LaStaVaZa Familie S

Vandaag lekker naar St Kilda geweest in het zonnetje gelegen met een graadje of 22
cool.gif

Bah morgen laatste dag
cry.gif
...WE WILLEN BLIJVEN!!!

Zalig!!! Snap ik volledig, ach nog even een etentje met ons, alles opzeggen en lekker weg.
Nog een laatste zomer in Nederland en dan een lekkere zomer in Oz erachteraan!!
Heeft ook zo zijn voordelen. :wink:
Met een beetje mazzel vliegen we echt samen die kant op. :grin:
Maar ik snap het goed hoor. :cool:

Ja, voor je het weet zitten we weer 10 km hoog en 24 uur lang in de lucht
grin.gif
.
Pfff denk dat ik onszelf straks met de definitieve emigratie vlucht lekker verwen met first class tickets ..kun je tenminste lekker languit liggen
afro.gif

En dat etentje doen we zeker
afro.gif

Lijkt mij ook wel wat, eerste klas!!
En lekkerder eten, want bij emirates was het echt niet te **eten......
Ach, misschien wat frequent flyer miles van iemand "lenen" :grin:

Lijkt me gezellig! We plannen wel een datum als jullie terug zijn. :up:

Pfff denk dat ik onszelf straks met de definitieve emigratie vlucht lekker verwen met first class tickets ..kun je tenminste lekker languit liggen
[/quote]

Absoluut aan te bevelen!! (zolang je het je enigzins kunt veroorloven dan he:-))

Volgens mij zou ik me giga opgelaten voelen in de first class. :wink:
En dan zie mezelf mijn stoel nog wel afgeven aan een oud vrouwtje of een moeder met een baby. :grin:

Op een woensdag (goedkopere dag) met Singapore Air

Amsterdam - Sydney: Economy €591,- (September 2012)

Amsterdam - Sydney: Business €3048,- (September 2012)

Amsterdam - Sydney: First Class €5102,- (September 2012)

:eek::confused:o_O:(

Welkome opsteker voor familie S.
Krantenartikel geeft teleurgestelde familie hoop.

Door onze verslaggever> "Ontregeld Nederland impuls voor economie" was de kop van een artikel dat daardoor direct mijn volle aandacht had. Wat zou de auteur daar te melden hebben? Ontregeld in de zin van chaos? Heeft het te maken met de val van het kabinet? In tijden zoals deze is het erg spannend wat de stappen van de regering zullen zijn. Sommige zijn voorspelbaar, andere onafwendbaar, voorlopig meestal vooral onbegrijpbaar en onuitstaanbaar, dus proberen we het goed in de gaten te houden.

Het artikel in kwestie daarentegen ging niet over de toestand van het kabinet, maar wél over het verband van de economische toestand met de Nederlandse regelzucht. Daarom moest ik direct aan jullie denken. De auteur stelt dat het op grote schaal terug brengen van de regeldruk een grote toename van geluk zal voortbrengen. 't Is maar dat je 't weet!
Het artikel zal ik je toemailen, mag niet zomaar gepubliceerd worden vanwege de wet op auteursrecht en intellectueel eigendom.;)

Ben onze Joseph helemaal vegeten? Zal ik hem opgraven en naar jullie verzenden? You never know? Nog iets... een week voordat we op validatie reis gingen heeft een vriendin van mij ons huis 'gereinigd' (don't get me wrong, ben echt geen zwever, zelf erg nuchter) maar ze heeft dus gezorgd dat de energie in huis helemaal op en top was! Dag later belt de iemand om te komen bezichtigen. Wij ketsten dit af gezien we over paar dagen naar Oz zouden vliegen, halen huis uit verkoop en gaan op reis. Dag na terug komst, huis in verkoop, meteen meld zich onze koopster! Die mooi twee maand heeft gewacht op ons! Al met al, baat het niet schaad het niet, laat je huis ff met goeie fibes en energie pimpen en who knows????

Back