LaStaVaZa FandC in Brisbane!

Wat een heerlijke update!
Wat betreft je auto, misschien eens bij kennissen of op community FB pagina navragen of iemand een goede mechanic weet die niet zo duur is.. Er zijn hier in Perth iig zat mobile mechanics die voor zichzelf werken en waarschijnlijk een stuk lager bedrag aan arbeidskosten rekenen.

oeps ja de dentist haha breek me de bek niet open, maar ja, wat moet dat moet. En zo te lezen is dat 1 van de 2 die wat tegenvallen, dus lekker zo door gaan :D klinkt als een feestje daar in Brissie

Leuk om weer zo'n uitgebreide update te lezen. Ja, tandarts is hier een dure grap. Ik moet morgen ook weer :( Wat huizen betreft, neem er de tijd voor. Je vind echt wel het huis van je dromen. Kijk ook naar huizen die iets boven je budget zitten. Als huizen niet direct verkocht worden, kan de prijs zo ineens drastisch zakken en dan ben je de eerste. Een huis wat wij op het oog hadden is uiteindelijk verkocht voor een ton minder dan wat wij hadden willen bieden en tweeënhalf ton (!) lager dan de oorspronkelijke vraagprijs. Succes met de zoektocht!

Lekker een echte update!

En ja, ook in OZ is er het 'zuur' maar ik denk dat de dingen die wel leuk zijn, ook de dingen zijn waar je voor gegaan bent :up: (?)
Lekker met je 4by de bush in, daar kun je in Europa niet meer om komen!

Back