LaStaVaZa Familie S

grin.gif
haha.beetje een flauw grapje maarre hoop dat jullie je huis snel mogen verkopen in deze moeilijke tijd
afro.gif
afro.gif

Gelukkig..ik dacht dat wij de enige waren die een hengel uitgegooid hebben
grin.gif
grin.gif

Laat m maar komen hoor...gaan een straatje 1/5 de loten kopen..en spelen automatisch mee met een heel lot met jackpot
evil.gif

GEFELICITEEEEEEERD!
Wauw, dat al jullie dromen werkelijkheid mogen worden. (Proost!)

Heel veel succes met alle voorbereidingen, hier en daar. Wens jullie alle goeds!

Kan het trouwens zo snel met het visum zijn gegaan omdat jullie een SS van Tas hebben? Of staat dat er helemaal los van?

:dunno: Op poms in Oz lijkt het alsof iedereen die in Januari heeft ingediend in Cat 2 ook al een CO heeft. ;)

(SA)
, (VIC), (VIC), (TAS), (SA), (WA) :D

Dat is een erg leuke woning :up:

Wel vind ik de stijl van Australische woningen over het algemeen echt jaren '70 in NL, blegh. Geef mij maar modern.

Voorbeeldje

20100716130329.jpg

20110212004741.jpg

20110212004740.jpg

Al zullen sommigen het mogelijk omschrijven als "klinisch wit" haha

Tja en zo zie je maar weer dat we allemaal erg verschillend zijn! Wij zouden helemaal niet blij zijn met zo'n modern huis! Daarom gaan wij ons eigen huisje bouwen... 100% gezond huis voor ons, milieu en portomonee! 100% ecologisch! Want als je dan toch je eigen huisje gaat bouwen kun je daar juist aan voldoen! :up: Sorry, dat ik weer aankom met onze hippygedachtes maar weet zeker dat als we hier allemaal van af weten en daarna juiste keuzes maken we de wereld een stuk beter kunnen maken! :smile:

Tja ecologisch.. Ik denk altijd maar, de basis van kunststof is ook oeganisch ;P
neh grapje. Ieder zijn eigen dong. Ik vind jullie gedachtengoed erg mooi, ik zou me er alleen niet prettig in voelen :)

Geen sorry voor zeggen hoor!! Iedereen mag hier uitspreken wie die is! :up:
Ik vind het een mooie gedachten, maar na bijna 9 jaar zelf een huis verbouwen zijn wij toe aan strak en mooi door een aannemer gemaakt. :wink:

@ Steven: Het plekje is ook veel waard, maar kom gerust met andere opties!! :up:

Back