FTTP-boel aan te sluiten en dan moeten we binnen een week weer van alles doen/vervangen/aanklikken dat vast wel weer fout gaat. Ik heb nooit veel illusies. Maar alles dat gratis is, is goed voor een Hollander.

En, zijn hier nog Hollandse stemmers? Kreeg vandaag de stempapieren binnen, maar we moeten wachten met verzenden tot ook het stembiljet binnen is. Behalve via een volmacht ben je op deze afstand in de rimboe altijd te laat, dus ik hoop maar dat ik alles nog net op tijd op de ambassade -de enig andere optie- krijg zodat mijn formulier met de daily diplomatic pouch mee naar NL kan vliegen.

Hetzelfde hier. De kleinere maatschappijtjes werken hier niet, dus het is Telstra of Starlink for a secure connection. Duur, maar ik mag tot nu toe niet klagen over FTTN, redelijk stabiel. Starlink hebben we wel overwogen maar we zitten hier niet vrij onder de satellieten, teveel geboomte.
Her is het 1 bomen zee, dus ik geloofde ook niet in Heil Starlink. Maar kon een keer een antenne proberen, en het werkte gewoon goed. Je kunt met de app testen ook trouwens, wat je wellicht ook gedaan hebt. Die was indertijd minder positief bij ons. (Wat op zich beter is dan overpromise, under deliver natuurlijk. Wat vreemd is voor een Musk toko, de man die het overpromise-en uitgevonden lijkt te hebben)
Maar los daarvan; FTTN is denk ik de beste optie voor je anyway.

Zonder verwachtingen de transitie in gaan is wellicht de beste insteek ja! 😂

Back