LaStaVaZa Familie S

Ja, loslaten is moeilijk en kan pijn doen maar....... je krijgt er zoveel moois voor terug en ook in Australië zijn prachtige huizen aanwezig dus je krijgt vast weer een droomhuis terug, alleen op een ander plekje op deze aardbol; een heel mooi plekje moet ik zeggen.

Ik had ook wel wat moeite om mijn huis na 10 jaar leefplezier los te laten maar ik heb er, toen het eenmaal verkocht was, geen moment spijt van gehad want ik heb er zo'n mooi leven voor terug gekregen in Oz.

Good luck.

Erna

Veel plezier en een hele goede reis gewenst!
afro.gif

Hoe is de reis gegaan? Jullie zijn al weer een tijdje terug nu, ben benieuwd hoe jullie het vonden. Fijne feestdagen gewenst!

Toch maar even weer een berichtje hier.
Zoals een aantal weten is de validatie trip niet helemaal leuk verlopen.
Maar gelukkig hebben we toch nog een fijne laatste week gehad.
En een gezellig mini XPdite uitje in Melbourne.

We zitten door die ervaring nu heel erg in twijfel wat we gaan doen.
De validatie heeft een hele negatieve stempel op Tasmanië gezet en dat was absoluut niet wat wel wilden.
We hoopten op de frisse nieuwe start die we zo hard nodig hebben en dat zal het nu al niet meer zijn.

Daarnaast zijn we nu in gesprek met het ministerie over onze situatie en zij zijn bereid met ons mee te denken voor een oplossing hier.

Blijft nu dus de vraag "wat te doen??"
Kijkers/huurders voor onze woning zijn er na die ene niet meer geweest, dus die hoop vergaat ons ook een beetje.
Misschien moet Jozef eerst weer ontdooien. :grin:
De knoop doorhakken als er een koper komt willen we eigenlijk ook niet meer.
We willen nu eigenlijk wel knopen doorhakken, de vraag is alleen welke. :wink:
Even wachten wat het ministerie zegt en dan huis (tijdelijk) uit de verkoop of maatregelen voor een snelle verkoop.
De tijd zal het leren.

Goh, wat balen dat jullie validatietrip niet is geweest wat jullie ervan verwacht hadden, heb blijkbaar wat gemist?

Lastig hoor, die keuzes, helemaal als er allerlei variabelen tussentijds veranderen.

Heel veel succes en geniet voorlopig van het leven in Nederland!

Groet, Annemarie

Heel wat schommelingen, die zijn het ergste. Gelukkig komt er na een dl ook een piek. Succes met alles!

Toch zou ik door 3 weken tegenvallende "vakantie" niet gelijk Oz afschrijven. Misschien eens focussen op een ander gedeelte van Oz ipv Tas.
Het is toch ook een dure reis geweest naar dat visum, tis wel zonde om op te geven..

Succes met het nemen van een beslissing.
afro.gif

Back